Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп'ютери у комплекті
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-09-17-001489-a ● f86551dc120a4b87a2549df675eaceaf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківський національний автомобільно-дорожній університет |
Код ЄДРПОУ: | 02071168 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., м.Харків, вул. Ярослава Мудрого 25 |
Контактна особа: |
Табулович Вячеслав Петрович (057) 714-27-29 tender@khadi.kharkov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 14:53 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Комп'ютери 1 з об'ємом пам'яті не менше 4 ГБ та іншими параметрами згідно Додатку 2 до тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
20 штуки
Комп'ютери 2 з об'ємом пам'яті не менше 8 ГБ та іншими параметрами згідно Додатку 2 до тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2019 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2019 11:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ_25_09.docx | |
25 вересня 2019 10:58 |
Додаток 2.docx | |
25 вересня 2019 10:57 |
Тендерна документація_компютери_ИЗМ_25_09.doc | |
18 вересня 2019 16:50 |
Додаток 4.docx | |
18 вересня 2019 16:49 |
Додаток 3.docx | |
17 вересня 2019 15:21 |
Додаток 5.docx | |
17 вересня 2019 15:20 |
Додаток 1.docx |
25 вересня 2019 11:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 вересня 2019 11:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ_25_09.docx
|
|||||||||
25 вересня 2019 10:58 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
25 вересня 2019 10:57 |
Тендерна документація_компютери_ИЗМ_25_09.doc
|
|||||||||
18 вересня 2019 16:50 |
Додаток 4.docx
|
|||||||||
18 вересня 2019 16:49 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||
17 вересня 2019 15:21 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||
17 вересня 2019 15:20 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:13
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
1. Ми допускаємо на торги товари, торгові марки та моделі, вказані нами у тендерній документації або їх еквівалент, який відповідає вказаним у тендерній документації технічним вимогам.
Згідно п.3 Розділу ІІ Додатку 2 Учасник має право запропонувати Замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації.
В пункті 2 Розділу ІІ Додатку 2 вказано, що для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам Замовника, Учасником обов‘язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про найменування виробника запропонованого товару, країну походження, точне маркування моделі та інша інформація, яка на думку Учасника, стосується предмета закупівлі, що пропонується до постачання.
В пункті 7 Технічних вимог (Додаток 2) вказано, що для підтвердження відповідності зазначеним вимогам Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: детальний опис товару, який буде поставлятися Учасником та його відповідність наступним технічним параметрам.
За Вашим проханням в тендерну документацію внесено уточнення у Додаток 4, форму Тендерної пропозиції: найменування товару, що є предметом закупівлі, повинно включати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару та інші відомості, вказані у пункті 2 Розділу ІІ Додатку 2.
2. Ми допускаємо до участі у закупівлі як платників ПДВ, так і фізичних осіб-підприємців, які не є платниками ПДВ. Згідно тендерної документації Учасник визначає ціни на товари, роботи чи послуги, які він пропонує поставити, виконати чи надати за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Оцінка пропозицій буде проводитись відповідно до умов тендерної документації, зокрема, розділу 5. Ціна, запропонована ФОП неплатником ПДВ, буде розглядатися як остаточна.
1. Ми допускаємо на торги товари, торгові марки та моделі, вказані нами у тендерній документації або їх еквівалент, який відповідає вказаним у тендерній документації технічним вимогам.
Згідно п.3 Розділу ІІ Додатку 2 Учасник має право запропонувати Замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації.
В пункті 2 Розділу ІІ Додатку 2 вказано, що для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам Замовника, Учасником обов‘язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про найменування виробника запропонованого товару, країну походження, точне маркування моделі та інша інформація, яка на думку Учасника, стосується предмета закупівлі, що пропонується до постачання.
В пункті 7 Технічних вимог (Додаток 2) вказано, що для підтвердження відповідності зазначеним вимогам Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: детальний опис товару, який буде поставлятися Учасником та його відповідність наступним технічним параметрам.
За Вашим проханням в тендерну документацію внесено уточнення у Додаток 4, форму Тендерної пропозиції: найменування товару, що є предметом закупівлі, повинно включати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару та інші відомості, вказані у пункті 2 Розділу ІІ Додатку 2.
2. Ми допускаємо до участі у закупівлі як платників ПДВ, так і фізичних осіб-підприємців, які не є платниками ПДВ. Згідно тендерної документації Учасник визначає ціни на товари, роботи чи послуги, які він пропонує поставити, виконати чи надати за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Оцінка пропозицій буде проводитись відповідно до умов тендерної документації, зокрема, розділу 5. Ціна, запропонована ФОП неплатником ПДВ, буде розглядатися як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-17-001489-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:05837085
Дата подання: 10 жовтня 2019 17:03
Вимога про усунення порушення
вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ "ЮДІТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі, а також рішення про намір укласти договір на закупівлю машин для обробки даних (комп‘ютерів у комплекті) з ТОВ "ЮДІТРЕЙД", викладені у протоколі уповноважених осіб (рішення) про розгляд тендерної пропозиції за закупівлею ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (комп‘ютери у комплекті), Ідентифікатор тендера UA-2019-09-17-001489-a від 9 жовтня 2019 року Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 15:28
Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що подання вимоги на стадії прийняття рішення про визначення переможця законодавством не передбачено.
