Монітор 23.8" HP VH240a (1KL30AA)
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2019-09-17-001611-b 07cf0b8fd78249b9a342b2c3664285ba
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Житомирський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 20405992
Місцезнаходження замовника: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, м. Житомир, вул. Черняховського 105
Контактна особа замовника: Ткаченко Володимир Олександрович
+380412245707
admin.cnvpd@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 14:41
Очікувана вартість: 25 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Монітор 23.8" HP VH240a (1KL30AA)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Монітор 23.8" HP VH240a (1KL30AA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, Чуднівська 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника згідно видаткової накдадної та специфікації Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2019 11:21
Додатки.doc
17 вересня 2019 15:26
Договір.doc
17 вересня 2019 15:25
Оголошення_монітор.pdf
18 вересня 2019 11:21
Додатки.doc
17 вересня 2019 15:26
Додатки.doc
17 вересня 2019 15:26
Договір.doc
17 вересня 2019 15:25
Оголошення_монітор.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:05
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Законом України "Про Публічні закупівлі" 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі (Допороговими вважаються такі закупівлі, загальна запланована сума яких складає менше ніж: 200 тисяч гривень для товарів та послуг;
1,5 мільйони гривень для робіт.) не регулюютьсяна них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція;
відкритість;
максимальна економія;
недискримінація кожного з Учасників;
неупередженість. Регулювання допорогових закупівель через систему Прозоро здійснюється виключно Порядком №35 від 13.04.2016 року. Відповідно до пункту 6.4. Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Тобто в даному виді закупівель Замовник на власний розсуд визначає чи можливо допустити на торги товари інших марок, ніж ті що вказані в оголошенні. У разі якщо пропозиція "Учасника", по даних торгах, який запропонував найменшу ціну, не буде відповідати умовам зазначеним в "Оголошенні" дана пропозиція не буде розглядатись "Замовником"
3) Згідно чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 24 696,00
UAH з ПДВ
23 992,92
UAH з ПДВ
Документи
Спільна фірма "Ортекс" 24 777,00
UAH з ПДВ
23 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 24 984,00
UAH з ПДВ
24 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 16:11
sign.p7s
19 вересня 2019 16:09
ЕКО3998_Проект Договору.pdf
19 вересня 2019 16:04
Лист про неліцензування.pdf
19 вересня 2019 16:04
Згода з договором.pdf
19 вересня 2019 16:04
Відомості про учасника.pdf
19 вересня 2019 16:04
ЕКО3998_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 15:26
цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 15:26
Витяг.zip
19 вересня 2019 15:26
Довідка товар новий.pdf
19 вересня 2019 15:26
Довідка сервісний центр.pdf
19 вересня 2019 15:26
Статут.pdf
19 вересня 2019 15:26
Свідоцтво.JPG
19 вересня 2019 15:26
Документи Ортекс.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 16:06
МП_Наказ_1.pdf
19 вересня 2019 16:06
МП Витяг ПДВ.pdf
19 вересня 2019 16:06
МП Виписка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 23 992,92
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 09:37

Документи

23 вересня 2019 09:37
Протокол (рішення)№24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
23 992,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 09:37
Протокол (рішення)№24.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір №58.pdf укладений
01 жовтня 2019 16:36

Актуальні тендери

До пошуку