Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з коригування кошторисної частини проектної документації: ГБН Г.1-218-182:2011 «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 208+341 – км 213+260»
Очікувана вартість
96 585,72 UAH
UA-2019-09-17-001476-a 7d277f097f0646ca8da736f9ad68dab7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Послуги з коригування кошторисної частини проектної документації: ГБН Г.1-218-182:2011 «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 208+341 – км 213+260»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з коригування кошторисної частини проектної документації: ГБН Г.1-218-182:2011 «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 208+341 – км 213+260» (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, Сумська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Індекс автомобільних доріг: H-07 — Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до погодження наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості наданих послуг згідно акту про надані послуги, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Розрахунки проводяться на підставі актів про надані послуги, оформлених підписами уповноважених представників і скріплених печатками Сторін, після надходження на рахунок коштів Замовника на оплату цих послуг. Замовник протягом 10 днів від дати підписання акту про надані послуги зобов’язаний розрахуватись із Виконавцем за отриману проектну продукцію, за умови наявності коштів на оплату відповідних послуг. Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані послуги. Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до погодження наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості наданих послуг згідно акту про надані послуги, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Розрахунки проводяться на підставі актів про надані послуги, оформлених підписами уповноважених представників і скріплених печатками Сторін, після надходження на рахунок коштів Замовника на оплату цих послуг. Замовник протягом 10 днів від дати підписання акту про надані послуги зобов’язаний розрахуватись із Виконавцем за отриману проектну продукцію, за умови наявності коштів на оплату відповідних послуг. Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані послуги. Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

17 вересня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 96 585,72
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 15:41

Документи

17 вересня 2019 15:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 15:53
Договір коригування проектної документації.PDF укладений
17 вересня 2019 15:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з коригування кошторисної частини проектної документації: ГБН Г.1-218-182:2011 «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ) на ділянці км 208+341 – км 213+260» (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету ) 1 роботи 96 585,72
UAH з ПДВ