Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м.Київ, Солом’янський район, просп. Червонозоряний», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 058 377,00 UAH
UA-2019-09-17-000782-a b87fd66615a448b7b009b4a2676c1329
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 11:24
Очікувана вартість: 2 058 377,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 058,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт - підземний пішохідний перехід на просп. Червонозоряному у Солом’янському районі міста Києва. Обсяг виконання робіт – згідно Додатку №3 до тендерної документації
Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації
Особи, уповноважені здійснювати звязок з учасниками: з питань проведення процедури закупівлі – заступник начальника юридичного відділу Репецька Катерина Євгенівна, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №209, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-31-49, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com технічна частина – Лісовський Борис Ігорович, інженер-будівельник відділу технічного утримання підземних пішохідних переходів Управління по утриманню підземних пішохідних, вул. Дегтярівська, 31, корп.2, кабінет №208, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-35-75, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м.Київ, Солом’янський район, просп. Червонозоряний», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 90 (дев’яноста) днів після реєстрації даного Договору в держказначействі може перераховувати Підряднику за його заявкою попередню оплату (аванс) у розмірі (не більше 30 (тридцяти) відсотків) _________грн., в т.ч. ПДВ 20% - _____________ грн. на підставі рахунку-фактури (відповідно до п. 1.3, 21 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (зі змінами) перерахування авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок № _____________, відкритий у _________, МФО _________). Строк придбання матеріалів та виконання робіт на суму перерахованого авансу не повинен перевищувати трьох місяців з дня його отримання Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти з реєстраційного рахунку Замовника, відкритого в Головному управлінні ДКСУ в м. Києві, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом - Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом - Довідка про вартість виконаних робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок. Остаточний розрахунок за виконані роботи, що є предметом цього Договору, Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) банківських днів після підписання Замовником без зауважень кінцевого Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідок про вартість виконаних робіт на весь об’єм робіт. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 11:22
Додаток 1 (1).docx
17 вересня 2019 11:22
Додаток 2 (1).docx
17 вересня 2019 11:22
Додаток 3 (1).docx
17 вересня 2019 11:22
Додаток 4 (1).docx
17 вересня 2019 11:22
Додаток 5 (1).docx
17 вересня 2019 11:22
ТД Червонозоряний на Прозорро 17.09.docx
17 вересня 2019 11:22
Оголошення ВТ-36 Кап ремонт ППП Червонозоряний.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000044 ● 310c409dad1240e395a048ed8e0ec54d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019 17:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.10.2019 № 301

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-09-17-000782-a 17.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРБУД-ГРУП 2 058 173,70
UAH з ПДВ
2 049 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС-МОНТАЖБУД 2 050 000,00
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 13:48
Електронний підпис
15 жовтня 2019 13:47
Справка дфс
11 жовтня 2019 15:57
Електронний підпис
11 жовтня 2019 15:53
Гарантія банку
11 жовтня 2019 15:53
Справка мвд
11 жовтня 2019 15:53
кошторис
11 жовтня 2019 15:53
тендерна пропозиція
11 жовтня 2019 15:53
кошторис imd
02 жовтня 2019 16:46
Електронний підпис
02 жовтня 2019 16:44
Червонозоряний.imd
02 жовтня 2019 16:44
тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 16:44
справка банк.pdf
02 жовтня 2019 16:44
Паспорт код директора.pdf
02 жовтня 2019 16:44
мат.техбаза1.pdf
02 жовтня 2019 16:44
кошторис червоно.pdf
02 жовтня 2019 16:44
Захист довкілля 2.pdf
02 жовтня 2019 16:44
Додаток 3 .pdf
02 жовтня 2019 16:44
Додаток 2.pdf
02 жовтня 2019 16:44
Довідка банкрутство .pdf
02 жовтня 2019 16:44
Довідка антикоруп.pdf
02 жовтня 2019 16:44
графік червонозор.pdf
02 жовтня 2019 16:44
Гар п.5 .pdf
02 жовтня 2019 16:44
витяг пдв.pdf
02 жовтня 2019 16:44
Виписка ЄДР.pdf
02 жовтня 2019 16:44
аналог договір_.pdf
02 жовтня 2019 16:44
15_Ліцензія з додатком.pdf
02 жовтня 2019 16:44
13_фінансовий звіт.pdf
02 жовтня 2019 16:44
11_про 25 проц.pdf
02 жовтня 2019 16:44
5_лист про санкціії.pdf
02 жовтня 2019 16:44
4_ лист гарант ст17.pdf
02 жовтня 2019 16:44
2_2 статут.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 00:40
Електронний підпис
03 жовтня 2019 00:39
r_45_ДЦ_ДЦ.pdf
03 жовтня 2019 00:39
Додаток 3.pdf
03 жовтня 2019 00:39
Додаток 2.pdf
02 жовтня 2019 14:46
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:44
довідка статут (2).pdf
02 жовтня 2019 14:44
РІШЕННЯ ВЛАСНИКА.pdf
02 жовтня 2019 14:44
протокол зборів.pdf
02 жовтня 2019 14:44
Фінансові звіти.pdf
02 жовтня 2019 14:44
гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2019 14:44
екологія.pdf
02 жовтня 2019 14:44
невпливання на тендер.pdf
02 жовтня 2019 14:44
інструмент.pdf
02 жовтня 2019 14:44
санкції.pdf
02 жовтня 2019 14:44
субпідрядники.pdf
02 жовтня 2019 14:44
статут довідка.pdf
02 жовтня 2019 14:44
ст17.pdf
02 жовтня 2019 14:43
санкції2.pdf
02 жовтня 2019 14:43
лицензия.pdf
02 жовтня 2019 14:43
Пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 14:43
довідка фін звітність.pdf
02 жовтня 2019 14:43
банк справки.pdf
02 жовтня 2019 14:43
паспорт директора.pdf
02 жовтня 2019 14:43
витяг ПДВ (2).pdf
02 жовтня 2019 14:43
договор аналогичные.pdf
02 жовтня 2019 14:43
Бенефіціар.pdf
02 жовтня 2019 14:43
НаказДиректор (1).pdf
02 жовтня 2019 14:43
ЦПД на робiтникiв.pdf
02 жовтня 2019 14:43
статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРБУД-ГРУП

ТОВ АС-МОНТАЖБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРБУД-ГРУП
#42077971
Переможець 2 049 999,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 10:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРБУД-ГРУП
#42077971
2 049 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:48
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:50
Додаток 3 План фінансування 23.12.19 (1).docx зміни до договору
24 грудня 2019 14:50
Договірна ціна (1).xls зміни до договору
24 грудня 2019 14:50
ПВЗ 1 Червонозоряний (зменш обсягів) 23.12.19 (1).doc зміни до договору
24 грудня 2019 14:50
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 14:23
Договір 285 22.10.19.pdf укладений
22 жовтня 2019 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 11. Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1.1. Викласти п.2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток №1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається твердою ціною та становить 1 961 928,02 грн. (один мільйони дев’ятсот шістдесят одна тисяча дев’ятсот двадцять вісім гривень дві копійки) в тому числі ПДВ 20 % 326 988,00 грн. (триста двадцять шість тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім гривень нуль копійок)». 1.2. Договірну ціну (Додаток 1 до Договору) викласти у новій редакції, що додається. 1.3. План фінансування (Додаток 3 до Договору) викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 285
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 961 928,02
UAH (в тому числі ПДВ 326 988,00 UAH)