Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі»
Очікувана вартість
9 883 745,17 UAH
UA-2019-09-17-000699-a 336bce1b8d8c4fcb98174ed2336e3e25
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
29.03.2018 року було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі» (UA-2018-03-29-001003-b).
З переможцем процедури Товариством з обмеженою відповідальністю «НВО УКРСОВПРОЕКТ», був укладений Договір Підряду № 172/18-42 від 07.05.2018 р. на суму 22 702 405,83 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі» отримано позитивний експертний звіт №01-0042-19/ЦБ від 01.07.2019 р.
Відповідно до скоригованої проектної документації передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проектною документацією, а саме:
- Загально-будівельні роботи: (улаштування пандусів, тепло, та звуко ізоляція, штукатурення поверхі стін в середині будівлі, свердління отворів в цегляних стінах, улаштування обшивки коробів гіпсокартонними листами) тощо.
- Кондиціонування: (улаштування пульта керування (дротовий) YR-E17;
- Кондиціонери місцеві автономні);
- Вентиляція (прокладання фасонних частин з оцинкованої сталі, прокладання повітроводів, установлення грат жалюзних, установлення анемостату);
- Демонтаж та установлення радіаторних вентиляторів, встановлення вогнезатримувальних клапанів;
- Електропостачання (монтаж поліетиленових труб для електророзводки, заземлення, тощо)
- Відеоспостереження (монтаж обладнання)
- Системи протипожежного оповіщення, та протипожежної сигналізації, система газового пожежогасіння, монтаж обладнання;
- Виконання пусконаладжувальних робіт, тощо.
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з Товариством з обмеженою відповідальністю «НВО УКРСОВПРОЕКТ», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме Товариство з обмеженою відповідальністю «НВО УКРСОВПРОЕКТ», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є підстави застосувати переговорну процедури на закупівлю додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі» з Товариством з обмеженою відповідальністю «НВО УКРСОВПРОЕКТ» відповідно cт. 35, п.2 абз. 6 «Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 14:37
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля додаткових будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Верховинна, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки У разі погодження головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати виконання Робіт та наявності відповідного належним чином оформленого позитивного рішення головного розпорядника бюджетних коштів (письмово підтверджене), Замовник має право на підставі обґрунтованого звернення Підрядника здійснити попередню оплату виконання Робіт з урахуванням норм чинного законодавства України та положень цього Договору, зокрема, з урахуванням положень пудпункту 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох місяців робіт з будівництва в межах 30% вартості річного обсягу робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на виконання робіт, придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченню тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2-в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) про використання коштів за призначенням, але не пізніше встановленого тримісячного терміну. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

17 вересня 2019 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВО УКРСОВПРОЕКТ»
#31281366
Переможець 9 883 745,17
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 14:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВО УКРСОВПРОЕКТ»
#31281366
9 883 745,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 10:35
ДУ №2 до Дог.172_19-301.pdf зміни до договору
24 січня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 12:02
ДУ №1 від 18.10.19 до Дог.172_19-301.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 12:00
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 10:05
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 10:04
№172-19-301 (Підсумк від рес).pdf укладений
10 жовтня 2019 10:03
№172-19-301 (Локалки ч2).pdf укладений
10 жовтня 2019 10:03
№172-19-301 (Локалки ч1).pdf укладений
10 жовтня 2019 10:03
№172-19-301 (Верховинна дод. роботи).pdf укладений
10 жовтня 2019 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/19-301
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшення обсягів закупівлі (додаткових будівельних робіт)
Номер договору про закупівлю: 172/19-301
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 985 634,12
UAH (в тому числі ПДВ 1 497 605,69 UAH)