Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали, код 44110000-4 за ДК 021:2015 (плитка керамічна глазурована для внутрішнього облицювання стін; плитка керамічна для підлоги)
Очікувана вартість
910 526,56 UAH
UA-2019-09-17-000646-c e1139cc6e1af48aba9a38b4bf879fe8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцька Ольга Василівна

044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Висоцька Ольга Василівна
044 238-58-09
O.Vysotska@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 13:52
Очікувана вартість: 910 526,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 553,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5911 м.кв.
Плитка керамічна глазурована для внутрішнього облицювання стін; Плитка керамічна для підлоги (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 16:31
Повідомлення учасникам від 03.10.2019 №21678-ТК.doc
03 жовтня 2019 16:31
Додаток 2.docx
03 жовтня 2019 16:31
ТД.docx
01 жовтня 2019 16:31
Повідомлення учасникам від 01.10.2019 №2147-ТК.doc
17 вересня 2019 15:51
Додаток 1.docx
17 вересня 2019 15:51
Додаток 3.docx
17 вересня 2019 15:51
Додаток 4.docx
17 вересня 2019 15:51
Додаток 5.docx
17 вересня 2019 15:51
Додаток 6.docx
17 вересня 2019 15:51
Додаток 7.docx
03 жовтня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 16:31
Повідомлення учасникам від 03.10.2019 №21678-ТК.doc
03 жовтня 2019 16:31
Додаток 2.docx
17 вересня 2019 15:51
Додаток 2.docx
03 жовтня 2019 16:31
ТД.docx
01 жовтня 2019 16:31
ТД.docx
17 вересня 2019 15:51
ТД.docx
01 жовтня 2019 16:31
Повідомлення учасникам від 01.10.2019 №2147-ТК.doc
17 вересня 2019 15:51
Додаток 1.docx
17 вересня 2019 15:51
Додаток 3.docx
17 вересня 2019 15:51
Додаток 4.docx
17 вересня 2019 15:51
Додаток 5.docx
17 вересня 2019 15:51
Додаток 6.docx
17 вересня 2019 15:51
Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічний опис
Дата подання: 18 вересня 2019 08:35
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:40
Доброго дня!!! Чи буде прийнята до розгляду пропозиція, де плитка по поз. 6-7 має товщину 7,5? Дякуємо!!
Відповідь: Відповідно до вимог технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) розмір (ШхДхВ) за позиціями 6-7 повинен складати: 200х300х7 мм
Технічний опис
Дата подання: 20 вересня 2019 14:46
Дата відповіді: 23 вересня 2019 14:20
Доброго дня, відповідно до вимог технічної спеціфікаці (Дод.2 до тендерної документації) розмір (ШхДхВ) на позиції 6-7 повинен складати: 200х300х7мм, але плитку для підлоги з такими розмірами не виробляють, чи буде прийнята до розгляду пропозиція де плитка для підлоги має розміри 350х350х7.
Відповідь: Товар повинен відповідати основним технічним параметрам, зазначеним в технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 701 098,32
UAH з ПДВ
691 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕРУА МЕРЛЕН УКРАЇНА" 719 166,00
UAH з ПДВ
694 452,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:43
public_doc.pdf
25 жовтня 2019 15:43
public_doc.p7s
25 жовтня 2019 15:43
Оновлена пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 15:43
Довідка МВС.pdf
14 жовтня 2019 10:57
Цінова.pdf
14 жовтня 2019 10:57
Умови пропозиції (2).pdf
14 жовтня 2019 10:57
Тех.специфікація.pdf
14 жовтня 2019 10:57
Довідка по ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ЛЕРУА МЕРЛЕН УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 691 992,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
691 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:25
803-П-19 від 12.11.2019 — ТОВ Епіцентр К — звіт про виконання від 31.03.2020.pdf укладений
01 квітня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 09:57
803-П-19 від 12.11.2019 — ТОВ Епіцентр К — ДУ2 від 19.12.2019 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 09:57
1_803-П-19 від 12.11.2019 — ТОВ Епіцентр К — ДУ2 від 19.12.2019.pdf укладений
20 грудня 2019 09:56
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 17:20
803-П-19 від 12.11.2019 — ТОВ Епіцентр К — ДУ1 від 12.11.2019 (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2019 17:20
1_803-П-19 від 12.11.2019 — ТОВ Епіцентр К — ДУ1 від 12.11.2019.pdf укладений
12 листопада 2019 17:19
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 15:30
803-П-19 від 12.11.2019 — ТОВ Епіцентр К.pdf укладений
12 листопада 2019 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди змінити вартість товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), тим самим внести відповідні зміни до договору. Сума договору після внесення змін — 691990,32 грн, в тому числі ПДВ 20% — 115331,72 грн. Кількість товару після внесення змін — 5911 м2.
Номер договору про закупівлю: 803-П-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.2., п. 11.3. Договору та відповідно до частини 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»; на виконання пунктів Титульного списку на виконання робіт з поточного ремонту основних засобів служби колії, тунельних споруд і будівель у 2020 році, а саме: п. 1.1 господарство тунельних споруд і станцій, п. 1.2 окремо розташовані будівлі та споруди, а також Титульного списку на виконання робіт з капітального ремонту основних засобів служби колії, тунельних споруд і будівель у 2020 році, а саме: п. 1.2 господарство тунельних споруд і станцій
Номер договору про закупівлю: 803-П-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 711 350,82
UAH (в тому числі ПДВ 118 558,47 UAH)