Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні меблі
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-09-17-000639-a f7f70ed775244377b0d023ac6b4b608c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 10:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 10:55
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі


Потреба згідно додатку №1 (технічні вимоги). Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 30 (тридцять) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; У разі не можливості замінити товар на належної якості, розірвати договір. 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 7. Накладні та договір з відкритою датою

за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
Лабораторні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 50
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги потребують уточнень
Дата подання: 18 вересня 2019 08:43
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:24
1. "Копії даних документів в форматі pdf Учасник торгів повинен разом з комерційною пропозицією" - УЧАСНИК ЩО ПОВИНЕН ЗРОБИТИ З КОПІЯМИ ДОКУМЕНТІВ? 2. "Важливо: ціна за одну одиницю товару неповинна перевищувати 6000,00грн" - З УРАХУВАННЯМ ПДВ ЧИ НІ? 3. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ - товщина ЛДСП? Може бути 16мм та 18мм - товщина стільниці? Може бути 16мм, 18мм, 28мм та 38мм - не вказано кількість поличок у шафах, тому може бути і одна поличка. - тумба мобільна, а малюнок надано тумби стаціонарної і знову ж таки без полички. Потрібно вказати ці технічні вимоги
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Копії сертифікатів якості , санітарно-гігієнічні висновки на товар; 2. Ціна за одиницю товару не повинна перевищувати 6000,00 грн. без ПДВ та 7200,00 з ПДВ. 3. Відповідні зміни внесені в оголошення Лабораторні меблі (технічні вимоги) та обупліковано в новій редакції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 10:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОДОЛЯН МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ 148 680,02
UAH з ПДВ
148 680,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 11:31
сертификаті.rar
20 вересня 2019 11:31
паспорт ID Директор.jpg
20 вересня 2019 11:31
ІНН Подолян.BMP
20 вересня 2019 11:31
Заява-Згода Подолян М.С..pdf
20 вересня 2019 11:31
Витяг карта iD паспорт.jpg
20 вересня 2019 11:31
Виписка з ЕДРПОУ 2.pdf
20 вересня 2019 11:31
Виписка з ЕДРПОУ 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОДОЛЯН МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОДОЛЯН МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ
#3262010691
Переможець 148 680,02
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 15:27

Документи

24 вересня 2019 15:27
Рішення №148.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОДОЛЯН МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ
#3262010691
148 680,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2019 15:27
Рішення №148.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:24
Дог №139 ФОП Подолян М С.pdf укладений
27 вересня 2019 13:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 148 680,02
UAH