Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя);
Очікувана вартість
13 766,72 UAH
UA-2019-09-17-001023-a 591bb2481a124302a1a64afb25f45075
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чєрняєва Світлана Анатоліївна

380979399819 cherniaieva_82@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37401206
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15
Контактна особа: Чєрняєва Світлана Анатоліївна
380979399819
cherniaieva_82@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 13:05
Початок аукціону: 20 вересня 2019 12:58
Очікувана вартість: 13 766,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя);
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1899 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя);
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, місто Київ, Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 12:44
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:32
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена виомга щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що провонується ними в тендерній пропозиції. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 7 734,54
UAH з ПДВ
7 734,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 8 752,86
UAH з ПДВ
8 752,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 10:12
Buromax корегуюча рідина_2017.pdf
19 вересня 2019 10:12
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 10:12
Сан гіг висновок файли.pdf
19 вересня 2019 10:12
Оригінал Статут 22.07.2019.pdf
19 вересня 2019 10:12
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2019 10:12
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 13:03
Статут.pdf
19 вересня 2019 13:03
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 вересня 2019 13:03
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2019 13:03
Довідка 4-ОПП.pdf
19 вересня 2019 13:02
Висновки СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "Бумвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 7 734,54
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 14:29

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
7 734,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 7734,54 канцтов.PDF укладений
02 жовтня 2019 10:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 734,54
UAH (в тому числі ПДВ 1 289,09 UAH)