Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланкова продукція, угрупування за кодом ДК 021:2015 22820000-4 Бланки
Очікувана вартість
2 516,00 UAH
UA-2019-09-17-001184-b caaa196ae2ae4a92809cfa9d6f999f18
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Миколаївна Бурсакова

+30577062262 tender@nuph.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Фармацевтичний Університет
Код ЄДРПОУ: 02010936
Вебсайт: https://www.nuph.edu.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул. Пушкінська, буд. 53
Контактна особа: Анастасія Миколаївна Бурсакова
+30577062262
tender@nuph.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Відповідно до документації. Джерело фінансування кошти державного бюджету (власні надходження)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штука
Бланк: Особиста картка обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61168, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Валентинівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2019  —  16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
20 штука
Журнал ведення протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань ОП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61168, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Валентинівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2019  —  16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

17 вересня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Азамаєв Володимир Рауфович
#1900403113
Переможець 2 516,00
UAH
17 вересня 2019 14:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 17:07
38-19.pdf укладений
17 вересня 2019 14:26