Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) Системні блоки (за кошти загального фонду державного бюджету)
Очікувана вартість
50 393,00 UAH
UA-2019-09-17-000743-b 9324b393f9b043a199cbdd183ec454ca
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Роман Івах

+380352475330
+380986602297
1900_kazna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 37977599
Місцезнаходження: 46025, Україна , Тернопільська обл., м.Тернопіль, бульв.Т. ШЕВЧЕНКА, буд.39
Контактна особа: Роман Івах
+380352475330,+380986602297
1900_kazna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 12:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 14:10
Початок аукціону: 25 вересня 2019 12:10
Очікувана вартість: 50 393,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,79%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46025, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Бульвар Шевченка,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  06 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:36
Дата відповіді: 18 вересня 2019 11:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, якщо ви уважно читали Вимоги до закупівлі (файл vimogi_do_zaku_treasury_pc.doc), то в даних вимогах вказана чітка модель товару який потрібний Покупцеві, і відсутні слова "або аналог". Вимоги щодо вказування конкретної торгової марки та моделі в пропозиції, зараз будуть доповнені, дякуємо що звернули на це увагу. До участі в закупівлі допускаються усі (пункт 4 вимог), оцінка учасників буде відбуватися за кінцевою ціною, але при подачі пропозицій слід враховувати вимоги щодо вартості товару за одиницю (пункт 5 вимог)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 47 964,00
UAH з ПДВ
44 265,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ» 47 880,00
UAH з ПДВ
47 077,80
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ «АРТЛАЙН ІТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 44 265,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:56
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ»
#39718730
Переможець 47 077,80
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 17:05

Документи

25 вересня 2019 16:56
Rihennja_vidhulennja.pdf

Документи

25 вересня 2019 17:05
Rihennja_pidtverdzennja.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ»
#39718730
47 077,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2019 17:05
Rihennja_pidtverdzennja.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Dogovir_68.pdf укладений
30 вересня 2019 16:03