Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція адміністративної будівлі по вул. Черепанових, 7 в м.Харків. Коригування
Очікувана вартість
8 514 356,00 UAH
UA-2019-09-17-001089-a 550c2ff71b3a43668666caf8df190792
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Палашевський Денис Іванович

380577252588 unisvit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059243
Вебсайт: http://www.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 7
Контактна особа: Палашевський Денис Іванович
380577252588
unisvit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:58
Очікувана вартість: 8 514 356,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 572,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування – кошти міського бюджету м. Харків.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція адміністративної будівлі по вул. Черепанових, 7 в м. Харків. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61004, Україна, Харківська область, Харків, вул. Черепанових, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку перерахування Замовником коштів на небюджетні рахунки Підрядника, які відкриті в органах Казначейства, у вигляді попередньої оплати у розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт по Договору на цілі, що визначені Договором, у тому числі придбання матеріалів, конструкцій, виробів. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт по Об’єкту (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по Об’єкту (Форми – КБ-3), згідно фактично виконаних робіт по Об’єкту. Джерело фінансування – кошти міського бюджету м. Харків. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 13:22
Додаток 5 Проект договору.docx
17 вересня 2019 13:16
ТД_ХХIV_КР_Черепанових_2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000017 ● 9338204f90ca4d0096acf99a9f9b23e3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 15:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
16.10.2019 №252
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.10.2019 року.

В. о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 252

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
4 UA-2019-09-17-001089-a 17.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

причини не можливості усунення

2019-11-11 16:59:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАЙТ І К" 8 500 000,00
UAH з ПДВ
8 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СОЗИДАТЕЛЬ" 8 514 356,00
UAH з ПДВ
8 514 356,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 12:49
Електронний підпис
15 жовтня 2019 12:48
Електронний підпис
15 жовтня 2019 12:47
Електронний підпис
15 жовтня 2019 12:35
КОШТОРИС Ч.5.pdf
15 жовтня 2019 12:05
КОШТОРИС Ч.2.pdf
15 жовтня 2019 12:05
КОШТОРИС Ч.4.pdf
15 жовтня 2019 12:05
КОШТОРИС Ч.3.pdf
15 жовтня 2019 12:05
КОШТОРИС Ч.1.pdf
15 жовтня 2019 12:04
ДОВІДКА МВС.pdf
15 жовтня 2019 12:04
ДОВІДКА ДФС.PDF
02 жовтня 2019 18:16
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:13
9_1 СТАТУТ.PDF
02 жовтня 2019 18:13
9_0 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
02 жовтня 2019 18:13
9_2 ВИТЯГ ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 18:13
9_3 ВИТЯГ З ЄДР.pdf
02 жовтня 2019 18:13
8_0 ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.PDF
02 жовтня 2019 18:13
6_0 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
02 жовтня 2019 18:13
4_0 ДОКИ ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
02 жовтня 2019 18:13
5_0 ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.PDF
02 жовтня 2019 18:13
3_0 ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
02 жовтня 2019 18:13
2_0 ДОВІДКИ СТ.17.pdf
02 жовтня 2019 18:13
1_0 КВАЛІФІКАЦІЯ СТ.16.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАЙТ І К"

ТОВ "БК СОЗИДАТЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАЙТ І К"
#38878345
Переможець 8 500 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАЙТ І К"
#38878345
8 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 15:22
ДУ-7 Додаток№1 Договірна ціна 2019-2020 част.3.pdf зміни до договору
09 червня 2020 15:20
ДУ-7 Додаток№1 Договірна ціна 2019-2020 част.2.pdf зміни до договору
09 червня 2020 15:16
ДУ-7 Додаток№1 Договірна ціна 2019-2020 част.1.pdf зміни до договору
09 червня 2020 14:49
ДУ-7 Додаток№1 Договірна ціна 2020 част.2.pdf зміни до договору
09 червня 2020 14:48
ДУ-7 Додаток№1 Договірна ціна 2020 част.1.pdf зміни до договору
09 червня 2020 14:48
ДУ-7 від 09.06.2020 Договір №167-19 від 29.10.2019.pdf зміни до договору
09 червня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 17:38
ДУ-6 Додаток№1 Договірна ціна 2019-2020 част.2.pdf зміни до договору
27 березня 2020 17:34
ДУ-6 Додаток№1 Договірна ціна 2019-2020 част.3.pdf зміни до договору
27 березня 2020 17:29
ДУ-6 Додаток№1 Договірна ціна 2019-2020 част.1.pdf зміни до договору
27 березня 2020 17:13
ДУ-6 Додаток№1 Договірна ціна 2020 част.2.pdf зміни до договору
27 березня 2020 16:33
ДУ-6 Додаток№1 Договірна ціна 2020 част.1.pdf зміни до договору
27 березня 2020 16:08
ДУ-6 від 27.03.2020 Договір №167-19 від 29.10.2019.pdf зміни до договору
27 березня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 10:50
ДУ_5_Договор_167-19.pdf зміни до договору
20 березня 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 17:12
ДУ_4_Договор_167-19_29.10.2019_Ведомость ресурсов_2019-2020.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 17:10
ДУ_4_Договор_167-19_29.10.2019_Договорная цена_2020.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 17:10
ДУ_4_Договор_167-19_29.10.2019_Локальн_кошторис_2019-2020.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 17:10
ДУ_4_Договор_167-19_29.10.2019_Ведомость ресурсов_2020.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 17:10
ДУ_4_Договор_167-19_29.10.2019_Договорная цена_2019-2020.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 17:10
ДУ_4_Договор_167-19_29.10.2019.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 11:18
ДУ3_Договірна ціна Договору №167-19 від 29.10.2019.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 11:17
ДУ №3 від 21.12.2019 до Договору №167-19 від 29.10.2019.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 11:17
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 13:03
Договорная к ДУ_2_Договор_167-19_1 часть.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 13:03
Договорная к ДУ_2_Договор_167-19_2 часть.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 13:01
ДУ_2_Договор_167-19.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 13:01
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 15:41
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 15:40
ДУ_1 від 04.11.2019 до Договору №167-19 від 29.10.2019.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 15:34
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 12:45
Договір №167-19 Дод.1_2019_Локальний кошторис.pdf укладений
29 жовтня 2019 20:22
Договір №167-19 Дод.1_2019_Договірна ціна.pdf укладений
29 жовтня 2019 20:18
Договір №167-19 Дод.1_2019-2020_Розрахунки.pdf укладений
29 жовтня 2019 20:03
Договір №167-19 Дод.1_2019-2020_Локальний кошторис.pdf укладений
29 жовтня 2019 19:19
Договір №167-19 Дод.1_2019-2020_Відомість ресурсів.pdf укладений
29 жовтня 2019 19:05
Договір №167-19 Дод.1_2019-2020_Договірна ціна.pdf укладений
29 жовтня 2019 18:32
Договір №167-19 Дод.1_2019_Відомість ресурсів.pdf укладений
29 жовтня 2019 17:48
Договір №167-19 від 29.10.2019.pdf укладений
29 жовтня 2019 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Строк (термін) виконання робіт: до 15 грудня 2020: ». 2. Сторони дійшли згоди пункт 15. в частині реквізитів Підрядника викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 167-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1.1. Фінансування робіт у 2019 році здійснюється у сумі 3 588 000,00 грн., в тому числі ПДВ 20% - 598 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 167-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1.1. Фінансування робіт у 2019 році здійснюється у сумі 3 570 684,00 грн., в тому числі ПДВ 20% - 595 114,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 167-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1. Ціна цього договору становить 8 278 053,60 грн (Вісім мільйонів двісті сімдесят вісім тисяч п’ятдесят три грн 60 коп), в тому числі ПДВ – 1 379 675,60 грн (Один мільйон триста сімдесят дев’ять тисяч шістсот сімдесят п’ять грн 60 коп). 3.1.1. Фінансування робіт у 2019 році здійснюється у сумі 3 570 684,00 грн., в тому числі ПДВ 20% - 595 114,00 грн. 3.1.2. Фінансування робіт у 2020 році здійснюється у сумі 4 707 369,60 грн., в тому числі ПДВ 20% - 784 561,60 грн
Номер договору про закупівлю: 167-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти розділ XV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін в частині реквізитів Підрядника у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 167-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1. Ціна цього договору становить 7 999 116,00 грн (Сім мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч сто шістнадцять грн 00 коп), в тому числі ПДВ – 1 333 186,00 грн (Один мільйон триста тридцять три тисячі сто вісімдесят шість грн 00 коп). 3.1.1. Фінансування робіт у 2019 році здійснюється у сумі 3 570 684,00 грн., в тому числі ПДВ 20% - 595 114,00 грн. 3.1.2. Фінансування робіт у 2020 році здійснюється у сумі 4 428 432,00 грн., в тому числі ПДВ 20% - 738 072,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 167-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1. Ціна цього договору становить 6 650 520,00 грн (Шість мільйонів шістсот п’ятдесят тисяч п’ятсот двадцять грн 00 коп), в тому числі ПДВ – 1 108 420,00 грн (Один мільйон сто вісім тисяч чотириста двадцять грн 00 коп). 3.1.1. Фінансування робіт у 2019 році здійснюється у сумі 3 570 684,00 грн., в тому числі ПДВ 20% - 595 114,00 грн. 3.1.2. Фінансування робіт у 2020 році здійснюється у сумі 3 079 836,00 грн., в тому числі ПДВ 20% - 513 306,00 грн
Номер договору про закупівлю: 167-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 09 червня 2020
Сума оплати за договором: 6 650 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 108 420,00 UAH)