30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2019-09-17-001661-b a612851f40bf48cfb742cc92cf74409e
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Шарай Світлана Дмитрівна

+380465823293 nsrono_k@ukr.net

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Новгород-Сіверський районний центр обслуговування закладів освіти" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 42788022
Вебсайт замовника: http://nvrono.wixsite.com/nsrvo
Місцезнаходження замовника: 16014, Україна, Чернігівська обл., село Чайкине, Новгород-Сіверський район, вул. Л. Кучми, будинок 41
Контактна особа замовника: Шарай Світлана Дмитрівна
+380465823293
nsrono_k@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 15:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 15:39
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 шт
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Майстренка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладних Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 вересня 2019 15:35
Канцелярське приладдя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:02
Дата відповіді: 18 вересня 2019 11:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми допускаємо на торги якісні еквіваленти до вказаних товарів, які відповідатимуть технічним характеристикам зазначених предметів закупівлі.
До участі в закупівлі ми допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При оцінюванні пропозицій обиратимемо якісні товари з економічно вигідною для нас ціною.
Учасники можуть вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару, але товар повинен відповідати технічним характеристикам Замовника.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку