Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
760 000,00 UAH
UA-2019-09-17-000762-c d820a215aa944756988b243ac9f00962
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берест Ганна Олександрівна

+380522225744 berest@kr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 26241445
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 40
Контактна особа: Берест Ганна Олександрівна
+380522225744
berest@kr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 17:13
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 17:13
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:59
Очікувана вартість: 760 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування - Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Бобринецького районного суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, м. Бобринець, вул. Миколаївська,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Вільшанського районного суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26600, Україна, Кіровоградська область, смт Вільшанка, вул. Лагонди, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Гайворонського районного суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26300, Україна, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. В.Кобзаря, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Добровеличківського районного суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, смт. Добровеличківка, вул. Центральна, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Долинського районного суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, м. Долинська, вул. Нова, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Знам'янського міськрайонного суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка, вул. Маяковського, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Кіровоградського районного суду м. Кіровограда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25014, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Кільцева, 36-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Ленінського районного суду м. Кіровограда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Новомиргородського районного суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, м. Новомиргород, вул. Соборносі, 157
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Олександрівського районного суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27300, Україна, Кіровоградська область, смт. Олександрівка, вул. Вишнева, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Олександрійського міськрайонного суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Першотравнева, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Онуфріївського районного суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28100, Україна, Кіровоградська область, смт. Онуфріївка, вул. Назаренка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Петрівського районного суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28300, Україна, Кіровоградська область, смт. Петрово, вул. Центральна, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для Устинівського районного суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28600, Україна, Кіровоградська область, смт. Устинівка, вул. О. Мазуренка, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери) для ТУ ДСА України в Кіровоградській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. В.Перспективна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 11:43
учасникам торгів.pdf
20 вересня 2019 11:43
Тендерна документація.doc
20 вересня 2019 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 11:43
учасникам торгів.pdf
20 вересня 2019 11:43
Тендерна документація.doc
17 вересня 2019 17:09
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 17 вересня 2019 17:45
Дата відповіді: 18 вересня 2019 09:10
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше запитання щодо системного програмного забезпечення Windows, повідомляємо наступне.
1) Зазначене у Вашому запитанні може бути порушенням прав продавців, які не є офіційними представниками, але мають право продавати програмне забезпечення.
2) Зазначене у Вашому запитанні, спосіб та види поставки системного програмного забезпечення покладається на продавця.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:49
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Технічні вимоги закупівлі засобів інформатизації (комп’ютерне обладнання (ноутбуки, персональні комп'ютери)) для місцевих загальних судів Кіровоградської області надані згідно типових технічних вимог про закупівлю засобів з інформатизації, які надані головним розпорядником коштів - Державною судовою адміністрацією України та які було погоджено з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації - Державним агентством з питань науки, інновацій та інформатизації України на виконання вимог у сфері інформатизації та відповідно до пункту 2 Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 року №_1048.
Згідно зазначеного, характеристики товару, обладнання та комплектуючих повинні відповідати затвердженим характеристикам, або мати кращі характеристики.
Відповідно марка або модель запропонованого обладнання повинні відповідати затвердженим характеристикам, або мати кращі характеристики.
2. В розділі "Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", тендерної документації зазначено: в пропозиції повинна зазначатись назва виробника та детальна модель обладнання по кожному комплектуючому та складовій частині ПК, по ноутбуку зазначено, що в пропозиції повинна зазначатись назва виробника та модель ноутбука.
3.Відповідно до п.12 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція , що визначена найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інші не є платниками податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим в документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
Уточнення
Дата подання: 18 вересня 2019 17:40
Дата відповіді: 19 вересня 2019 09:03
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Зазначені в запитанні роботи, а саме монтажні роботи, підключення, встановлення, навчання, введення в експлуатацію обладнання виконувати не потрібно.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-000762-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІСІ ЛІНК", Код ЄДРПОУ:31799566
Дата подання: 21 жовтня 2019 16:16
Тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації Замовника.
Шановний Замовник, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє Тендерну пропозицію Переможця у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації Замовника.
Доводимо до Вашого відома, що Тендерна пропозиція акцептованого учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ВАЛТЕК" (ідентифікаційний код юридичної особи 20009888) не відповідає умовам Тендерною документації та підлягає відхиленню з наступних підстав:
Згідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, в п.1 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» учасник повинен в тендерній пропозиції надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» надало «Довіреність» на повноваження представника Трошина О.К., підписана генеральним директором Макавчук Ф.Ф., згідно якої генеральний директор надає повноваження підписувати документи пропозиції конкурсних торгів.
Однак ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК не надало документ, що підтверджує правомочність генерального директора на підписання цього документу (довіреності), а саме протокол загальних зборів та/або наказ про призначення генерального директора, що підтверджує повноваження керівника (наказ про призначення, витяг з протоколу загальних зборів), згідно яких Макавчук Ф.Ф. вступає в свої обов’язки генерального директора та може підписувати документи, такі як довіреності та інші документи (Додаток № 4 - Копія документу, що підтверджує повноваження керівника (наказ про призначення, витяг з протоколу загальних зборів).
Звертаємо увагу, що ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» надає довідку про повноваження посадової особи документів щодо підпису документів тендерної пропозиції на Трошина Олександра Краснославовича та підписав її не генеральний директор Макавчук Ф.Ф., а підписав сам на себе Трошин О.К.
Також згідно Додатку № 4 Тендерної документації « Інші документи» п.4 Учасник повинен надати:
- Заяву, від уповноваженої особи підприємства, що є учасником процедури закупівлі, на згоду обробки своїх персональних даних та згода працівників даного підприємства на згоду обробки своїх персональних даних (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин), з зазначенням ПІБ, посади, серії та номеру документу, що посвідчує особу.
Проте ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК» в своїй довідці не надало інформацію, серії та номеру документу, що посвідчує особу, що не відповідає умовам Тендерної Документації Замовника.
У відповідності до Закону «Про пубілічні закупівлі» та Розділ V. Оцінка тендерної пропозицій в Тендерній Документації замовника пункт 3. Відхилення тендерних пропозицій тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно вишенаведеного вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ ФІРМИ «ВАЛТЕК», як пропозицію яка не відповідає Закону «Про Публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 15:46
Голову тендерного комітету Літвінова С.В., який зазначив, що в своїй Скарзі ТОВ "ДІСІ ЛІНК" зазначає невідповідність вимогам тендерної документації ТОВ ФІРМИ «ВАЛТЕК», а саме:
1. «Згідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, в п.1 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» учасник повинен в тендерній пропозиції надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» надало «Довіреність» на повноваження представника Трошина О.К., підписана генеральним директором Макавчук Ф.Ф., згідно якої генеральний директор надає повноваження підписувати документи пропозиції конкурсних торгів.
Згідно абз. 4 п 4 Розділу «Інші документи» Додатку 4 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Копію документу, що підтверджує повноваження керівника, посадової особи або іншого представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору (наказ про призначення, витяг з протоколу загальних зборів, довіреність, тощо).
Так, учасником ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК в особі Генерального директора було надано «Довіреність» від 14.02.2019 року № 7, в якій уповноважує виконавчого директора Трошина О.К., на підписання документів тендерної пропозиції, що відповідає вимогам тендерної документації.
2. «Однак ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК не надало документ, що підтверджує правомочність генерального директора на підписання цього документу (довіреності), а саме протокол загальних зборів та/або наказ про призначення генерального директора, що підтверджує повноваження керівника (наказ про призначення, витяг з протоколу загальних зборів), згідно яких Макавчук Ф.Ф. вступає в свої обов’язки генерального директора та може підписувати документи, такі як довіреності та інші документи (Додаток № 4 - Копія документу, що підтверджує повноваження керівника (наказ про призначення, витяг з протоколу загальних зборів).»
Звертаємо увагу, що в тендерній документації відсутня вимога про надання учасником в складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує правомочність генерального директора на підписання довіреності, а саме протокол загальних зборів та/або наказ про призначення генерального директора, що підтверджує повноваження керівника (наказ про призначення, витяг з протоколу загальних зборів), згідно якого генеральний директор вступає в свої обов’язки та може підписувати документи, такі як довіреності та інші документи, в разі наявності представника учасника.
Також, тендерний комітет повідомляє, що на сайті Міністерства юстиції України в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначено, що керівником ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК з 10.05.2016 року є – Макавчук Федір Федорович.
Відповідно до ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, тендерний комітет повідомляє, що в складі тендерної пропозиції учасник надав Статут ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК від 27 серпня 2018 року № 12, в якому зазначені повноваження генерального директора, а саме:
п.7.14 Генеральний директор без довіреності представляє інтереси Товариства та виконує дії від його імені у відносинах з державними установами та організаціями, приватними підприємствами, в тому числі але не виключно – судами будь-якої юрисдикції й інстанції, фінансових і банківських документів, видає довіреності відповідно чинному законодавству України та Статуту Товариства.
п.7.14.1.На період хвороби чи відпустки Генерального директора, його повноваження виконує без довіреності Виконавчий директор Товариства, зокрема але не обмежуючись – відкриває розрахункові та інші рахунки Товариства, укладає, підписує від імені Товариства угоди всіх видів, в тому числі, але не виключно – договори купівлі-продажу й договори поставки тощо.
3. «Звертаємо увагу, що ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» надає довідку про повноваження посадової особи документів щодо підпису документів тендерної пропозиції на Трошина Олександра Краснославовича та підписав її не генеральний директор Макавчук Ф.Ф., а підписав сам на себе Трошин О.К.»
Учасником ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК в особі Генерального директора було надано «Довіреність» від 14.02.2019 року № 7, в якій уповноважує виконавчого директора Трошина О.К., на підписання (завіряння) документів тендерної пропозиції конкурсних торгів.
Відповідно до цього учасником ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК було надано підтвердження, а саме довідку про повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції від 01.10.2019 року № 381/12, що відповідає вимогам тендерної документації.
4. «Також згідно Додатку № 4 Тендерної документації « Інші документи» п.4 Учасник повинен надати:
- Заяву, від уповноваженої особи підприємства, що є учасником процедури закупівлі, на згоду обробки своїх персональних даних та згода працівників даного підприємства на згоду обробки своїх персональних даних (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин), з зазначенням ПІБ, посади, серії та номеру документу, що посвідчує особу.
Проте ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК» в своїй довідці не надало інформацію, серії та номеру документу, що посвідчує особу, що не відповідає умовам Тендерної Документації Замовника.».
Учасник ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» в складі тендерної пропозиції надав заяву на згоду обробки персональних даних від 01.10.2019 року № 381/11 , в якому дає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, відомостей, які надає про себе лдя забезпечення участі у тендері, цивільно-правових та господарських відносин.
При цьому учасник ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» надає скановану копію паспорта з зазначенням серії та номеру документу для забезпечення участі у тендері, що дає змогу Замовнику на обробку персональних даних, що відповідає вимогам тендерної документації.
Також, зазначаємо, що відповідно до абз.5 «Примітки» Додатку 4 до тендерної документації - «У разі якщо згідно з вимогами різних пунктів цієї тендерної документації Учасник включає до складу тендерної пропозиції один і той самий документ, такий документ може бути наданий в одному примірнику.»
Розглянувши вищезазначену Скаргу, тендерний комітет вирішив відхилити Скаргу учасника - ТОВ "ДІСІ ЛІНК".

Документи

24 жовтня 2019 15:46
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 640 710,00
UAH з ПДВ
612 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 689 984,40
UAH з ПДВ
612 519,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 632 508,00
UAH з ПДВ
624 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 713 685,00
UAH з ПДВ
713 685,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 17:06
Електронний підпис
03 жовтня 2019 17:03
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 17:03
Технічна специфікація.pdf
03 жовтня 2019 17:03
Таблиця відповідності.pdf
03 жовтня 2019 17:03
Сертифікати якості.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 16:07
Електронний підпис
21 жовтня 2019 11:23
Оновлена Пропозиція
18 жовтня 2019 14:26
Електронний підпис
18 жовтня 2019 11:31
Оновлена Пропозиція
18 жовтня 2019 11:31
Довідка ДПС
18 жовтня 2019 11:31
Довідка МВС
18 жовтня 2019 11:30
Про відсутність в ЄДР
03 жовтня 2019 16:17
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:14
Технічна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
Відхилено 612 360,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 14:17
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
Відхилено 612 519,60
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 15:20
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 624 908,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
624 908,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:12
Звіт АКТИ 352 .pdf укладений
02 січня 2020 17:05
Звіт 352 .pdf укладений
02 січня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 17:20
Додаткова угода 375.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 17:18
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 11:02
додаткова угода 353.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 11:00
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 10:45
Договір укладений
30 жовтня 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 353
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №1 до Договору № 352 від 30.10.2019 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 375
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 624 907,50
UAH (в тому числі ПДВ 104 151,25 UAH)