Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютери у комплекті
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-09-17-001489-a f86551dc120a4b87a2549df675eaceaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Табулович Вячеслав Петрович

(057) 714-27-29 tender@khadi.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Код ЄДРПОУ: 02071168
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., м.Харків, вул. Ярослава Мудрого 25
Контактна особа: Табулович Вячеслав Петрович
(057) 714-27-29
tender@khadi.kharkov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 14:53
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Комп'ютери 1 з об'ємом пам'яті не менше 4 ГБ та іншими параметрами згідно Додатку 2 до тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
20 штуки
Комп'ютери 2 з об'ємом пам'яті не менше 8 ГБ та іншими параметрами згідно Додатку 2 до тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 11:06
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ_25_09.docx
25 вересня 2019 10:58
Додаток 2.docx
25 вересня 2019 10:57
Тендерна документація_компютери_ИЗМ_25_09.doc
18 вересня 2019 16:50
Додаток 4.docx
18 вересня 2019 16:49
Додаток 3.docx
17 вересня 2019 15:21
Додаток 5.docx
17 вересня 2019 15:20
Додаток 1.docx
25 вересня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 11:06
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ_25_09.docx
18 вересня 2019 16:50
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
25 вересня 2019 10:58
Додаток 2.docx
18 вересня 2019 16:49
Додаток 2.docx
17 вересня 2019 15:18
Додаток 2.docx
25 вересня 2019 10:57
Тендерна документація_компютери_ИЗМ_25_09.doc
18 вересня 2019 16:48
Тендерна документація_компютери.doc
17 вересня 2019 15:18
Тендерна документація_компютери.doc
18 вересня 2019 16:50
Додаток 4.docx
18 вересня 2019 16:49
Додаток 3.docx
17 вересня 2019 15:21
Додаток 5.docx
17 вересня 2019 15:20
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:13
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!

1. Ми допускаємо на торги товари, торгові марки та моделі, вказані нами у тендерній документації або їх еквівалент, який відповідає вказаним у тендерній документації технічним вимогам.
Згідно п.3 Розділу ІІ Додатку 2 Учасник має право запропонувати Замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації.
В пункті 2 Розділу ІІ Додатку 2 вказано, що для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам Замовника, Учасником обов‘язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про найменування виробника запропонованого товару, країну походження, точне маркування моделі та інша інформація, яка на думку Учасника, стосується предмета закупівлі, що пропонується до постачання.

В пункті 7 Технічних вимог (Додаток 2) вказано, що для підтвердження відповідності зазначеним вимогам Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: детальний опис товару, який буде поставлятися Учасником та його відповідність наступним технічним параметрам.
За Вашим проханням в тендерну документацію внесено уточнення у Додаток 4, форму Тендерної пропозиції: найменування товару, що є предметом закупівлі, повинно включати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару та інші відомості, вказані у пункті 2 Розділу ІІ Додатку 2.

2. Ми допускаємо до участі у закупівлі як платників ПДВ, так і фізичних осіб-підприємців, які не є платниками ПДВ. Згідно тендерної документації Учасник визначає ціни на товари, роботи чи послуги, які він пропонує поставити, виконати чи надати за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Оцінка пропозицій буде проводитись відповідно до умов тендерної документації, зокрема, розділу 5. Ціна, запропонована ФОП неплатником ПДВ, буде розглядатися як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-001489-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:05837085
Дата подання: 10 жовтня 2019 17:03
Вимога про усунення порушення
вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ "ЮДІТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі, а також рішення про намір укласти договір на закупівлю машин для обробки даних (комп‘ютерів у комплекті) з ТОВ "ЮДІТРЕЙД", викладені у протоколі уповноважених осіб (рішення) про розгляд тендерної пропозиції за закупівлею ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (комп‘ютери у комплекті), Ідентифікатор тендера UA-2019-09-17-001489-a від 9 жовтня 2019 року Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 15:28
Шановний учаснику!

Звертаємо Вашу увагу, що подання вимоги на стадії прийняття рішення про визначення переможця законодавством не передбачено.
По суті викладеного повідомляємо наступне.

1. У підпункті 1.3.1 підпункту 1.3 Додатку №1 Тендерної документації вимагається інформаційна довідка (форма довільна), яка містить інформацію про наявність у учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід та яких учасник планує залучити до виконання умов договору, у тому числі працівників, не менше 3-х осіб, які мають необхідні знання та досвід щодо ремонту та сервісного обслуговування обладнання.
Учасником ТОВ «ЮДІТРЕЙД» надано довідку про наявність працівників, відповідно до якої в ТОВ «ЮДІТРЕЙД» наявні два працівники відповідної кваліфікації: інженер Добродомов В.А. та інженер з ремонту Комаровський В.В.
Крім того, ТОВ «ЮДІТРЕЙД», як офіційний дилер виробника ТОВ «Дісі Лінк», планує долучити до виконання договору сервісного інженера ТОВ «Дісі Лінк» - Свідло Олександра.
2. П.1.3.2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлені типи документів про освіту у галузі інформаційних технологій, тобто на підтвердження кваліфікації працівників, які забезпечують ремонт та сервісне обслуговування обладнання.
На підтвердження кваліфікації працівників ТОВ «ЮДІТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано належним чином завірені копії дипломів Комаровського В.В. та Добродомова В.А., а також сертифікат сервісного інженера Свідло О. про проходження курсу навчання.
Таким чином, в учасника ТОВ «ЮДІТРЕЙД» наявні працівники у відповідній кількості, які мають необхідні знання та досвід щодо ремонту та сервісного обслуговування обладнання.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із основоположних принципів здійснення закупівель є принцип максимальної економії та ефективності. Оскільки, тендерна пропозиція ТОВ «ЮДІТРЕЙД» відповідає всім вимогам встановленим в тендерній документації та за результатами проведення аукціону є найбільш економічно вигідною, обгрунтованих причин для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮДІТРЕЙД» не вбачаємо.

Документи подані скаржником

10 жовтня 2019 17:03
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 704 606,40
UAH з ПДВ
704 606,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 716 986,20
UAH з ПДВ
716 986,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 788 880,00
UAH з ПДВ
748 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 779 066,40
UAH з ПДВ
775 024,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" 785 899,20
UAH з ПДВ
785 899,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Quanta System" 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 21:32
Електронний підпис
30 вересня 2019 21:31
Порівняльна таблиця.pdf
30 вересня 2019 21:31
Відомості про Учасника.pdf
30 вересня 2019 21:31
Автолист на монітор.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 15:32
Документи переможця.pdf
02 жовтня 2019 15:50
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:48
Сертифікати.pdf
02 жовтня 2019 15:48
Порівняльна.pdf
02 жовтня 2019 15:48
Лист-пояснення.pdf
02 жовтня 2019 15:48
Оригінал витяг з ЄДР.pdf
02 жовтня 2019 15:48
Копії сертифікатів.PDF
02 жовтня 2019 15:48
Інформаційна довідка.pdf
02 жовтня 2019 15:48
Довідка-пояснення.pdf
02 жовтня 2019 15:48
Довідка резидент.pdf
02 жовтня 2019 15:48
Довідка про сервіс.pdf
02 жовтня 2019 15:48
Довідка ліцензування.pdf
02 жовтня 2019 15:48
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 14:22
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:21
Технічна частина.pdf
02 жовтня 2019 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 14:21
Проект Договору.pdf
02 жовтня 2019 14:21
Лист-згода.pdf
02 жовтня 2019 14:21
Кваліфікація ст.16.pdf
02 жовтня 2019 14:21
Відповідність ст.17.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:30
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:30
Технічна частина.pdf
02 жовтня 2019 15:30
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 15:30
Проект договору.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 12:02
лист пояснення.pdf
01 жовтня 2019 12:02
дов_дка ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

ТОВ "Quanta System"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 704 606,40
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 14:54
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 716 986,20
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
716 986,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:07
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 16:33
протокол_виправлення_помилки.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 16:30
дод_угода2_повний текст.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 16:30
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 18:07
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 18:06
lдодаткова угода_тендер.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 18:05
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 14:14
Протокол_змін_звіт.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 14:14
додаткова угода_1.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 14:13
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 15:16
компютери_тендер.pdf укладений
25 жовтня 2019 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов договору та подовження терміну поставки у звязку з експертизою документів в Національному агентстві електронного врядування
Номер договору про закупівлю: 001/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 001/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". Виправлення технічної помилки при скануванні додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 001/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 716 986,20
UAH (в тому числі ПДВ 119 497,70 UAH)