Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
роботи по проекту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Б. Хмельницького, 56 в смт. Макарів, Макарівського району – будівництво (коригування)»
Очікувана вартість
6 967 889,36 UAH
UA-2019-09-17-001025-b ● 75a378597b90480487e88344aa5696d5
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Макарівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Макарівської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38462249 |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., Макарів, вул. Богдана Хмельницького,56 |
Контактна особа: |
Соломенко Сергій Володимирович +380457860149 makpmsd@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель оголошення UA-2018-12-17-000873-b було забезпечено проведення процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету робіт по проекту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Б. Хмельницького, 56 в смт. Макарів, Макарівського району - будівництво» (код ДК 021:2015: 45210000-2 – будівництво будівель). В результаті зазначеної вище процедури відкритих торгів 04.02.2019 року було укладено договір про закупівлю з ТОВ «С.В.С. ГРУП» (далі – Генпідрядник), тендерна пропозиція, якого була визначена найбільш економічно вигідною (договір №01 від 04.02.2019 року) на загальну суму 8 885 084,78 грн. (Вісім мільйонів вісімсот вісімдесят п’ять тисяч вісімдесят чотири гривні 78 коп.) з ПДВ зі строком виконання робіт: згідно затвердженого сторонами календарного графіку виконання робіт – протягом чотирьох місяців з дати укладення договору. В процесі виконання будівельних робіт виникла потреба в коригуванні наявної проектної документації на відповідне будівництво і Замовник скористався своїм правом (згідно вимог п. 6.2.5. Договору №01 від 04.02.2019 року) та було передано проект на коригування. 10.06.2019 року отримано від Товариства » експертний звіт №21728 (на кориговану проектну документацію), попередній звіт від 09.11.2018 року №17530 вважати недійним. При цьому загальна вартість будівельно-монтажних робіт по зведеному кошторисному розрахунку визначена сумою – 12 425 752,63 грн. (дванадцять мільйонів чотириста двадцять п’ять тисяч сімсот п’ятдесят дві гривні 63 коп.) в т.ч. ПДВ. Варто зазначити, що до переліку будівельних робіт, які необхідно виконати для завершення робіт включені додаткові будівельні роботи незазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Окрім цього, до проекту входять роботи, які вимагають уніфікації, стандартизації та забезпечення технологічної сумісності з виконаними раніше роботами. У зв’язку з цим, а також з метою уникнення зазначених вище можливих негативних наслідків під час виконання робіт по проекту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Б. Хмельницького, 56 в смт. Макарів, Макарівського району - будівництво» (код ДК 021:2015: 45210000-2 – будівництво будівель) доцільно здійснити у попереднього генерального підрядника виконаних будівельних робіт по цьому ж проекту, а саме в ТОВ «С.В.С. ГРУП». У зв’язку із зазначеним вище, а також з метою недопущення можливих негативних наслідків було запропоновано прийняти рішення про застосування переговорної процедури закупівлі робіт по проекту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Б. Хмельницького, 56 в смт. Макарів, Макарівського району - будівництво» (код ДК 021:2015: 45210000-2 – будівництво будівель) на підставі п. 5 та 6 ч. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 1. Експертний звіт від 10.06.2019 №21728 року
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 14:37 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 вересня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
закупівля здійснюється з метою виконання робіт по проекту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи по проекту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Б. Хмельницького, 56 в смт. Макарів, Макарівського району – будівництво (коригування)». Джерело фінансування закупівлі. кошти державного та місцевого бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08001, Україна, Київська область, смт. Макарів, вул. Б. Хмельницького, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості обсягу робіт. | Аванс | 15 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
17 вересня 2019 13:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2019 13:46 |
Повідомлення про намір.pdf | |
17 вересня 2019 13:46 |
Протокол.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "С.В.С. ГРУП" #37165039 |
Переможець |
6 967 889,36
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 19:56
|
Додаток 2.pdf | зміни до договору |
11 червня 2020 19:52
|
Додаток 1.pdf | зміни до договору |
11 червня 2020 19:52
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
11 червня 2020 19:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 18:27
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:24
|
Додаток 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:24
|
Додаток 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:24
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:24
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 17:32
|
Додаток 2.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 17:30
|
Додаток 1.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 17:30
|
Договір 04.10.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 17:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору, детально у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 01/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору, детально у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 01/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |