Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
457 757,00 UAH
UA-2019-09-17-000636-c 768e1ae727884648bbdc9dd81dbd3c2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Боруцька Світлана Дмитрівна

+380673367697 zymne1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зимнівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04334815
Місцезнаходження: 44752, Україна , Волинська обл., ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ, с.Зимне вул.Миру,2
Контактна особа: Боруцька Світлана Дмитрівна
+380673367697
zymne1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 12:13
Очікувана вартість: 457 757,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 457,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


комп’ютерний клас для ЗОШ І-ІІ ступенів село Микуличі;
персональний комп’ютер (ноутбук) (для НВК ЗОШ І-ІІІ ступеня-дитячий садок село Льотниче Володимир-Волинського району код в системі ІСУО 16997; ООЗ НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня-ліцей село Зимне код в системі ІСУО 17002; ЗОШ І-ІІ ступенів село Хмелівка код в системі ІСУО17011; ЗОШ І-ІІІ ступеня село Хобултова код в системі ІСУО 17001; ЗОШ І-ІІ ступенів село Микуличі код в системі ІСУО 17008; Бубнівська ЗОШ І-ІІ ступенів-філія ООЗ НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня-ліцей село Зимне код в системі ІСУО 16994; Селецька ЗОШ І-ІІ ступеня ім. О.Полонської -філія ООЗ НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня-ліцей село Зимне код в системі ІСУО 17009);
Комп’ютерна техніка на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"(придбання персонального компютера/ ноутбука та техніки для друкування, копіювання та ламінування );
Мультимедійний комплекс для ЗОШ І-ІІІ ступенів села Хобултова
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 шт.
комп’ютерний клас для ЗОШ І-ІІ ступенів село Микуличі;
персональний комп’ютер (ноутбук) (для НВК ЗОШ І-ІІІ ступеня-дитячий садок село Льотниче Володимир-Волинського району код в системі ІСУО 16997; ООЗ НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня-ліцей село Зимне код в системі ІСУО 17002; ЗОШ І-ІІ ступенів село Хмелівка код в системі ІСУО17011; ЗОШ І-ІІІ ступеня село Хобултова код в системі ІСУО 17001; ЗОШ І-ІІ ступенів село Микуличі код в системі ІСУО 17008; Бубнівська ЗОШ І-ІІ ступенів-філія ООЗ НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня-ліцей село Зимне код в системі ІСУО 16994; Селецька ЗОШ І-ІІ ступеня ім. О.Полонської -філія ООЗ НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня-ліцей село Зимне код в системі ІСУО 17009);
Комп’ютерна техніка на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"(придбання персонального компютера/ ноутбука та техніки для друкування, копіювання та ламінування);
Мультимедійний комплекс для ЗОШ І-ІІІ ступенів села Хобултова
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44752, Україна, Волинська область, ЗИМНІВСЬКА/С.ЗИМНЕ, Миру,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:59
Дата відповіді: 18 вересня 2019 14:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По 1 питанню. В додатку 2 до тендерної документації передбачено "У разі, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент відповідної торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника." Основна вимога відповідність кваліфікаційним критеріям прописаних в тендерній документації. по 2 питанню. Відповідно до пункту 1 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах"
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 18 вересня 2019 17:24
Дата відповіді: 19 вересня 2019 12:23
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку №2 "ТЕХНІЧНА, ЯКІСНА ТА КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА" з метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, вказано наступне: "Заради уникнення факту поставки контрафактної або підробленої версії ліцензійного продукту MS Windows 10 Professional OEM та за для збереження сумлінної конкуренції, щодо підтвердження легальності операційної системи Windows:
1) упаковка повинна бути з голограмою, яка підтверджує сертифікацію операційної системи для продажу на території України;
2) диск повинен мати оригінальний голографічний захист;
3) на корпусі системного блоку обов'язково повинна бути оригінальна наліпка;
4) партійний номер на упаковці повинен співпадати з номером на наліпці..".

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000013 ● 0c54e9f62ce64ae0be7f8252260f88b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019 14:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.10.2019 № 38-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій Омельчук
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 08.10.2019 № 38-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-17-000636-c від 17.09.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-15 16:01:58

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі Комп’ютерне обладнання та приладдя (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-09-17-000636-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Чому очікувана вартість предмета закупівлі в оголошені не відповідає очікуваній вартості предмета закупівлі, яка передбачена в річному плані закупівель на 2019 рік?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-16 17:15:12

Відповідь

тендерним комітетом Зимнівської сільської ради було оголошено закупівлю №UA-2019-08-06-000149-c по коду 3020000-1 на суму 485757 гривень, торги не відбулись у звязку з відсутністю учасників. Рішенням комітету №14/2019 від 27.08.2019 було принято рішення про коригування тендерної пропозиції зменшевши її на 28000 гривень( музичні інструменти так як даний предмет відповідає коду 37310000-1) змінивши назву однієї частини, а саме (Комп’ютерна техніка на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"(придбання персонального компютера/ ноутбука та техніки для друкування, копіювання та ламінування) . Було оголошено закупівлю а зміни плану механічно не внесли. На даний момент помилку виправлено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення щодо усунення порушень

2019-10-28 12:58:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОРВЕТ 407 039,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 398 495,22
UAH з ПДВ
398 495,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 450 000,00
UAH з ПДВ
448 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +" 454 100,00
UAH з ПДВ
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ 457 300,00
UAH з ПДВ
457 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:27
довідка про несудимість
03 жовтня 2019 12:19
Електронний підпис
03 жовтня 2019 12:10
фінансовий звіт за 06.19.pdf
03 жовтня 2019 12:10
Статут 2017.pdf
03 жовтня 2019 12:10
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 12:10
Копія коду.pdf
03 жовтня 2019 12:10
інформація ст17.pdf
03 жовтня 2019 12:10
Захист довкілля.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Копія паспорта.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Довідка щодо ліцензій.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Довідка про санкції.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Довідка про санкції 1.pdf
03 жовтня 2019 12:09
довідка про резидента.pdf
03 жовтня 2019 12:09
довідка про печатку.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Довідка п 6 ч 1ст 17.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Довідка п 5 ч 1ст 17.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Довідка ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2019 12:09
довідка про витрати.pdf
03 жовтня 2019 12:09
гарантія на перемогу.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Довідка п6 ч 1ст 17.pdf
03 жовтня 2019 12:09
відгук Відділ освіти.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Довідка п4 ч 1ст 17.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Витяг.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Виписка 2018.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Довідка п3 ч 1ст 17.pdf
03 жовтня 2019 12:09
взяття на облікПДВ.pdf
03 жовтня 2019 12:09
Довідка п2 ч1 ст 17.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 16:29
Електронний підпис
01 жовтня 2019 03:38
Електронний підпис
01 жовтня 2019 03:37
Витяг з ЄДР 20.09.19.pdf
01 жовтня 2019 03:37
Проект договору.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:48
S_Inspiron 3567 (P76G_P63F).pdf
02 жовтня 2019 15:48
Dell СЄС.pdf
02 жовтня 2019 15:48
D_Inspiron 3567 (P76G_P63F).pdf
02 жовтня 2019 15:48
D_Inspiron 3551_3552_3558 (P47F) (2).pdf
02 жовтня 2019 15:48
сертификатWindows-10-Pro.jpg
02 жовтня 2019 15:48
Сервіс_центри.pdf
02 жовтня 2019 15:48
Гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2019 15:48
propozitsiya_ 450000.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 12:32
Електронний підпис
03 жовтня 2019 12:31
Проект договір.pdf
03 жовтня 2019 12:31
Витяг ЄДР.pdf
03 жовтня 2019 12:31
DELL комплект 14стр ІП+.pdf
03 жовтня 2019 12:31
Dovidka_МВС.pdf
03 жовтня 2019 12:31
ViewSonic ISO 9001 ІП+.pdf
03 жовтня 2019 12:31
ELОAM ДокКамера СЕС.pdf
03 жовтня 2019 12:31
Технічна специфікація.pdf
03 жовтня 2019 12:31
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 12:31
Intech ISO14001 ІП+.pdf
03 жовтня 2019 12:31
ViewSonic Проектор СЕС.pdf
03 жовтня 2019 12:31
ViewSonic ISO 14001 печать ІП+.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 12:54
ФОП Горбатко.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОРВЕТ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КомпаКом"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"

ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОРВЕТ
#21337459
Відхилено 380 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 09:44
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 398 495,22
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
398 495,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:11
Джерела фінансування.doc укладений
28 жовтня 2019 15:10
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:08
договір 15.pdf укладений
28 жовтня 2019 15:08
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 398 495,22
UAH