Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери (системний блок з встановленим програмним забезпеченням Microsoft Windows 10 Professional x64 та Microsoft Office Pro 2019, монітор, клавіатура, миша, мережевий фільтр)
Очікувана вартість
178 200,00 UAH
UA-2019-09-17-001575-b 8ee4f883df004b578c362c4c7c614e83
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Веселова

+380462676647 knpdsp_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05480625
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Кирпоноса, буд. 20-А
Контактна особа: Марина Веселова
+380462676647
knpdsp_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 12:55
Очікувана вартість: 178 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Інші кошти спеціального фонду
Шановні учасники уважно ознайомтеся з наведеними нижче: оголошенням, проектом договору, технічними вимогами до предмету закупівлі, бланком цінової пропозиції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплект
Персональний комп'ютер (системний блок з встановленим програмним забезпеченням Microsoft Windows 10 Professional x64 та Microsoft Office Pro 2019, монітор, клавіатура, миша, мережевий фільтр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Кирпоноса, 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата буде проводитись після поставки товару, ретельної перевірки товару та його працездатності в присутності представника Постачальника, перевірки на достовірність встановленого програмного забезпечення. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:20
Бланк цінової пропозиції.doc
17 вересня 2019 15:20
Оголошення.doc
17 вересня 2019 15:20
Технічні вимоги до предмету закупівлі.doc
17 вересня 2019 15:20
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:09
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник торгів, при оголошенні закупівлі керується «Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"», затвердженою наказом ДП "Прозоро" від 19.03.2019 № 10 , оскільки ця закупівля не підпадає під дію Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" на підставі того, що вартість предмета закупівлі не перевищує вартість, зазначену у ст. 2 Закону. Якщо технічні характеристики аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях Учасників не будуть відрізнятись від вказаних нами в конкретних торгівельних марках та будуть виконані всі інші вимоги закупівлі, в такому випадку ми можемо розглядати дану пропозицію. До участі в закупівлі та торги допускає електронна система закупівель, а не Замовник. Інформація про платників чи не платників ПДВ, ФОП є в доданих до закупівлі документах. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ОСПАНОВА МАРИНА ІВАНІВНА 166 100,00
UAH з ПДВ
159 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 177 738,00
UAH з ПДВ
159 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 16:02
Специфікація нова.pdf
25 вересня 2019 16:02
Проект договору новий.pdf
24 вересня 2019 15:15
Сертифікати.rar
24 вересня 2019 15:15
Специфікація.pdf
24 вересня 2019 15:15
Гарантійні листи.rar
24 вересня 2019 15:15
Установчі документи.rar

Публічні документи

23 вересня 2019 13:15
виробник комп’ютерів.pdf
23 вересня 2019 13:15
Пропозиція.pdf
23 вересня 2019 13:15
Проект договору.pdf
23 вересня 2019 13:15
Гарантійний лист.pdf
23 вересня 2019 13:15
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ОСПАНОВА МАРИНА ІВАНІВНА

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОСПАНОВА МАРИНА ІВАНІВНА
#1951610909
Переможець 159 830,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 13:05

Документи

26 вересня 2019 13:05
Електронний підпис
26 вересня 2019 13:03
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОСПАНОВА МАРИНА ІВАНІВНА
#1951610909
159 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2019 13:05
Електронний підпис
26 вересня 2019 13:03
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 12:00
Договір.pdf укладений
23 жовтня 2019 11:59