Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ролики
Очікувана вартість
1 422 477,36 UAH
UA-2019-09-17-001650-a 073edfbaf1d34147be7c56b06446fd22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецов Володимир Євгенович

(044) 309-69-88 TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081389
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32
Контактна особа: Кузнецов Володимир Євгенович
(044) 309-69-88
TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 11:05
Очікувана вартість: 1 422 477,36 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 224,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14224.77 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Ролики
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1970 шт
Ролики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов проекту Договору (Додаток № 5 до тендерної документації) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 15:18
Перелік змін № 2.docx
03 жовтня 2019 15:18
Зміни № 2 ТД (Ролики).docx
03 жовтня 2019 15:18
Зміни № 1 ТД (Ролики).docx
27 вересня 2019 14:24
Перелік змін № 1.docx
27 вересня 2019 14:24
ТД (Ролики).docx
17 вересня 2019 15:44
Додаток 5 Проект Договору поставки.doc
03 жовтня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 15:18
Перелік змін № 2.docx
03 жовтня 2019 15:18
Зміни № 2 ТД (Ролики).docx
03 жовтня 2019 15:18
Зміни № 1 ТД (Ролики).docx
27 вересня 2019 14:24
Зміни № 1 ТД (Ролики).docx
27 вересня 2019 14:24
Перелік змін № 1.docx
27 вересня 2019 14:24
ТД (Ролики).docx
17 вересня 2019 15:44
ТД (Ролики) (1).docx
17 вересня 2019 15:44
Додаток 5 Проект Договору поставки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 18 вересня 2019 23:22
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:49
Прошу надати креслення роліків , бо з Вашого технічного завдання не зрозумило(не мае данних) якої довжини повинна бути вісь роліка та як вона кріпеться до ролікоопори
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни
Щодо номенклатури закупівлі
Дата подання: 22 вересня 2019 15:12
Дата відповіді: 25 вересня 2019 08:48
Доброго дня, наше підприємство виробляє ролики з полімерів та з металу, але вивчивши технічні вимоги вашої тендерної документаціїї, просимо вас надати розясненя що ви маєте на увазі під поняттям "сополімер"? Атже ми, не перший рік виготовляємо ролики з полімерів, а з поняттям такого матеріалу як "сополімер" зіштовхїуємося вперше. Наше товариство має змогу виготовленяя полімерів, для потреб ввиробництва власних роликів, та має можливість за вашим технічним завданням, у разі надання креслень та більш розгорнутого технічного завдання щодо матеріалу корпусу роликів та корпусу підшибників з "сополімерів", могло би прийняти участь у даній закупівлі. відповідно до матеріалу вільної енциклопедії (https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D1%80%D1%8B) Сополімери це разновидность полимеров, цепочки молекул которых (макромолекулы) состоят из двух или более различных структурных звеньев. Различают регулярные и нерегулярные сополимеры (коих большинство). Различные структурные звенья нерегулярных сополимеров беспорядочно расположены вдоль цепочки. В регулярных же сополимерах различные структурные звенья расположены упорядоченно и, следовательно, регулярные сополимеры могут быть представлены как обычные полимеры с большими структурными звеньями. Отдельно можно назвать блок-сополимеры, состоящие из нескольких (гомо)полимерных блоков. Сополимеризация — реакция получения сополимеров, полимеризация, в которой участвуют два или несколько различных мономеров. Таким чином просимо вас: 1) Надати розясненя щодо типу матеріалу "Сополімер", його фізико-механічних властивостей, складу, для можливості нашого товариства вивченя та пропонування вам роликів у 100% відповідності до ваших вимог. 2) надати креслення роликів, атже з технічного завдання недостатньо даних для виготовлення та пропонування даних виробів, з усіма робочими розмірами, щоб уникнути невірного надання пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сополімери – комплекс термопластичних полімерів, в різному пропорційному складі, в залежності від покладених на них технічних завдань. Одержані сополимеризацией пропілену і етилену в присутності металоорганічних каталізаторів при низькому і середньому тиску. Сополімери пропілену випускають у вигляді гранул одного кольору розміром 2-5 мм. Допускаються гранули розміром понад 5 до 8 мм і менше 2 мм, також злиплі за умови злипання не більше 3 гранул. Масова частка гранул з відхиленнями за розмірами і злиплих не повинна перевищувати в сумі 3% від маси партії поліпропілену низького тиску, 8% - поліпропілену середнього тиску.

Внесення змін щодо більш детальних технічних характеристик предмету закупівлі будуть внесені у найближчий час
можливість розділення на лоти
Дата подання: 22 вересня 2019 15:44
Дата відповіді: 25 вересня 2019 08:45
Відповідно до технічного завдання Додато 4, у даній закупівлі є ролики з двох видів матеріалу корпусів, металевої труби та сополімерні, маючи можливість виготовленна та постачання роликів з матеріалу корпусу виготовленого з металевої труби (з лабіринтним ущільнювачем та корпусом підшипника з полімеру), просимо вас відповісти, можливо ви зможете поділити закупівлю на декілка лотів, відповідно до технічного завданні, щоб окремо могли ми взяти участь на закупівлю роликів з металевого корпусу? Просимо відповісти. Ще вами не зазначено яким чином вісь ролика буде кріпитися до рами конвеєра та/чи буде збиратися у роликоопору. Також вами не надано креслень, оскільки ролики складний контсруктивно виріб, це у значній мірі полегшело бпотенційним учасникам торгів визначити конкретно предмет закупівлі з декілкох варіантів до конкретного, дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виробничі підрозділи нашого підприємства користуються обома видами роликів, тому розподіл роликів на лоти може призвести до заключення договорів з різними постачальниками, що в свою чергу може призвести до різних термінів поставки даних роликів.
Розподіл на лоти є не доцільним
Внесення змін щодо більш детальних технічних характеристик предмету закупівлі будуть внесені у найближчий час
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-001650-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель», Код ЄДРПОУ:41784404
Дата подання: 22 вересня 2019 15:31
Щодо надання сертифікату модуль В та Висновка експертизи та сертифікату відповідності
Частинами 1 та 2 ст. 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року №124-VIII передбачено, що оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами.
Відповідно до ч.1 та ч.2 ст. 28 цього ж Закону у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено. Відповідно до ч. 7 ст.28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року №124-VIII, виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Відповідно до п. 1 загальної частини Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року №1055, цей Технічний регламент установлює суттєві вимоги до обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, та вимоги до обігу такої продукції на ринку України. Відповідно до абзацу 14 п. 4 вказаний Технічний регламент визначає поняття обладнання. Так, в розумінні цього пункту Технічного регламенту, обладнання - машини, апаратура, стаціонарні або пересувні пристрої, компоненти та прилади управління, системи виявлення та попередження, які окремо або разом призначені для генерації, передачі, зберігання, вимірювання, контролю і перетворення енергії та/або обробки матеріалів та здатні викликати вибух внаслідок власних потенційних джерел займання.
Відповідно ДСТУ 8394:2015 Конвеєри шахтні стрічкові. Загальні технічні умови, ролики та роликоопори є складовими частинами обладнання – конвеєру.
Враховуючи вищевикладене, вимоги Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року №1055 не поширюються на ролики та роликоопори.
Враховуючи вищехазначене, вимагаємо Замовника торгів в особі Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" виключити з додатку 4 "Технічне завдання на закупівлю" вимоги щодо надання учасниками торгів сертифікату експертизи типу модуля В, надання Сертифікату відповідності, надання висновку експертизи, так як ці документи відповідно до діючего законодавства не обов'язкові.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 14:25
Тендерним комітетом було розглянуто вимогу та прийнято рішення про її відхилення

Документи

27 вересня 2019 14:25
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-17-001650-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 27 вересня 2019 17:08
Скарга на незаконні умови тендерної документації
Замовник - Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця", ЄДРПОУ 40081389, зробив порушення у процедури закупівлі ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання (Ролики), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-17-001650-a.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2019 11:50
РІшення від 01.10.2019 №13982+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 11:50
Рішення від 18.10.20190 №14997.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 23:09
Номер скарги: UA-2019-09-17-001650-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 09 листопада 2019 10:33
СКАРГА на незаконне рішення замовника щодо визначення переможця
Уважно ознайомившись зі змістом документів тендерної пропозиції ТОВ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», вважаємо, що їх зміст не відповідає умовам Тендерної документації, що прямо виключало можливість Філії «ЦУП» АТ «Укрзалізниця» визначити ТОВ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» переможцем тендеру.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2019 19:27
рішення від 13.11.2019 №16513 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 19:26
Рішення від 28.11.2019 № 17604.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 19:19

Документи подані скаржником

09 листопада 2019 10:33
Скарга ЦУП ролики.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "АЗОВКАБЕЛЬ" 1 296 060,00
UAH з ПДВ
1 296 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» 1 422 428,40
UAH з ПДВ
1 422 428,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТЕНДІНГ» 1 422 477,36
UAH з ПДВ
1 422 477,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:52
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:51
Реєстр документів.pdf
10 жовтня 2019 15:51
Протокол НР.7Z
10 жовтня 2019 15:51
Наказ Фролова Ю.М.7Z
10 жовтня 2019 15:51
Лист для клієнтів.7z
10 жовтня 2019 15:51
Гарантія 14884-19.7z
10 жовтня 2019 15:51
Витяг із Статуту.7z
10 жовтня 2019 15:51
Банківська ліцензія.7z
10 жовтня 2019 15:51
8) Копія балансу 2018 .PDF
10 жовтня 2019 15:51
2) Проект договору.pdf
10 жовтня 2019 15:51
1) Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 15:50
+35) Технічне завдання.pdf
10 жовтня 2019 15:50
+32) Зразок маркування.pdf
10 жовтня 2019 15:50
+29) Копія ТУ.pdf
10 жовтня 2019 15:50
+17) Копія Статуту.pdf
10 жовтня 2019 15:50
+10) Квитанція 2018.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2019 13:49
Електронний підпис
09 жовтня 2019 13:48
Гарантия 13630.zip
09 жовтня 2019 13:45
Електронний підпис
09 жовтня 2019 13:43
UA-2019-09-17-001650-a 20. ту.pdf
09 жовтня 2019 13:43
UA-2019-09-17-001650-a 23. зразки.PDF
09 жовтня 2019 13:43
UA-2019-09-17-001650-a 7. витяг.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:43
Електронний підпис
08 жовтня 2019 17:43
Електронний підпис
08 жовтня 2019 17:37
Уставные Стендинг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "АЗОВКАБЕЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТЕНДІНГ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "АЗОВКАБЕЛЬ"
#31600918
Відхилено 1 296 060,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»
#41468654
Переможець 1 422 428,40
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»
#41468654
1 422 428,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:21
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:26
ДУ 1 Ролики (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:26
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 18:09
Договір Ролики.pdf укладений
06 грудня 2019 18:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ЦУП-03/0144/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 706 403,16
UAH (в тому числі ПДВ 284 400,53 UAH)