Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV) - 19520000-7 "Пластмасові вироби" (43375 Піпетка з ручним заповненням, 58969 Контейнер для кріозбереження зразків IVD, стерильний, 16822 Наконечник піпетки, 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD)
Очікувана вартість
26 400,00 UAH
UA-2019-09-17-000874-b ● de8de646fb574c4eb1fecd76425f4469
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006707 |
Місцезнаходження: | 69009, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Мерзляк Ольга Миколаївна +380617171730 tender_tub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 15:27 |
Очікувана вартість: | 26 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
ДК 021:2015 (CPV) - 19520000-7 "Пластмасові вироби" (43375 Піпетка з ручним заповненням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69106, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
4 упаков
ДК 021:2015 (CPV) - 19520000-7 "Пластмасові вироби" (58969 Контейнер для кріозбереження зразків IVD, стерильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69106, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
4000 шт
ДК 021:2015 (CPV) - 19520000-7 "Пластмасові вироби" (16822 Наконечник піпетки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69106, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
5300 шт
ДК 021:2015 (CPV) - 19520000-7 "Пластмасові вироби" (42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69106, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставленийТовар здійснюються на підставі п.1.ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2019 14:49 |
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ (пластик).doc |
17 вересня 2019 13:00 |
Лист згода (додаток №4).doc |
17 вересня 2019 13:00 |
Проект договору (додаток №3).docx |
17 вересня 2019 13:00 |
Цінова пропозиція (додаток №2).doc |
17 вересня 2019 13:00 |
Інформація про предмет закупівлі (додаток №1).docx |
19 вересня 2019 14:49 |
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ (пластик).doc
|
||
17 вересня 2019 13:00 |
Лист згода (додаток №4).doc
|
||
17 вересня 2019 13:00 |
Проект договору (додаток №3).docx
|
||
17 вересня 2019 13:00 |
Цінова пропозиція (додаток №2).doc
|
||
17 вересня 2019 13:00 |
Інформація про предмет закупівлі (додаток №1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-17-000874-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ОЛІЙНИК МАЙЯ МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2459110726
Дата подання: 19 вересня 2019 12:38
Усунення дискримінаційних вимог у ТД
Шановний Замовнику! В тендерній документації Ви вказуєте наступні вимоги щодо аналогічного договору: Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що фінансується за бюджетні кошти, на постачання товару відповідно до предмету закупівлі: 19520000-7 "Пластмасові вироби" (пластмасові вироби медичного призначення для лабораторії). Такий підхід (обмеження договорів які вважаються аналогічними до єдиного ДК) є дискримінаційним, адже суттєво обмежує коло постачальників, які можуть прийняти участь в закупівлі. Різні державні замовники, в залежності від сфери своєї діяльності та специфіки виробничого процесу, можуть використовувати різні ДК для закупівлі пластмасової продукції. Наприклад ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, тощо. Учасник закупівель не може впливати на вибір ДК замовником, тому не може також впливати й на те, чи з'явиться серед його успішно виконаних договорів договір із конкретним ДК. Вимагаю: 1) прибрати дискримінаційну вимогу щодо конкретного ДК аналогічного договору; 2) вважати аналогічним договір не по ДК, а по типу та призначенню продукції що постачалася.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2019 14:50
Внесено зміни в документацію до закупівлі
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій