Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні панелі
Очікувана вартість
344 000,00 UAH
UA-2019-09-17-001487-a fea4461d0ea14927afd4f488e0f831f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Антоніна Павлівна

+380645621476 buh-oms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТРОЇЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТРОЇЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42072219
Місцезнаходження: 92100, Україна , Луганська обл., Троїцький район, селище міського типу Троїцьке, вулиця Центральна, будинок 69
Контактна особа: Ляшенко Антоніна Павлівна
+380645621476
buh-oms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 12:36
Очікувана вартість: 344 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Інтерактивні панелі (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92100, Україна, Луганська область, Троїцький район, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-001487-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 вересня 2019 15:15
Сертифікація продукції
Згідно Порядку ввезеня з-за кордону та реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0282-18 Затвержено рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації 13.02. 2018 №78 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 березня 2018 р. за №28231734) встановлено процедуру ввезення з-за кордону та реалізації в Україні радіоелектронних засобів (далі - РЕЗ) і випромінювальних пристроїв (далі - ВП), у тому числі продукції, до складу якої входять РЕЗ (ВП), для їх вільного обігу в Україні.
Будь-який товар (продукція), що за своїми характеристиками призначений(а) для випромінювання та/або приймання радіохвиль, або до складу (комплекту постачання) якого (якої) входять призначені для цього пристрої, розглядається як РЕЗ (ВП). Наявність РЕЗ у продукції позначається: Bluetooth, WiFi (або 802.11хх, де хх - літери латинського алфавіту, або їх комбінація), GSM, 3G (або CDMA, UMTS, WCDMA та ін.), 4G (LTE, LTE-U та ін.), RFID (NFC), Wireless, Radio Frequency (RF, RF Transmitter), Transciever підлягає обов'язковій перевірці, за результатами якої НКРЗІ визначає можливість застосування РЕЗ (ВП) на території України в смугах радіочастот загального користування, в тому числі у комбінації з програмним забезпеченням, яке впливає на дотримання суттєвих вимог.
Предметом закупівлі є інтерактивна панель з мережевим інтерфейсом WiFi. На підставі вижче зазначеного вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та встановити обов'язкову вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції до момента проведення аукціона документи які підтвержують відповідність запропонованої продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання ООВ УКРЧАСТОТНАГЛЯД. Тільки у разі наявності такої перевірки обладнання може продаватися кінцевому споживачу на теритторії України. При відсутності перевірки - обладнання може не відповідати встановленим вимогам ООВ УКРЧАСТОТНАГЛЯДУ отже не може використовувати споживачем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 вересня 2019 03:20
Згідно умов п. 2.5 Додатку №1 до тендерної документації, якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та підтверджуватись відповідним документом, який посвідчує якість товару, що надається учасником-переможцем при поставці товару. Товар, що буде постачатись учасником-переможцем та який буде використовуватись у освітньому процесі навчальних закладах Замовника має відповідати встановленим рекомендаціям та вимогам Міністерства освіти і науки України та повинен мати на момент поставки чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам (якщо передбачено для даного виду техніки), має бути укомплектований україномовними інструкціями про використання та зберігання.
Відповідно до розділу 2 Проекту договору про закупівлю (згідно Додатку №4 тендерної документації) Постачальник зобов'язаний поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості такого роду/виду товарів. Постачальник відповідає за належну якість Товару, а також зобов'язаний засвідчити його якість належними підтверджувальними документами (сертифікатом якості, сертифікатом відповідності, гарантійним талоном, технічним паспортом тощо), які видаються з товаросупроводжувальними документами Замовнику разом з Товаром. У разі невідповідності Товару державним стандартам, технічним умовам та/або умовам даного Договору Замовник має право відмовитись від прийняття і оплати такого Товару, а якщо Товар уже оплачений Замовником – вимагати повернення сплаченої суми від Постачальника або у разі виявлення браку товару або його невідповідності стандартам, Замовник впродовж трьох днів направляє Постачальнику повідомлення (рекламацію), та обов’язково викликає представника Постачальника для складання відповідного акту. Заміна товару здійснюється за рахунок Постачальника впродовж трьох днів з моменту пред’явлення рекламації Замовником.
З огляду на вищевикладене, вважаємо
недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.
Номер вимоги: UA-2019-09-17-001487-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 19 вересня 2019 09:33
Документи, що дозволяють продаж обладнання
Шановний Замовник в попередній вимозі йдеться не про якість обладнання, а взагалі про наявність у постачальника необхідних документів які передбачені чинним законодавством для продажу обладнання кінцевому споживачу, тобто Вам. Якщо у постачальника відсутні документи передбачені чинним законодавством, а саме документ про перевірку НКРЗІ за результатами якої визначається можливість застосування РЕЗ (ВП) на території України в смугах радіочастот загального користування, то таке обладнання не може продаватися кінцевому споживачу, тобто Вам, незалежно від того яку якість воно має. Тому наполягаємо на тому що документи які дозволяють продавати обладнання кінцевому споживачу Учасники повинні обов'язково додаватися у складі цінової пропозиції до моменту проведення аукціону. На підставі вижче зазначеного вимагаємо обов'язково включити у тендерну документацію вимогу про надання відповідних документів про перевірку НКРЗІ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 вересня 2019 12:58
На дане питання відповідь вже була надана раніше. Вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації та вимагати від учасників додаткові документи до проведення аукціону. Постачальник відповідає за належну якість Товару, а також зобов'язаний засвідчити його якість належними підтверджувальними документами, які видаються з товаросупроводжувальними документами Замовнику разом з Товаром, у т. ч. документом про перевірку НКРЗІ за результатами якої визначається можливість застосування РЕЗ (ВП) на території України в смугах радіочастот загального користування (за необхідності дана вимога буде конкретизована в умовах Договору). Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.
Номер вимоги: UA-2019-09-17-001487-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 19 вересня 2019 14:55
Наявність відповідних документів
Шановний Замовник, якщо Ви не хочите вносити зміни у тендерну документацію про вимогу надання документа про перевірку НКРЗІ, що є обов'язковим для продажу товару який є предметом закупівлі вкажіть будь ласка яким чином Учасники тендеру зможуть переконатись що обраний переможець має усі необхідні документи передбачені чинним законодавством для здіснення продажу та те що запропоноване обладнання пройшло усі необхідні перевірки? Згідно чинного законодавства зазначений документ є обов'язковим для продажу товару у складі якого є Bluetooth, WiFi (або 802.11хх, де хх - літери латинського алфавіту, або їх комбінація), GSM, 3G (або CDMA, UMTS, WCDMA та ін.), 4G (LTE, LTE-U та ін.), RFID (NFC), Wireless, Radio Frequency (RF, RF Transmitter), Transciever тобто для продажу інтерактивної панелі з WiFi модулем він також є обов'язковим.
Замовник, як бюджетна організація, повинен проводити закупівлю чесно та прозоро та не повинен закуповивати обладнання яке завезено нелегально, або яке не має відповідних дозвільних документів. Враховуючи те що отримання дозвільних документів передбачає сплати відповідних податків це впливає на кінцеву вартість товару (наприклад мобільний телефон, який завезен неофіційно, має значно нижчу вартість). Вважаємо що Ви повинні бути зацікавлення у придбанні саме офіційно завезеного обладнання, яке має усі відповідні дозвільні документи та при ввезені якого були сплачені усі передбачені податки. Саме тому ми вважаємо доцільним внесення відповідних змін у тендерну документацію. Якщо Ви вважаєте інакше зазначте будь-ласка яким чином Учасники зможуть переконатися що переможець має відповідні документи та у разі відсутності документів оскаржити рішення про обрання переможця у період оскарження, звернувшись до Замовника або до АМКУ? Підписання договору відбувається вже після завершення періода оскарження, отже Учасники вже не зможуть оскаржити рішення про обрання переможця вказавши на недоліки документації, або відсутності необхідних документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2019 11:45
На дане питання відповідь вже була надана раніше. Вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації. Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 312 000,00
UAH з ПДВ
266 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 329 160,00
UAH з ПДВ
266 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 316 940,00
UAH з ПДВ
306 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +" 340 000,00
UAH з ПДВ
333 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙСОФТ" 334 000,00
UAH з ПДВ
334 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ" 343 600,00
UAH з ПДВ
343 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 00:56
Електронний підпис
03 жовтня 2019 00:52
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 00:52
Сертифікати.pdf
03 жовтня 2019 00:51
Порівняльна таблиця.pdf
03 жовтня 2019 00:51
Лист-ліцензування.pdf
03 жовтня 2019 00:51
Копія паспорту.pdf
03 жовтня 2019 00:51
Копія ІПН.pdf
03 жовтня 2019 00:51
Витяг ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2019 00:51
Виписка.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 12:26
Електронний підпис
11 жовтня 2019 12:26
Довідка податкова.pdf
11 жовтня 2019 12:06
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:56
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:56
5. Установчі документи.pdf
30 вересня 2019 17:55
4. Проект договору.pdf
30 вересня 2019 17:55
3. Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2019 17:55
1. Технічний опис.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 15:15
Електронний підпис
30 вересня 2019 15:14
28. Копія паспорта.pdf
30 вересня 2019 15:14
17.Порівняльна таблиця.pdf
30 вересня 2019 15:14
12.Проект договору.pdf
30 вересня 2019 15:14
9. Довідка санкції.pdf
30 вересня 2019 15:14
8. Довідка_працівники.pdf
30 вересня 2019 15:14
6.2 лист-вiдгук Житомир.pdf
30 вересня 2019 15:14
4.1. B2B_Статут.pdf
30 вересня 2019 15:14
2.Тендерна Спецефікація.pdf
30 вересня 2019 15:14
1.Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 22:30
Електронний підпис
02 жовтня 2019 22:29
ViewSonic Проектор СЕС.pdf
02 жовтня 2019 22:29
Intech ISO14001 ІП+.pdf
02 жовтня 2019 22:29
ViewSonic ISO 9001 ІП+.pdf
02 жовтня 2019 22:29
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 22:29
SMART Дошки СЕС та Сертиф.pdf
02 жовтня 2019 22:29
Витяг ЄДР.pdf
02 жовтня 2019 22:29
Проект-договору.pdf
02 жовтня 2019 22:29
Порівняльна таблиця.pdf
02 жовтня 2019 22:29
ViewSonic ISO 14001 печать ІП+.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 17:11
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:10
24 аналогічний договір.pdf
02 жовтня 2019 17:10
23 довідка аналог.дог..pdf
02 жовтня 2019 17:10
21 санкції.pdf
02 жовтня 2019 17:10
20 право підпису.pdf
02 жовтня 2019 17:10
19 порівняльна таблиця.pdf
02 жовтня 2019 17:10
18 ліцензування.pdf
02 жовтня 2019 17:10
15 Копія Статуту.pdf
02 жовтня 2019 17:10
13 Копія рішення 5.pdf
02 жовтня 2019 17:10
12 Копія паспорт код.pdf
02 жовтня 2019 17:10
11 Копія Витяг з РПЄП.pdf
02 жовтня 2019 17:10
10 Копія Виписки ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 17:10
9 довідка довкілля.pdf
02 жовтня 2019 17:10
8 г.л.товар новий.pdf
02 жовтня 2019 17:10
7 г.л.док.якості.pdf
02 жовтня 2019 17:10
4 гарантія 24 місяці.pdf
02 жовтня 2019 17:10
3 ст.17 загална.pdf
02 жовтня 2019 17:10
2 проект договору.pdf
02 жовтня 2019 17:10
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 11:42
тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 11:42
проект договору.pdf
02 жовтня 2019 11:42
порівняльна таблиця.pdf
02 жовтня 2019 11:42
Паспорт, ІПН.pdf
02 жовтня 2019 11:42
інформаційна довідка.pdf
02 жовтня 2019 11:42
згода на обробку даних.pdf
02 жовтня 2019 11:42
Витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 11:42
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"

ТОВ "МАЙСОФТ"

ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3482313597
Відхилено 266 490,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 19:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 266 500,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 12:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
266 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 11:52
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 15:04
Договір-445__29-10-2019.pdf укладений
29 жовтня 2019 14:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 266 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 416,67 UAH)