Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітор 23.8" HP VH240a (1KL30AA)
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2019-09-17-001611-b 07cf0b8fd78249b9a342b2c3664285ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткаченко Володимир Олександрович

+380412245707 admin.cnvpd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 20405992
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, м. Житомир, вул. Черняховського 105
Контактна особа: Ткаченко Володимир Олександрович
+380412245707
admin.cnvpd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 14:41
Очікувана вартість: 25 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Монітор 23.8" HP VH240a (1KL30AA)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Монітор 23.8" HP VH240a (1KL30AA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, Чуднівська 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника згідно видаткової накдадної та специфікації Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 11:21
Додатки.doc
17 вересня 2019 15:26
Договір.doc
17 вересня 2019 15:25
Оголошення_монітор.pdf
18 вересня 2019 11:21
Додатки.doc
17 вересня 2019 15:26
Додатки.doc
17 вересня 2019 15:26
Договір.doc
17 вересня 2019 15:25
Оголошення_монітор.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:05
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Законом України "Про Публічні закупівлі" 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі (Допороговими вважаються такі закупівлі, загальна запланована сума яких складає менше ніж: 200 тисяч гривень для товарів та послуг;
1,5 мільйони гривень для робіт.) не регулюютьсяна них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція;
відкритість;
максимальна економія;
недискримінація кожного з Учасників;
неупередженість. Регулювання допорогових закупівель через систему Прозоро здійснюється виключно Порядком №35 від 13.04.2016 року. Відповідно до пункту 6.4. Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Тобто в даному виді закупівель Замовник на власний розсуд визначає чи можливо допустити на торги товари інших марок, ніж ті що вказані в оголошенні. У разі якщо пропозиція "Учасника", по даних торгах, який запропонував найменшу ціну, не буде відповідати умовам зазначеним в "Оголошенні" дана пропозиція не буде розглядатись "Замовником"
3) Згідно чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 24 696,00
UAH з ПДВ
23 992,92
UAH з ПДВ
Документи
Спільна фірма "Ортекс" 24 777,00
UAH з ПДВ
23 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 24 984,00
UAH з ПДВ
24 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 16:11
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:09
ЕКО3998_Проект Договору.pdf
19 вересня 2019 16:04
Лист про неліцензування.pdf
19 вересня 2019 16:04
Згода з договором.pdf
19 вересня 2019 16:04
Відомості про учасника.pdf
19 вересня 2019 16:04
ЕКО3998_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 15:26
цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 15:26
Витяг.zip
19 вересня 2019 15:26
Довідка товар новий.pdf
19 вересня 2019 15:26
Довідка сервісний центр.pdf
19 вересня 2019 15:26
Статут.pdf
19 вересня 2019 15:26
Свідоцтво.JPG
19 вересня 2019 15:26
Документи Ортекс.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 16:06
МП_Наказ_1.pdf
19 вересня 2019 16:06
МП Витяг ПДВ.pdf
19 вересня 2019 16:06
МП Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Спільна фірма "Ортекс"

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 23 992,92
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 09:37

Документи

23 вересня 2019 09:37
Протокол (рішення)№24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
23 992,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 09:37
Протокол (рішення)№24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №58.pdf укладений
01 жовтня 2019 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 992,92
UAH (в тому числі ПДВ 3 998,82 UAH)