Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільний автобус
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-09-17-000698-a 69b0e233cbe547cf8f6b1500585e0a15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кольба Ірина Миколаївна

+380664211104 sr-drabunivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Драбинівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04382518
Вебсайт: http://drabynivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 39351, Україна , Полтавська обл., село Драбинівка, вул. Центральна, 11
Контактна особа: Кольба Ірина Миколаївна
+380664211104
sr-drabunivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 14:18
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Шкільний автобус (Джерело фінансування: 1554250,00грн. – кошти державного бюджету; 295750,00грн. – кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39351, Україна, Полтавська область, с. Драбинівка, вул. Центральна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 30 банківських днів після отримання товару за місцем поставки Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 10:54
Додаток 3 до тендерної документації.docx
17 вересня 2019 10:54
Додаток 2 до тендерної документації.docx
17 вересня 2019 10:54
Додаток 1 до тендерної документації.docx
17 вересня 2019 10:54
ТД автобус.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-18-000019 ● b2ed93808b8b4393a675982f70060da6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.10.2019 № 67
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 18.10.2019 № 67

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-09-17-000698-a 17.09.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області згідно Наказу від 18.10.2019 № 67 Про початок моніторингу закупівель (номер UA-M-2019-10-18-000019) На наявний в електронній системі закупівель Висновок по моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області (номер: UA-M-2019-10-18-000019; Дата публікації висновку по моніторингу: 07.11.2019 17:46) по відкритим торгам: код ДК 021:2015- 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-17-000698-a), тендерний комітет Виконавчого комітету Драбинівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області, надає наступні пояснення. Щодо не зазначення в тендерній документації питомої ваги критерію ціна Відповідно до п.9 частини 2 ст. 22 тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв (не одного). Відповідно до ч.3 ст.28 у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Оскільки замовником в тендерній документації не було встановлено інших критеріїв оцінки, а у п.1.3. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що єдиним критерієм оцінки згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна, тому замовником не вказано питому вагу критерію, яка є і так зрозумілою. Щодо неправомірності вимоги підтвердження відсутністі підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону Відповідно до п.2 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення. Згідно ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п`яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ззамовником у Тендерній документації, на виконання п.2 ч.1 та ч.3 ст.17, а також п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагається надання інформації щодо відсутності відомостей про юридичну особу - Учасника у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення, складеної у довільній формі. Таким чином, замовник не порушив вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, оскільки не вимагав від Переможця документального підтвердження виданого уповноваженим органом відносно цієї інформації, а лише довідку в довільній формі від Учасника. Щодо зазначення різних строків поставки В Додатку № 3 до тендерної документації (Форма «Тендерна пропозиція») замовником було допущено описку, а саме зазначено строк поставки до 20 серпня 2019 року, проте у п. 4.4. розділу «Загальні положення» тендерної документації та у оголошені була вказана правильна дата – до 31 грудня 2019 року, що дало можливість учасникам вірно зрозуміти дану інформацію при підготовці тендерних пропозицій. Дії тендерного комітету та вимоги у тендерній документації вважаємо правомірними та такими, що виконують основні принципи, закріплені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).

2019-11-12 09:56:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ 1 848 000,00
UAH з ПДВ
1 848 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:51
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:50
Документи переможця.PDF
02 жовтня 2019 11:52
Електронний підпис
02 жовтня 2019 11:49
ТХХ.pdf
02 жовтня 2019 11:49
Kvalif 3.pdf
02 жовтня 2019 11:49
Kvalif 2.pdf
02 жовтня 2019 11:49
Kvalif 1.pdf
02 жовтня 2019 11:49
Propoz.pdf
02 жовтня 2019 11:49
Pog Dog.pdf
02 жовтня 2019 11:49
Analog.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 18:04
Електронний підпис
30 вересня 2019 18:03
11.6. Фото А08116Ш-0000040.PDF.zip
30 вересня 2019 18:03
11.4. Дет. ТХ А08116Ш-0000040.PDF.zip
30 вересня 2019 18:03
11.3. Висновок ДСЕЕ.pdf.zip
30 вересня 2019 18:03
9. Проект договору.pdf.zip
30 вересня 2019 18:03
6. Витяг з реєстру ПДВ.PDF.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ
#41085735
Переможець 1 848 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 14:41

Документи

04 жовтня 2019 14:41
Електронний підпис
04 жовтня 2019 14:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ
#41085735
1 848 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2019 14:41
Електронний підпис
04 жовтня 2019 14:39
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 10:00
Договір укладений
16 жовтня 2019 09:56