По суті викладеного повідомляємо наступне.
1. У підпункті 1.3.1 підпункту 1.3 Додатку №1 Тендерної документації вимагається інформаційна довідка (форма довільна), яка містить інформацію про наявність у учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід та яких учасник планує залучити до виконання умов договору, у тому числі працівників, не менше 3-х осіб, які мають необхідні знання та досвід щодо ремонту та сервісного обслуговування обладнання.
Учасником ТОВ «ЮДІТРЕЙД» надано довідку про наявність працівників, відповідно до якої в ТОВ «ЮДІТРЕЙД» наявні два працівники відповідної кваліфікації: інженер Добродомов В.А. та інженер з ремонту Комаровський В.В.
Крім того, ТОВ «ЮДІТРЕЙД», як офіційний дилер виробника ТОВ «Дісі Лінк», планує долучити до виконання договору сервісного інженера ТОВ «Дісі Лінк» - Свідло Олександра.
2. П.1.3.2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлені типи документів про освіту у галузі інформаційних технологій, тобто на підтвердження кваліфікації працівників, які забезпечують ремонт та сервісне обслуговування обладнання.
На підтвердження кваліфікації працівників ТОВ «ЮДІТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано належним чином завірені копії дипломів Комаровського В.В. та Добродомова В.А., а також сертифікат сервісного інженера Свідло О. про проходження курсу навчання.
Таким чином, в учасника ТОВ «ЮДІТРЕЙД» наявні працівники у відповідній кількості, які мають необхідні знання та досвід щодо ремонту та сервісного обслуговування обладнання.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із основоположних принципів здійснення закупівель є принцип максимальної економії та ефективності. Оскільки, тендерна пропозиція ТОВ «ЮДІТРЕЙД» відповідає всім вимогам встановленим в тендерній документації та за результатами проведення аукціону є найбільш економічно вигідною, обгрунтованих причин для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮДІТРЕЙД» не вбачаємо.
Звертаємо Вашу увагу, що подання вимоги на стадії прийняття рішення про визначення переможця законодавством не передбачено.
По суті викладеного повідомляємо наступне.
1. У підпункті 1.3.1 підпункту 1.3 Додатку №1 Тендерної документації вимагається інформаційна довідка (форма довільна), яка містить інформацію про наявність у учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід та яких учасник планує залучити до виконання умов договору, у тому числі працівників, не менше 3-х осіб, які мають необхідні знання та досвід щодо ремонту та сервісного обслуговування обладнання.
Учасником ТОВ «ЮДІТРЕЙД» надано довідку про наявність працівників, відповідно до якої в ТОВ «ЮДІТРЕЙД» наявні два працівники відповідної кваліфікації: інженер Добродомов В.А. та інженер з ремонту Комаровський В.В.
Крім того, ТОВ «ЮДІТРЕЙД», як офіційний дилер виробника ТОВ «Дісі Лінк», планує долучити до виконання договору сервісного інженера ТОВ «Дісі Лінк» - Свідло Олександра.
2. П.1.3.2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлені типи документів про освіту у галузі інформаційних технологій, тобто на підтвердження кваліфікації працівників, які забезпечують ремонт та сервісне обслуговування обладнання.
На підтвердження кваліфікації працівників ТОВ «ЮДІТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано належним чином завірені копії дипломів Комаровського В.В. та Добродомова В.А., а також сертифікат сервісного інженера Свідло О. про проходження курсу навчання.
Таким чином, в учасника ТОВ «ЮДІТРЕЙД» наявні працівники у відповідній кількості, які мають необхідні знання та досвід щодо ремонту та сервісного обслуговування обладнання.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із основоположних принципів здійснення закупівель є принцип максимальної економії та ефективності. Оскільки, тендерна пропозиція ТОВ «ЮДІТРЕЙД» відповідає всім вимогам встановленим в тендерній документації та за результатами проведення аукціону є найбільш економічно вигідною, обгрунтованих причин для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮДІТРЕЙД» не вбачаємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
704 606,40
UAH з ПДВ
|
704 606,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
716 986,20
UAH з ПДВ
|
716 986,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
788 880,00
UAH з ПДВ
|
748 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" |
779 066,40
UAH з ПДВ
|
775 024,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" |
785 899,20
UAH з ПДВ
|
785 899,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Quanta System" |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
704 606,40
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 14:54
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
716 986,20
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2019 16:33
|
протокол_виправлення_помилки.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 16:30
|
дод_угода2_повний текст.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 18:06
|
lдодаткова угода_тендер.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 18:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2019 14:14
|
Протокол_змін_звіт.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 14:14
|
додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 15:16
|
компютери_тендер.pdf | укладений |
25 жовтня 2019 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення умов договору та подовження терміну поставки у звязку з експертизою документів в Національному агентстві електронного врядування |
Номер договору про закупівлю: | 001/16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 001/16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". Виправлення технічної помилки при скануванні додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 001/16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |