Капітальний ремонт з заходами термомодернізації будівлі закладу освіти "Дробишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лиманської міської ради Донецької області". Коригування
Очікувана вартість
58 274 211,00 UAH
UA-2019-09-17-001625-a b74a12ed3ca441cf9406bfefbb326b9b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35626526
Місцезнаходження замовника: 84205, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул. Соборна, 15а
Контактна особа замовника: Каушнян Віта Вікторівна
380626742017
oks_dgs@meta.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 11:51
Очікувана вартість: 58 274 211,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,17 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з заходами термомодернізації будівлі закладу освіти "Дробишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лиманської міської ради Донецької області". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84450, Україна, Донецька область, Лиманський район, смт. Дробишеве, вул. Державна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 690 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 вересня 2019 13:26
Електронний цифровий підпис
17 вересня 2019 21:52
тендерна документація.doc
17 вересня 2019 21:35
Додаток 2.docx
17 вересня 2019 21:11
Додаток 1.docx
17 вересня 2019 21:11
Додаток 4.docx
17 вересня 2019 21:10
Додаток 7.docx
17 вересня 2019 21:10
Додаток 6.docx
17 вересня 2019 21:10
Додаток 5.docx
17 вересня 2019 21:09
Додаток 3.docx
19 вересня 2019 13:26
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2019 09:54
Електронний цифровий підпис
17 вересня 2019 22:30
Електронний цифровий підпис
17 вересня 2019 21:52
тендерна документація.doc
17 вересня 2019 21:35
Додаток 2.docx
17 вересня 2019 21:18
Додаток 2.docx
17 вересня 2019 21:11
Додаток 1.docx
17 вересня 2019 21:11
Додаток 4.docx
17 вересня 2019 21:10
Додаток 7.docx
17 вересня 2019 21:10
Додаток 6.docx
17 вересня 2019 21:10
Додаток 5.docx
17 вересня 2019 21:09
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 21 вересня 2019 10:00
Дата відповіді: 25 вересня 2019 10:51
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містять явно дискримінаційні вимоги, які звужують коло потенційних учасників, а саме: 1. Строк оплати за виконані роботи становить 690 (!!!) днів на умовах післяоплати. Тобто, учасник має виконати роботи та чекати близько 2-х років на проведення оплати. Така вимога протирічить і положенням бюджетного законодавства, так як бюджетні зобов’язання беруться в рамках бюджетного року. Вимагаємо зазначити реальний строк здійснення оплати. 2. Тендерна документація містить кваліфікаційний критерій «5.4. Наявність фінансової спроможності». Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація повинна містити «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16». Статтею 16 Закону встановлено «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.». Таким чином, замовником неправомірно включено до тендерної документації кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності», якого не передбачено Законом. Вимагаємо виключити вказаний критерій. 3. Тендерна документація вимагає надання не менше 3-х аналогічних договорів та документів до них, як підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Дана вимога прямо суперечить статті 16 Закону, яка містить імперативну норму щодо надання договору (тобто одного договору). Невідповідність цієї вимоги Закону підтверджено сталою практикою АМКУ, який підтверджує незаконність вимагати більше ніж один аналогічний договір. Вимагаємо прибрати вимоги щодо надання не менше 3- договорів. 4. Вимога тендерної документації «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.» є суто дискримінаційною та направлена виключно на обмеження кола учасників, якщо компанія має досвід роботи 3 роки та має виконані аналогічні договори чому вона не може прийняти участь у вашому тендері ? Чому саме 4 рокі, а не 10, 8, 6, або 2 ? Вимагаємо прибрати вимогу щодо досвіду учасника не менше 4-х років. 5. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 форма оголошення про проведення відкритих торгів повинна містити «10-2. Джерело фінансування закупівлі.». Ваше оголошення не містить даної інформації і в разі проведення моніторингу закупівлі ДАСУ проведення цієї процедури буде визнано таким, що здійснено з порушеннями і процедура має бути відмінена. Дана ситуація порушує права учасників, які витратять кошти на участь в процедурі. Вимагаємо привести форму оголошення у відповідність. Вимагаємо усунути вищевказані порушення Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу щодо усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі" тендерний комітет КП "УКБ" Дружківської міської ради надає наступну відповідь.
1. Тендерною документацією не пепредбачено надання авансу підряднику, тому оплата робіт планується по фактично виконаним роботам, які будуть оформлені відповідними актами приймання робіт. Оскільки роботи будуть проводитися до 30.09.2021 року то оплачуватися роботи будуть на протязі 690 днів, а ні після 960 днів.
2. Стосовно фінансової спроможності тендерний комітет пояснює наступне, що у зв'язку з тим, що закупівля не передбачає виплату авансу, а це приблизно 20 мільонів гривень то була встановлена фінансова спроможність для переможця, з метою уникнення участі підприємства, яке не має можливості на первоначальному єтапі оплачувати придбання за свої кошти матеріалів та виплату зарабітної плати своїм працівникам, а также з метою уникнення участі підприємств з ознаками фіктивності та шахраїв. Тендерний комітет не вважає це за діскрімінація участників торгів тому, що фактично виконувати роботи без виплати авансу може не кожне підприємство. Цей критерій тендерний

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-001625-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс", Код ЄДРПОУ:24157485
Скарга на рішення Замовника
Скарга у прикріпленні
Скасована
Дата: 25 жовтня 2019 08:24
Причина: Технічна неможливість
Номер вимоги: UA-2019-09-17-001625-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс", Код ЄДРПОУ:24157485
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:32
Вимога Замовнику
23 жовтня 2019 року ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», ознайомившись з рішенням Замовника, що оприлюднене на Веб-порталі, не може погодитись з викладеними висновками та підставами для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», вважає їх безпідставними, необґрунтованими та такими що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних підстав:
По-перше: - підпунктом 5.2. тендерної документації Замовника передбачено надання інформації про «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», у формі довідки з формою вставленою додатком №6 до тендерної документації.
Тобто, Замовником витребувана інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, а не як зазначено у рішенні «працівників, які будуть задіяні на виконання робіт».
ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» на виконання вимог тендерної документації Замовника надало довідку №598 від 25.09.2019 року «про наявність у Учасника наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій зазначено 224 працівника, цей перелік не є вичерпним, що підтверджується штатним розписом ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» (додається у вкладенні).
Інформація зазначена у вищезазначеній довідці є інформативною і відображає лише наявність у ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і не конкретизує перелік працівників, що будуть задіяні під час виконання робіт по закупівлі UA-2019-09-17-001625-a «Капітальний ремонт з заходами термомодернізації будівлі закладу освіти «Дробишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лиманської міської ради Донецької області». Коригування».
Тобто, збіг деяких працівників визначених в довідці наданій до тендерної документації Замовника та тих що надавались для участі у торгах UA-2019-09-27-001906-b, UA-2019-04-26-002026-a, UA-2019-05-08-001394-c, UA-2018-12-27-001876-b є цілком закономірним.
Крім того в довідці зазначено, що у разі необхідності ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» буде залучати працівників за строковими трудовими договорами у кількості, що необхідна для виконання робіт на об’єкті - «Капітальний ремонт з заходами термомодернізації будівлі закладу освіти «Дробишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лиманської міської ради Донецької області». Коригування» (UA-2019-09-17-001625-a).
По-друге: висновки Замовника, що задіяні працівники при виконанні робіт на інших об’єктах унеможливлює виконання ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» робіт по закупівлі UA-2019-09-17-001625-a «Капітальний ремонт з заходами термомодернізації будівлі закладу освіти «Дробишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лиманської міської ради Донецької області». Коригування», є також безпідставними, оскільки залучення працівників, що виконують роботи на інших об’єктах будівництва не унеможливлює їх переведення та залучення для виконання робіт на об’єкті Замовника.
ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» до тендерної документації додавалась договірна ціна на будівництво «Капітальний ремонт з заходами термомодернізації будівлі закладу освіти «Дробишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лиманської міської ради Донецької області». Коригування», якою передбачені інші супутні витрати, де закладені кошти на відрядження працівників на об’єкт будівництва.
Відповідний факт свідчить що ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» при підготовці тендерної документації передбачало можливість переведення працівників з інших об’єктів будівництва.
Надання розрахунку до договірної ціни (додається у вкладенні), який відображає закладені кошти на відрядження, не передбачалось тендерною документацією. Замовник не звертався до ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» з пропозицією її надання.
Підтвердженням фактичної чисельності працівників ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» також є податкова звітність подана до фіскальних органів ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», а саме:
- 1ДФ «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» за ІІ квартал 2019 року (додається у вкладенні);
- «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» за вересень 2019 року (додається у вкладенні).

Вищевикладені доводи, докази та обставини, цілком спростовують висновки зроблені Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозицію ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС».

Відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи все наведене вище, тендерна пропозиція, подана ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», є такою що цілком відповідає умовам тендерної документації.
В свою чергу, Замовником всупереч чинному законодавству прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» по закупівлі UA-2019-09-17-001625-a «Капітальний ремонт з заходами термомодернізації будівлі закладу освіти «Дробишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лиманської міської ради Донецької області». Коригування».
ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» вважає, що рішення Замовника відхилити тендерну пропозицію має ознаки необ’єктивності та упередженості.
Беручи до уваги зазначене вище, Замовник порушив основний принцип закупівель, який полягає в об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету прийняте Протоколом від 23.10.2019 року №42-10 про відхилення тендерної пропозицію ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» по закупівлі UA-2019-09-17-001625-a «Капітальний ремонт з заходами термомодернізації будівлі закладу освіти «Дробишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лиманської міської ради Донецької області». Коригування» та визнати переможцем торгів ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», як учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 жовтня 2019 15:40
Тендерний комітет КП «УКБ» Дружківської міської ради розглянув вимогу ТОВ «Хозхімсервіс» від 25.10.2019 року UA-2019-09-17-001625-a.c2 про скасування рішення тендерного комітету від 23.10.2019 року як незаконне та вирішив відхилити вимогу та залишити рішення тендерного комітету в силі з наступних підстав:
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) передбачено, що замовник має право вимагати від учасників аукціону подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, відповідно до норми Закону учасник повинен документально підтвердити кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання у випадку перемоги на аукціоні, робіт або послуг.
Підставами для відхилення тендерної пропозиції згідно Закону є відсутність достатньої кількості працівників для виконання робіт, відсутність працівників для виконання окремого виду робіт, відсутність достатнього досвіду та знань у працівників для виконання робіт, надання недостовірної інформації щодо наявності працівників для виконання робіт або достатнього досвіду та знання працівників.
ТОВ «Хозхімсервіс» довідкою від 25.09.2019 року №598 надало тендерному комітету інформацію про наявність 224 працівників, які мають необхідний досвід та знання для виконання робіт: «Капітальний ремонт з заходами термомодернізації будівлі закладу освіти "Дробишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лиманської міської ради Донецької області". Коригування». Тендерний комітет не може прийняти інформацію щодо працівників, які мають досвід та знання для виконання вищевказаних робіт тому, що по перше, із 224 працівників майже половина не мають ніякого відношення до виконання у подальшому робіт, а саме бухгалтера, юрисконсульти, менеджери, геодезисти, різні інженерні працівники та інші. Тобто учасник надає інформацію про своїх працівників, які не будуть виконувати фактично капітальний ремонт Дробишевської школи в загалі. По друге, із 224 працівників, які вказані учасником торгів дійсно половина приблизно 110 працівників (водії різного транспорту, малярі, підсобні робочі, газоелектрозварники та інші) можливо будуть виконувати роботи по капітальному ремонту школи але в той же час, як було встановлено тендерним комітетом, що ТОВ «Хозхімсервіс» всіх цих працівників одночасно буде задіяти на других об’єктах по іншим закупівлям, а саме:
1. UA-2019-04-26-002026-a «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (45200000-9), Львівська обл., м. Стрий, вул. Грабовецька, будівництво 40-квартирного житлового будинку, (шифр 64/87)», замовник Міністерство оборони України, де ТОВ «Хозхімсервіс» переможець з тендерною пропозицією 23 299 966.11 грн. з ПДВ. Договір укладений 25.06.2019 року на теперішній час роботи виконуються;
2. UA-2019-05-08-001394-c «Реконструкція мосту через річку Нивка по вул. Соборна в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)», замовник ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, де ТОВ «Хозхімсервіс» переможець з тендерною пропозицією 12 890 000,00 грн. з ПДВ. Договір укладений 24.06.2019 року на теперішній час роботи виконуються;
3. UA-2018-12-27-001876-b «Рекультивація полігону ТПВ, м. Слов'янськ», замовник КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами", де ТОВ «Хозхімсервіс» переможець з тендерною пропозицією 102 230 558,00 грн. з ПДВ. Договір укладений 22.02.2019 року на теперішній час роботи виконуються;
4. UA-2019-09-27-001906-b: «Будівництво полігону твердих побутових відходів для м. Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області”. Коригування.», де ТОВ «Хозхімсервіс» переможець з тендерною пропозицією 63 200 000,00 грн. з ПДВ.
Крім того тендерний комітет із відкритих джерел, а саме з інформаційного агентства «ВЧАСНО» стаття від 03.12.2018 року «Чиновники Покровска разыграли на тендерах сотни миллионов гривен Европейского банка между связанными фирмами» встановлено, що ТОВ «Хозхімсервіс» також на теперішній час виконує роботи у місті Покровську по капітальному ремонту шкіл та гуртожитків на суму більш чим 300 мільйонів гривен 85 працівниками, які також вказані у довідці від 25.09.2019 року №598.
Тобто, ТОВ «Хозхімсервіс» для виконання робіт: «Капітальний ремонт з заходами термомодернізації будівлі закладу освіти "Дробишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лиманської міської ради Донецької області". Коригування» планують задіяти працівників, які фактично виконують роботи більш чим на 10 об’єктах різних замовників на суму більш чим 500 мільйонів гривен, у зв’язку з чим у тендерного комітету виникли сумніви у наявності у ТОВ «Хозхімсервіс» достатньої кількості працівників, які будуть виконувати роботи. Фактично виконати такий об’єм робіт такою кількістю працівників не можливо фактично. У тендерного комітету достатньо підстав вважати, що ТОВ «Хозхімсервіс» не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме не має достатньої кількості працівників. Доводи ТОВ «Хозхімсервіс» проте, що вони будуть задіяти цих працівників шляхом відповідних відряджень з іншого об’єкту, тендерний комітет не приймає тому, що це займає певний час находження працівників у дорозі наприклад із Львівської області до Донецької області. Такий підхід до виконання робіт тендерний комітет не приймає тому, що це буде затягувати термін виконання робіт та негативно може сказатися на якість робіт.
Останнє, у 2018 році ТОВ «Хозхімсервіс» виконувало роботи по закупівлі: UA-2018-05-29-000088-a «Будівництво під'їзної дороги до РЛП «Клебан-Бик» Іллінівської (Олександро- Калинівської) сільської ради Костянтинівського району Донецької області» замовником був КП «УКБ». Роботи були зроблені ТОВ «Хозхімсервіс» по будівництву дороги на орендованих землях громадян, які надали скарги до правоохоронних органів на дії ТОВ «Хозхімсервіс», у зв’язку з чим було відкрито кримінальне провадження за ознаками ст.191 КК України. Вищевказаний факт також свідчить про те, що роботи виконувались таким же способом ( шляхом відряджень), як планує учасник виконувати роботи по капітальному ремонту Дробишевської школи.

Голова тендерного комітету В.В.Каушнян

Документи подані скаржником

24 жовтня 2019 15:11
Скарга.PDF
24 жовтня 2019 15:11
Протокол рішення.pdf
24 жовтня 2019 15:12
Штатний розпис.pdf
24 жовтня 2019 15:12
Договірна ціна.PDF
24 жовтня 2019 15:13
1ДФ.zip
24 жовтня 2019 15:13
ЕСВ.zip

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 10:30
Штатний розпис.pdf
25 жовтня 2019 10:31
1ДФ.zip
25 жовтня 2019 10:31
ЕСВ.zip
31 жовтня 2019 10:12
Договірна ціна.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-17-001625-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс", Код ЄДРПОУ:24157485
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:22
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 листопада 2019 22:17
рішення від 05.11.2019 № 15949+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2019 22:17
рішення від 19.11.2019 № 16967.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2019 22:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету від 26.11.2019 року скасовані рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Хозхімсервіс" та рішення про визначення переможцем ТОВ "ЕВЕРЕСТ 2017"
Дата виконання рішення замовником: 26 листопада 2019 16:14
Номер скарги: UA-2019-09-17-001625-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс", Код ЄДРПОУ:24157485
Дата подання: 05 грудня 2019 12:48
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2019 22:53
рішення від 09.12.2019№18154+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 22:53
рішення від 26.12.2019 №19329.pdf
Дата публікації: 02 січня 2020 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення тендерного комітету частково скасовано стосовно визначення переможцем ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017", в іншому рішення залишилося без змін відповідно до вимоги АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 08 січня 2020 14:29

Документи подані скаржником

31 жовтня 2019 10:10
Скарга .PDF
31 жовтня 2019 10:11
Штатний розпис.pdf
31 жовтня 2019 10:14
Договірна ціна.PDF
31 жовтня 2019 10:18
1ДФ.zip
31 жовтня 2019 10:18
ЕСВ.zip

Документи Органу Оскарження

22 листопада 2019 22:14
рішення від 19.11.2019 № 16967.pdf

Документи подані скаржником

05 грудня 2019 12:47
Скарга .zip
05 грудня 2019 12:48
6. Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" 57 974 111,00
UAH з ПДВ
55 298 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс" 57 691 474,44
UAH з ПДВ
55 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017" 56 944 586,00
UAH з ПДВ
55 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС" 56 274 100,00
UAH з ПДВ
55 859 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПБК ВЕКТОР" 57 900 944,46
UAH з ПДВ
57 900 944,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2019 06:16
sign.p7s
05 жовтня 2019 06:14
115.imd
05 жовтня 2019 06:14
ДЦ ЗА РЕЗ-МИ АУКЦІОНУ.pdf
04 жовтня 2019 12:07
sign.p7s
02 жовтня 2019 19:34
sign.p7s

Публічні документи

10 жовтня 2019 09:03
sign.p7s
02 жовтня 2019 13:11
sign.p7s
02 жовтня 2019 13:10
25.3 КБ2 Бахмут ч4.pdf
02 жовтня 2019 13:10
25.3 КБ2 Бахмут ч3.pdf
02 жовтня 2019 13:10
25.3 КБ2 Бахмут ч2.pdf
02 жовтня 2019 13:10
25.3 КБ2 Бахмут ч1.pdf
02 жовтня 2019 13:10
25.2. КБ2 Дружківка ГБ1_1-78.pdf
02 жовтня 2019 13:10
25.1. КБ2 інтернат ч.2.pdf
02 жовтня 2019 13:10
25.1. КБ2 інтернат ч.1.pdf
02 жовтня 2019 13:10
29. Кошторис ч.2.pdf
02 жовтня 2019 13:10
29. Кошторис ч.1.pdf
02 жовтня 2019 13:10
25.1. КБ2 інтернат ч.3.pdf
02 жовтня 2019 13:10
19. Копії сертифікатів.PDF
02 жовтня 2019 13:10
18. Копії Дозволу.PDF
02 жовтня 2019 13:10
17. Копія Ліцензії.PDF
02 жовтня 2019 13:09
24. Довідка про досвід.PDF
02 жовтня 2019 13:09
26.3 Лист-відгук ОЛФД.PDF
02 жовтня 2019 13:09
22. Довідка МТБ.PDF
02 жовтня 2019 13:09
4. Статут .pdf
02 жовтня 2019 13:09
7. Довідка ЄДР.PDF
02 жовтня 2019 13:09
14. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

31 жовтня 2019 13:54
1 1 1.pdf
30 жовтня 2019 13:38
1 Довідки.pdf
24 жовтня 2019 10:46
1 Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 20:36
42 Довідка.pdf
02 жовтня 2019 20:36
41 Дозвіли.pdf
02 жовтня 2019 20:36
40 Інші документи.pdf
02 жовтня 2019 20:36
39 Інши документи.pdf
02 жовтня 2019 20:36
38 Інші документи.pdf
02 жовтня 2019 20:36
37 Інші.pdf
02 жовтня 2019 20:36
35 дог 1 акт за серпень.pdf
02 жовтня 2019 20:36
33 дог 1 від 22.05.19.pdf
02 жовтня 2019 20:36
32 170 від 24.05.18 грудень.pdf
02 жовтня 2019 20:36
31 170 від 24.05.18 липень.pdf
02 жовтня 2019 20:36
30 170 від 24.05.18 червень.pdf
02 жовтня 2019 20:36
29 170 від 24.05.18.pdf
02 жовтня 2019 20:36
28 459 від 11.12.2018 березень.pdf
02 жовтня 2019 20:36
27 459 від 11.12.2018 січень.pdf
02 жовтня 2019 20:36
26 459 від 11.12.2018 грудень.pdf
02 жовтня 2019 20:36
25 459 від 11.12.18.pdf
02 жовтня 2019 20:36
24 Статут.pdf
02 жовтня 2019 20:36
23 часть 5 підсумкова.pdf
02 жовтня 2019 20:36
22 часть 4 підсумкова.pdf
02 жовтня 2019 20:36
21 часть 3 підсумкова.pdf
02 жовтня 2019 20:36
20 часть 2 підсумкова.pdf
02 жовтня 2019 20:36
19 часть 1 підсумкова.pdf
02 жовтня 2019 20:36
18 3 часть 4 дод 3.pdf
02 жовтня 2019 20:36
18 2 часть 3 дод 3.pdf
02 жовтня 2019 20:36
18 1 часть 2 дод 3.pdf
02 жовтня 2019 20:36
18 0 часть 1 дод 3.pdf
02 жовтня 2019 16:47
45 дог 1 акт за серпень.pdf
02 жовтня 2019 16:47
43 дог 1 від 22.05.19.pdf
02 жовтня 2019 16:47
42 170 від 24.05.18 грудень.pdf
02 жовтня 2019 16:47
41 170 від 24.05.18 липень.pdf
02 жовтня 2019 16:47
40 170 від 24.05.18 червень.pdf
02 жовтня 2019 16:47
39 170 від 24.05.18.pdf
02 жовтня 2019 16:47
38 459 від 11.12.2018 березень.pdf
02 жовтня 2019 16:47
37 459 від 11.12.2018 січень.pdf
02 жовтня 2019 16:47
36 459 від 11.12.2018 грудень.pdf
02 жовтня 2019 16:47
35 459 від 11.12.18.pdf
02 жовтня 2019 16:47
26 часть 5 підсумкова.pdf
02 жовтня 2019 16:47
25 часть 4 підсумкова.pdf
02 жовтня 2019 16:47
24 часть 4 дод 4.pdf
02 жовтня 2019 16:47
23 часть 3 підсумкова.pdf
02 жовтня 2019 16:47
23 Статут.pdf
02 жовтня 2019 16:47
22 часть 3 дод 3.pdf
02 жовтня 2019 16:47
21 часть 2 підсумкова.pdf
02 жовтня 2019 16:47
20 часть 2 дод 3.pdf
02 жовтня 2019 16:47
19 часть 1 підсумкова.pdf
02 жовтня 2019 16:47
18 часть 1 дод 3.pdf
02 жовтня 2019 16:47
17 розр заг вир.pdf
02 жовтня 2019 16:47
16 РЗВВ 2 1 1.pdf
02 жовтня 2019 16:47
15 лок 2 2 1 1.pdf
02 жовтня 2019 16:47
14 лок 2 1 9.pdf
02 жовтня 2019 16:47
12 лок 2 1 8 и 7.pdf
02 жовтня 2019 16:47
11 лок 2 1 6.pdf
02 жовтня 2019 16:47
10 лок 2 1 5.pdf
02 жовтня 2019 16:47
9 лок 2 1 4.pdf
02 жовтня 2019 16:47
8 лок 2 1 3.pdf
02 жовтня 2019 16:47
7 лок 2 1 2.pdf
02 жовтня 2019 16:47
6 лок 2 1 1.pdf
02 жовтня 2019 16:47
5 згода з умовами дог.pdf
02 жовтня 2019 16:47
4 Статут.pdf
02 жовтня 2019 16:47
3 Основні документи.pdf
02 жовтня 2019 16:47
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 16:19
Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Статут ТАЙРОН БІЗНЕС.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Рішення ТАЙРОН БІЗНЕС.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Рішення про створення.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Опис 2.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Опис 1.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Наказ.pdf
02 жовтня 2019 16:19
ліцензія.pdf
02 жовтня 2019 16:19
додаток.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Договір.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Довідки с.17.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Довідка щодо ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Гарант. лист про ціну.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Виписка.pdf
02 жовтня 2019 16:19
Акт.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 14:36
Протокол Вектор №3.PDF
02 жовтня 2019 14:36
Наказ.pdf
02 жовтня 2019 14:36
Статаут ТОВ ПБК ВЕКТОР.PDF
02 жовтня 2019 14:36
ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 14:36
Ліцензія Вектор.PDF
02 жовтня 2019 14:36
ЄДРПОУ.PDF
02 жовтня 2019 14:36
Дозвіл.PDF
02 жовтня 2019 14:36
Виписка Вектор.pdf
02 жовтня 2019 14:36
Технiчне_завдання.pdf
02 жовтня 2019 14:36
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 14:36
Ст. 17.PDF
02 жовтня 2019 14:36
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 14:36
Працівники.PDF
02 жовтня 2019 14:36
МТБ.PDF
02 жовтня 2019 14:36
Досвід.PDF
02 жовтня 2019 14:36
Довкілля.PDF
02 жовтня 2019 14:36
Довідка субпідрядники.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
#33991075
Відхилено 55 298 999,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 16:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"
#24157485
Відхилено 55 299 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 16:49
ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017"
#41492556
Рішення скасоване 55 300 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 16:18
ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017"
#41492556
Рішення скасоване 55 300 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 14:30
ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017"
#41492556
Відхилено 55 300 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 14:35
ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС"
#42671750
Відхилено 55 859 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 14:40
ТОВ "ПБК ВЕКТОР"
#41145956
Відхилено 57 900 944,46
UAH з ПДВ
09 січня 2020 16:47

Документи

08 січня 2020 14:32
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
09 січня 2020 16:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку