Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мотокоса
Очікувана вартість
7 680,00 UAH
UA-2019-09-17-001657-b 56934b9d1d6d45fb80a3b96f246e0a6c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бульченко Сергій Миколайович

+380473752649 bulchenkos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ філія "Центр професійного розвитку персоналу" "Українска залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081368
Місцезнаходження: 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, вул. Черкаська 14
Контактна особа: Бульченко Сергій Миколайович
+380473752649
bulchenkos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 15:38
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 15:38
Очікувана вартість: 7 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16310000-1: Косарки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Мотокоса Tatra Garden BCU-73
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, м.Золотоноша, вул.Черкаська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 16311100-9 — Косарки для газонів, парків і спортивних майданчиків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:34
4.тендерна документація.docx
17 вересня 2019 15:34
3.Специфікація.doc
17 вересня 2019 15:34
2.ОГОЛОШЕННЯ.docx
17 вересня 2019 15:34
1.Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:02
Дата відповіді: 18 вересня 2019 13:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). Згідно специфікації - аналогів не допускаємо
2). Конкретну торгову марку та модель в тендерній документації вказано.
3). Головним критерієм оцінки пропозиції є загальна ціна, ПДВ 20% добавлятись не будуть (переможець повинен надати всі документи згідно тендерної документації в тому числі і довідку, якщо не являється платником пдв).

Інформація про відміну

Дата відміни
02 жовтня 2019 15:38
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій