Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 160 000,00 UAH
UA-2019-09-17-001321-b ● 21991105f8e74e829e73b3bfe8d6e044
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Вебсайт: | http://www.1tv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42 |
Контактна особа: |
Войтенко Ірина +380444810807 irina.voytenko@ntu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 12:21 |
Очікувана вартість: | 1 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,72% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Строк поставки партії Товару : протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 літр
Бензин А-95 (джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
5000 літр
Дизельне паливо (джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості Товару визначеної в рахунку-фактурі та видатковій накладній (акті приймання – передачі) шляхом перерахування вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання такого рахунку та видаткової накладної (акта приймання – передачі). | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2019 14:46 |
Додаток_5.docx | |
17 вересня 2019 14:46 |
Додаток_4.docx | |
17 вересня 2019 14:46 |
Додаток_2.docx | |
17 вересня 2019 14:46 |
Додаток_3.docx | |
17 вересня 2019 14:46 |
TD_бензин.docx | |
17 вересня 2019 14:46 |
Додаток_1.docx |
18 вересня 2019 14:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 вересня 2019 14:46 |
Додаток_5.docx
|
||||||
17 вересня 2019 14:46 |
Додаток_4.docx
|
||||||
17 вересня 2019 14:46 |
Додаток_2.docx
|
||||||
17 вересня 2019 14:46 |
Додаток_3.docx
|
||||||
17 вересня 2019 14:46 |
TD_бензин.docx
|
||||||
17 вересня 2019 14:46 |
Додаток_1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Требования к предмету закупки
Дата подання: 17 вересня 2019 16:46
Дата відповіді: 18 вересня 2019 08:59
Доброго времени суток. Просим уточнить, каким действующим нормативным актом утвержден перечень дорог государственного значения? Если такового нет, просим в тендерных документах четко указать на каких именно дорогах должны находится АЗС. Заранее благодарны за сотрудничество.
Відповідь: Доброго дня!
Про Правила дорожнього руху
Постанова Кабінету Міністрів України; Перелік, Правила від 10.10.2001 № 1306
Автомобільні дороги державного значення — дороги, суміщені з міжнародними транспортними коридорами та міжнародними автомагістралями категорії "Є", з'єднують столицю України — місто Київ з адміністративним центром АР Крим, адміністративними центрами областей та містами державного підпорядкування, основні міжнародні прикордонні пункти пропуску автомобільного транспорту, морські та авіаційні порти міжнародного значення, найважливіші об'єкти національного культурного надбання, курортні зони та великі промислові і культурні центри країни.
Про Правила дорожнього руху
Постанова Кабінету Міністрів України; Перелік, Правила від 10.10.2001 № 1306
Автомобільні дороги державного значення — дороги, суміщені з міжнародними транспортними коридорами та міжнародними автомагістралями категорії "Є", з'єднують столицю України — місто Київ з адміністративним центром АР Крим, адміністративними центрами областей та містами державного підпорядкування, основні міжнародні прикордонні пункти пропуску автомобільного транспорту, морські та авіаційні порти міжнародного значення, найважливіші об'єкти національного культурного надбання, курортні зони та великі промислові і культурні центри країни.
Дороги государственного значения
Дата подання: 18 вересня 2019 09:58
Дата відповіді: 18 вересня 2019 15:12
Расшифровка определения "автодороги государственного значения" взята из приказа Госкомстата № 441/481 от 15.07.2004, который уже не действует (утратил свою силу). В постановлении № 1306 указано совершенно другое определение. Принимая во внимание неопределенность, которая допущена Вашей компанией при трактовке термина документации, что в свою очередь может повлиять на результаты оценки предложений, просим предоставить четкий список дорог государственного значения.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перепрошуємо за не точну відовідь на запитання. Ви можете ознайомитись з точним переліком доріг державного значення, який зазначений в Постанові Кабінету міністрів України від 30 січня 2019 року № 55 "Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення" за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/55-2019-%D0%BF.
Порушення форми оголошення
Дата подання: 18 вересня 2019 13:41
Дата відповіді: 18 вересня 2019 14:23
В порушення наказу МЕРТ від 22.03.2016 № 490 (із змінами внесеними відповідно до наказу від 21.03.2019 № 463) в оголошенні про проведення відкритих торгів ВІДСУТНЯ інформація про джерело фінансування закупівлі. Згідно проекту договору також не відомо, чи закупівля здійснюється за рахунок бюджетних коштів чи ні. Прошу внести зміни до оголошення про проведення закупівлі або тендерної документації та зазначити відповідну інформацію. На всяк випадок нагадуємо, що технічна можливість для внесення такої інформації є - шляхом доповнення зокрема найменування предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Зазначена помилка вже виправлена.
В проекті договору в одному місці вжива
Дата подання: 18 вересня 2019 14:45
Дата відповіді: 18 вересня 2019 15:02
Відповідь: ?
проект договору
Дата подання: 18 вересня 2019 14:47
Дата відповіді: 18 вересня 2019 15:14
В проекті договору вживаються в одному місці термін "Покупець", а в іншому "Замовник". Вважаємо, виправлення цих помилок повинно бути здійснено шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь: Проект договору в тендерній документації не є остаточним, та в процесі підготовки його до підпису та узгодження в нього можуть вноситися поправки, тому внесення змін до тендерної документації є не доцільним.
сертифікація товару.
Дата подання: 20 вересня 2019 15:02
Дата відповіді: 20 вересня 2019 16:40
Якій особі має бути виданий сертифікат якості на товар. Учаснику чи іншій особі (вкажіть конкретно якій)?
Відповідь: Сертифікат якості на товар має бути виданий Учаснику.
перелік документів
Дата подання: 20 вересня 2019 15:05
Дата відповіді: 23 вересня 2019 12:19
Доброго вечора, скажіть будь-ласка, чи не призведе до відхилення нашої пропозиції, якщо наша компанія подасть тільки паспорт якості на товар без сертифікату відповідності? Хоча в документації написано, що подається і паспорт якості, і сертифікат - в оману вводить фраза "інші документи" без конкретизації які саме.
Відповідь: Учасник повинен надати всі документи, що вимагались тендерною документацією. Необхідно подати скановані копії паспортів якості та сертифікатів відповідності на товар.
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 23 вересня 2019 19:57
Дата відповіді: 25 вересня 2019 16:38
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-09-17-001321-b по предмету закупівлі Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо) в Тендерній документації Замовника ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
1. Якщо ринкова ціна Товару на день фактичної передачі Постачальником Товару (нарахованого на смарт-картку, штрих-картку або безстроковий бланк-дозвіл) (чи частини (партії) Товару) є нижчою, ніж встановлена цим Договором, ціна Товару (його відповідної частини (партії)) знижується до рівня ринкової, з урахуванням норм законодавства України у сфері публічних закупівель. Для цілей цього Договору ринкова ціна визначається на підставі проведеного Покупцем моніторингу цін на ринку палива, у тому числі на підставі інформації оприлюдненої у мережі Інтернет.
2. У будь-якому випадку ринкова ціна Товару на день передачі Товару (чи його частини), не може бути вищою за рівень цін, що застосовуються для роздрібної реалізації Товару у відповідний день в мережі автозаправних станцій/пунктів Постачальника (далі – «АЗС Постачальника»).
3. У разі відмови Постачальника зменшити ціну Товару при наявності обставин, указаних у пункті 3.4 цього Договору і при цьому не надавши висновку Торгово-промислової палати або іншого уповноваженого органу (установи, підприємства), який підтверджує відповідність запропонованої Постачальником ціни ринковій, Покупець має право відмовитися від отримання Товару (відповідної частини (партії) Товару) та виконання зобов’язань за цим Договором, відмовившись від Договору в односторонньому порядку у повному обсязі або частково.
4. У разі ініціювання Постачальником збільшення ціни за одиницю Товару через збільшення цін на пально-мастильні матеріали на ринку України та у власній мережі автозаправних станцій/пунктів (або мережі, що знаходиться в користуванні), Постачальник зобов’язаний в будь якому разі поставити Покупцю не менше 30 % від загального обсягу Товару за цінами, які склались за результатом процедури закупівлі та визначені в укладеному Договорі.
З огляду на вищеописане повідомляємо наступне, інформація щодо середньоринкових цін, для зміни ціни за одиницю товару в договорі, має мати документальне підтвердження уповноваженого на те органу, такого як Торгово-промислова палата України, а зміна ціни на підставі проведеного Покупцем моніторингу цін на ринку палива, у тому числі на підставі інформації оприлюдненої у мережі Інтернет, не являється достатньою підставою для зниження ціни.
Важливо зазначити, що закупівля талонів являється оптовою закупівлею і керуватися цінами роздрібної торгівлі не є доречним в даному випадку.
Щодо зобов’язання Постачальника поставити Покупцю не менше 30 % від загального обсягу Товару за цінами, які склались за результатом процедури закупівлі та визначені в укладеному Договорі, повідомляємо, що відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Оскільки, чинним законодавством України передбачено, що Постачальник має право на збільшення ціни за одиницю товару, у разі коливання цін такого товару на ринку, вимога поставити Покупцю не менше 30 % від загального обсягу Товару за цінами, які склались за результатом процедури закупівлі та визначені в укладеному Договорі, суттєво обмежує права Учасника.
Звертаємо увагу, що ринок нафтопродуктів не є стійким і передбачити коливання цін на місяць вперед не є можливим.
Варто зауважити, що Законом України «Про публічні закупівлі» немає заборони про збільшення ціни за одиницю товару, у разі коливання ціни на ринку не більше, ніж на 10%.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Вилучити пункт: Якщо ринкова ціна Товару на день фактичної передачі Постачальником Товару (нарахованого на смарт-картку, штрих-картку або безстроковий бланк-дозвіл) (чи частини (партії) Товару) є нижчою, ніж встановлена цим Договором, ціна Товару (його відповідної частини (партії)) знижується до рівня ринкової, з урахуванням норм законодавства України у сфері публічних закупівель. Для цілей цього Договору ринкова ціна визначається на підставі проведеного Покупцем моніторингу цін на ринку палива, у тому числі на підставі інформації оприлюдненої у мережі Інтернет.
2. Вилучити пункт: У будь-якому випадку ринкова ціна Товару на день передачі Товару (чи його частини), не може бути вищою за рівень цін, що застосовуються для роздрібної реалізації Товару у відповідний день в мережі автозаправних станцій/пунктів Постачальника (далі – «АЗС Постачальника»).
3. Вилучити пункт: У разі відмови Постачальника зменшити ціну Товару при наявності обставин, указаних у пункті 3.4 цього Договору і при цьому не надавши висновку Торгово-промислової палати або іншого уповноваженого органу (установи, підприємства), який підтверджує відповідність запропонованої Постачальником ціни ринковій, Покупець має право відмовитися від отримання Товару (відповідної частини (партії) Товару) та виконання зобов’язань за цим Договором, відмовившись від Договору в односторонньому порядку у повному обсязі або частково.
4. Вилучити вимогу щодо зобов’язання Постачальника поставити Покупцю не менше 30 % від загального обсягу Товару за цінами, які склались за результатом процедури закупівлі та визначені в укладеному Договорі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначені вимоги включені до тендерної документації для убезпечення від недобросовісних постачальників та дотримання основних принципів закупівель: добросовісна конкуренція, максимальна економія, тощо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-17-001321-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 08 жовтня 2019 10:53
ВИМОГА
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» закупівлі UA-2019-09-17-001321-b, з підстави, передбаченої п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» закупівлі UA-2019-09-17-001321-b, з підстави, передбаченої п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2019 14:00
Тендерним комітетом уважно розглянуто пропозицію ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" та прийнято рішення про відхилення на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
1 013 700,00
UAH з ПДВ
|
973 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" |
1 035 900,00
UAH з ПДВ
|
987 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 047 300,00
UAH з ПДВ
|
1 007 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" |
1 038 900,00
UAH з ПДВ
|
1 007 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАНТ" |
1 035 900,00
UAH з ПДВ
|
1 015 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
1 046 100,00
UAH з ПДВ
|
1 046 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 060 800,00
UAH з ПДВ
|
1 060 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" #41915030 |
Відхилено |
973 700,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 16:17
|
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" #42005671 |
Відхилено |
987 300,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 09:40
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
1 007 300,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2019 13:42
|
155-26.1.д.у.1+д.1.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2019 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2019 14:25
|
155-26.1.pdf | укладений |
06 листопада 2019 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились та вирішили зменшити загальну вартість Товару на 120 (сто двадцять) грн 00 коп |
Номер договору про закупівлю: | 155-26/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |