Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по проекту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Б. Хмельницького, 56 в смт. Макарів, Макарівського району – будівництво (коригування)»
Очікувана вартість
6 967 889,36 UAH
UA-2019-09-17-001025-b 75a378597b90480487e88344aa5696d5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломенко Сергій Володимирович

+380457860149 makpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Макарівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Макарівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38462249
Місцезнаходження: 08001, Україна , Київська обл., Макарів, вул. Богдана Хмельницького,56
Контактна особа: Соломенко Сергій Володимирович
+380457860149
makpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель оголошення UA-2018-12-17-000873-b було забезпечено проведення процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету робіт по проекту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Б. Хмельницького, 56 в смт. Макарів, Макарівського району - будівництво» (код ДК 021:2015: 45210000-2 – будівництво будівель). В результаті зазначеної вище процедури відкритих торгів 04.02.2019 року було укладено договір про закупівлю з ТОВ «С.В.С. ГРУП» (далі – Генпідрядник), тендерна пропозиція, якого була визначена найбільш економічно вигідною (договір №01 від 04.02.2019 року) на загальну суму 8 885 084,78 грн. (Вісім мільйонів вісімсот вісімдесят п’ять тисяч вісімдесят чотири гривні 78 коп.) з ПДВ зі строком виконання робіт: згідно затвердженого сторонами календарного графіку виконання робіт – протягом чотирьох місяців з дати укладення договору. В процесі виконання будівельних робіт виникла потреба в коригуванні наявної проектної документації на відповідне будівництво і Замовник скористався своїм правом (згідно вимог п. 6.2.5. Договору №01 від 04.02.2019 року) та було передано проект на коригування. 10.06.2019 року отримано від Товариства » експертний звіт №21728 (на кориговану проектну документацію), попередній звіт від 09.11.2018 року №17530 вважати недійним. При цьому загальна вартість будівельно-монтажних робіт по зведеному кошторисному розрахунку визначена сумою – 12 425 752,63 грн. (дванадцять мільйонів чотириста двадцять п’ять тисяч сімсот п’ятдесят дві гривні 63 коп.) в т.ч. ПДВ. Варто зазначити, що до переліку будівельних робіт, які необхідно виконати для завершення робіт включені додаткові будівельні роботи незазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Окрім цього, до проекту входять роботи, які вимагають уніфікації, стандартизації та забезпечення технологічної сумісності з виконаними раніше роботами. У зв’язку з цим, а також з метою уникнення зазначених вище можливих негативних наслідків під час виконання робіт по проекту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Б. Хмельницького, 56 в смт. Макарів, Макарівського району - будівництво» (код ДК 021:2015: 45210000-2 – будівництво будівель) доцільно здійснити у попереднього генерального підрядника виконаних будівельних робіт по цьому ж проекту, а саме в ТОВ «С.В.С. ГРУП». У зв’язку із зазначеним вище, а також з метою недопущення можливих негативних наслідків було запропоновано прийняти рішення про застосування переговорної процедури закупівлі робіт по проекту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Б. Хмельницького, 56 в смт. Макарів, Макарівського району - будівництво» (код ДК 021:2015: 45210000-2 – будівництво будівель) на підставі п. 5 та 6 ч. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 1. Експертний звіт від 10.06.2019 №21728 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 14:37
Оскарження наміру укласти договір: 28 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


закупівля здійснюється з метою виконання робіт по проекту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи по проекту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Б. Хмельницького, 56 в смт. Макарів, Макарівського району – будівництво (коригування)». Джерело фінансування закупівлі. кошти державного та місцевого бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08001, Україна, Київська область, смт. Макарів, вул. Б. Хмельницького, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості обсягу робіт. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

17 вересня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 13:46
Повідомлення про намір.pdf
17 вересня 2019 13:46
Протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "С.В.С. ГРУП"
#37165039
Переможець 6 967 889,36
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 14:37

Документи

17 вересня 2019 14:37
Електронний підпис
17 вересня 2019 14:35
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 14:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "С.В.С. ГРУП"
#37165039
6 967 889,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2019 14:37
Електронний підпис
17 вересня 2019 14:35
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 19:56
Додаток 2.pdf зміни до договору
11 червня 2020 19:52
Додаток 1.pdf зміни до договору
11 червня 2020 19:52
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
11 червня 2020 19:52
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:27
Додаток 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 18:24
Додаток 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 18:24
Додаток 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 18:24
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 18:24
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 17:32
Додаток 2.pdf укладений
04 жовтня 2019 17:30
Додаток 1.pdf укладений
04 жовтня 2019 17:30
Договір 04.10.pdf укладений
04 жовтня 2019 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору, детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 01/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору, детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 01/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 842 811,68
UAH (в тому числі ПДВ 973 801,95 UAH)