Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні -за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33190000-8 (Монітор пацієнта) (за кодом НК 024:2019 – код 35569 – «Система моніторингу фізіологічних показників неонатальна»)
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2019-09-17-001527-b ca79a15d7cca4b9292d9c9c266d9ab86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Микитенко

+380983975249 tender.kcml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01992050
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8
Контактна особа: Анастасія Микитенко
+380983975249
tender.kcml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:54
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні -за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33190000-8 (Монітор пацієнта) (за кодом НК 024:2019 – код 35569 – «Система моніторингу фізіологічних показників неонатальна»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після отримання товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 календарних днів через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на товар. Джерело фінансування - кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:15
Додаток 4.docx
17 вересня 2019 15:15
Додаток 3.docx
17 вересня 2019 15:15
Додаток 7.docx
17 вересня 2019 15:15
ТД монітор пацієнта.doc
17 вересня 2019 15:15
Додаток 5.docx
17 вересня 2019 15:14
Додаток 8.docx
17 вересня 2019 15:14
Додаток 6.docx
17 вересня 2019 15:14
Додаток 1.docx
17 вересня 2019 15:14
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 41 000,00
UAH з ПДВ
41 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна 41 570,00
UAH з ПДВ
41 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 41 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
41 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:39
дод.угода.pdf укладений
24 грудня 2019 14:37
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:36
дод.угода.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:34
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 09:45
дод.угода.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 09:43
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 08:40
договір монітор.pdf укладений
18 жовтня 2019 08:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.1. Договору № 33/32 від 18.10.2019р. викласти в наступній редакції: «1.1. Придбання медичного обладнання для комунального некомерційного підприємства “Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради” за адресою: вул. Амосова, 8, м. Коростень Житомирської області. Постачальник зобов’язується здійснити поставку і передати у власність Замовнику Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні -за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33190000-8 (Монітор пацієнта) (за кодом НК 024:2019 – код 35569 – «Система моніторингу фізіологічних показників неонатальна»), далі – Товар, а Замовник зобов’язується своєчасно прийняти та оплатити Товар на умовах цього Договору».
Номер договору про закупівлю: 33/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Суму договору зменшити на 41000 грн. 00 коп. у т.ч. ПДВ 7% - 2682,24 грн., укладений Договір між Замовником та Постачальником розірвати за домовленістю сторін.
Номер договору про закупівлю: 33/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю бюджетного фінансування, Сторони дійшли згоди суму Договору зменшити на 41 000 грн. 00 коп. (Сорок одну тисячу грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 7% - 2 682,24 грн. (Дві тисячі шістсот вісімдесят дві грн. 24 коп.), укладений Договір між Замовником та Постачальником розірвати за домовленістю сторін.