Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021-2015: 30210000-4 (комплект фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)»
Очікувана вартість
139 996,00 UAH
UA-2019-09-17-001548-a ● 73d484abcd4c4c188e5d4e59b8660582
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 26316700 |
Вебсайт: | http://zp.court.gov.ua/tu08 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Соборний, 168 |
Контактна особа: |
Барабанова Наталія Олександрівна +380612330594 inbox@zp.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 15:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 15:29 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 15:40 |
Очікувана вартість: | 139 996,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 699,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4199.88 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
«Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021-2015: 30210000-4 (комплект фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя та Запорізька область, Місцеві загальні суди Запорізької області (за окремою заявкою Замовника):
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 20 робочих днів з дати підписання належним чином оформлених Акту(-ів) приймання-передачі Товару. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2019 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2019 15:25 |
Проект договору до ТД3.PDF | |
17 вересня 2019 15:25 |
ТД 3.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-17-001548-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 18 жовтня 2019 09:54
Щодо роз'яснення протоколу відхилення
На підставі частини 3 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» вважає недостатньою аргументацію вказаної у Протоколі відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» та вимагаємо Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» умовам тендерної документації із зазначенням конкретних умов тендерної документації, які порушило ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» на думку Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 жовтня 2019 17:53
Шановний Учасник.
Згідно положень статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, установлює Закон України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до положень ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуючись принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної те неупередженої оцінки тендерних пропозицій, тендерний комітет територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Інформація, передбачена ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги, інструкції та форми відповідно до яких Учасником має бути підготовлена тендерна пропозиція, наведені у тендерній документації Замовника, а саме:
- інструкція з підготовки тендерних пропозицій (у тому числі – порядок заповнення форм, перелік документів, що завантажуються на підтвердження наданої Учасником інформації тощо) – у розділах ІІІ та V тендерної документації;
- кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством – у розділах ІІІ, Додатку 1 тендерної документації;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – у розділі ІІІ, Додатку 3 тендерної документації;
- кількість товару та місце його поставки – у розділі І тендерної документації;
- місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги – у розділ І тендерної документації; Додатку 5 тендерної документації;
- строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – у розділі І тендерної документації, Додатку 5 тендерної документації;
- проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов – у Додатку 5 тендерної документації;
- опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота) – у Додатку 3 тендерної документації;
- перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – у розділі V тендерної документації;
- строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними – у розділі ІІІ тендерної документації;
- інформація про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції – у розділі І тендерної документації;
- інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – у розділі І тендерної документації;
- кінцевий строк подання тендерних пропозицій – у розділі IV тендерної документації;
- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – у розділі ІІІ тендерної документації;
- розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю – у розділі VI тендерної документації;
- прізвище, ім’я та по батькові, посада та адреса посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками – у розділі І тендерної документації;
- у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у даній закупівлі не вимагається.
Невиконання наведених у тендерній документації вимог, інструкцій, а також недотримання форм, передбачених тендерною документацією, у випадку, якщо вони впливають на зміст тендерної пропозиції, мають наслідком відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації
Перевіркою файлів, завантажених Учасником - ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» на закупівлю: «Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021-2015: 30210000-4 (комплект фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)», встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» містить низку недоліків, які у своїй сукупності свідчать про недотримання Учасником вимог тендерної документації на закупівлю «Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021-2015: 30210000-4 (комплект фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)», зокрема розділів ІІІ та V.
Пунктом 4 ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, з огляду на наведене Замовник діяв в межах та у спосіб, передбачені положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно положень статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, установлює Закон України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до положень ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуючись принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної те неупередженої оцінки тендерних пропозицій, тендерний комітет територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Інформація, передбачена ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги, інструкції та форми відповідно до яких Учасником має бути підготовлена тендерна пропозиція, наведені у тендерній документації Замовника, а саме:
- інструкція з підготовки тендерних пропозицій (у тому числі – порядок заповнення форм, перелік документів, що завантажуються на підтвердження наданої Учасником інформації тощо) – у розділах ІІІ та V тендерної документації;
- кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством – у розділах ІІІ, Додатку 1 тендерної документації;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – у розділі ІІІ, Додатку 3 тендерної документації;
- кількість товару та місце його поставки – у розділі І тендерної документації;
- місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги – у розділ І тендерної документації; Додатку 5 тендерної документації;
- строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – у розділі І тендерної документації, Додатку 5 тендерної документації;
- проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов – у Додатку 5 тендерної документації;
- опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота) – у Додатку 3 тендерної документації;
- перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – у розділі V тендерної документації;
- строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними – у розділі ІІІ тендерної документації;
- інформація про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції – у розділі І тендерної документації;
- інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – у розділі І тендерної документації;
- кінцевий строк подання тендерних пропозицій – у розділі IV тендерної документації;
- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – у розділі ІІІ тендерної документації;
- розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю – у розділі VI тендерної документації;
- прізвище, ім’я та по батькові, посада та адреса посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками – у розділі І тендерної документації;
- у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у даній закупівлі не вимагається.
Невиконання наведених у тендерній документації вимог, інструкцій, а також недотримання форм, передбачених тендерною документацією, у випадку, якщо вони впливають на зміст тендерної пропозиції, мають наслідком відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації
Перевіркою файлів, завантажених Учасником - ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» на закупівлю: «Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021-2015: 30210000-4 (комплект фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)», встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» містить низку недоліків, які у своїй сукупності свідчать про недотримання Учасником вимог тендерної документації на закупівлю «Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021-2015: 30210000-4 (комплект фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)», зокрема розділів ІІІ та V.
Пунктом 4 ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, з огляду на наведене Замовник діяв в межах та у спосіб, передбачені положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-17-001548-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:53
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:53
Скарга на дії Замовника та рішення тендерного комітету під час визнання переможця процедури закупівлі
На веб-сайті Уповноваженого органу було опубліковано оголошення: Номер у Prozorro UA-2019-09-17-001548-a ID у Prozorro 73d484abcd4c4c188e5d4e59b8660582 з тендерною документацією, у відповідності до якої Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області микола(далі – Замовник) оголосило про проведення торгів на закупівлю «Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021-2015: 30210000-4 (комплект фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)» (далі – Тендерна документація).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ КИТ» (далі – Скаржник) надала свою тендерну пропозицію у відповідності до умов Тендерної документації.
За результатами аукціону у процедурі закупівлі було подані тендерні пропозиції двох учасників з наступними цінами:
- ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» з ціновою пропозицією на суму 128 298,00 грн. з ПДВ,
- ФОП Шабашова Є.В. з ціновою пропозицією 128 900,00 грн. з ПДВ
- ТОВ "АРМАГ" з ціновою пропозицією на суму 139 000,00 грн. з ПДВ,
Протокол №110 засідання тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області від 09.10.2019 року на закупівлю «Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021-2015: 30210000-4 (комплект фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)» (далі – Протокол відхилення) будо відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, але при цьому в Протоколі відхилення не буліо зазначено Замовником, саме яким умовам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника.
Повідомленням про намір укласти договір (далі – Повідомлення про договір) Замовником прийнтяв рішення про намір укласти договір на закупівлю «Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021-2015: 30210000-4 (комплект фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)» з ФОП Шабашова Є.В. з ціновою пропозицією 128 900,00 грн. з ПДВ.
У відповідності до статті 3 Закону «Про публічні закупівлі» одним за принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Уважно ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Шабашова Є.В. на закупівлю «Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021-2015: 30210000-4 (комплект фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку)» Скаржник вважає, що така тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2019 11:06
Рішення від 22.10.2019 №15149 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 11:06
Інформація про перенесення дати розгляду скарги .pdf
Дата публікації: 07 листопада 2019 20:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2019 №16321.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 18:02
Рішення від 08.11.2019 №16321.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 23:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет територіального управління Державної судової Адміністрації України повідомляє, що вимоги, зазначені в резолютивній частині рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.11.2019 № 16321-р/пк-пз,виконано.
Дата виконання рішення замовником: 18 листопада 2019 15:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" |
129 000,00
UAH з ПДВ
|
128 298,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шабашова Євнегія Вікторівна |
139 996,00
UAH з ПДВ
|
128 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРМАГ" |
139 000,00
UAH з ПДВ
|
139 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" #37316320 |
Рішення скасоване |
128 298,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 15:22
|
ФОП Шабашова Євнегія Вікторівна #3139416349 |
Рішення скасоване |
128 900,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 15:22
|
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" #37316320 |
Відхилено |
128 298,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 16:36
|
ФОП Шабашова Євнегія Вікторівна #3139416349 |
Відхилено |
128 900,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 16:59
|
ТОВ "АРМАГ" #40293838 |
Відхилено |
139 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 16:19
|
Інформація про відміну
Дата відміни
27 листопада 2019 16:19
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі