Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп'ютер, принтер, токен). (Кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
622 557,00 UAH
UA-2019-09-17-000593-c 707216b49a7e41d3bc6a39657f547d0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яканіна Ольга Анатоліївна

0954123398 buh919@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 24179564
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул.Новікова, буд.15 б,
Контактна особа: Яканіна Ольга Анатоліївна
0954123398
buh919@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 622 557,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

27 вересня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 14:07
Тендерна документація зі змінами.docx
27 вересня 2019 14:07
Перелік змін.docx
27 вересня 2019 14:07
Тендерна документація комп.docx
27 вересня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 14:07
Тендерна документація зі змінами.docx
24 вересня 2019 14:06
Тендерна документація зі змінами.docx
27 вересня 2019 14:07
Перелік змін.docx
24 вересня 2019 14:06
Перелік змін.docx
27 вересня 2019 14:07
Тендерна документація комп.docx
17 вересня 2019 15:26
Тендерна документація комп.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-18-000009 ● 39ef44f19c1e41d2a89ec1e9e62a15c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2019 12:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.09.2019 № 49

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 18.09.2019 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-09-17-000593-c 17.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

2019-09-24 14:24:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп'ютер, принтер)
Опис предмету закупівлі:
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп'ютер, принтер)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 586 557,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 865,57 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 жовтня 2019 11:51
Закінчення: 09 жовтня 2019 12:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 шт
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп'ютер, принтер)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул.Новікова, буд.15 б
Дата доставки: 21 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:03
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). Замовник допускає на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації при умові, що їх технічні та якісні характеристики є не гіршими, ніж зазначені у технічних вимогах. Передбачено, що Учасникам необхідно надати довідку, яка містить порівняльну характиристику.
2). Замовник допускає до участі у процедурі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції учасника зазначається з урахуванням всіх податків і зборів, в незалежності від статусу платника податку, тому подані цінові пропозиції всіх Учасників будуть оцінюватись як остаточні.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 18 вересня 2019 16:05
Дата відповіді: 23 вересня 2019 17:16
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет прийняв до уваги Ваше зауваження до тендерної документації. Зміни буде внесено в термін,відповідно до чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ» 507 600,00
UAH з ПДВ
507 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 527 926,50
UAH з ПДВ
527 926,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 14:55
Довідка ДПС до 18.10.19.pdf
17 жовтня 2019 14:55
Довідка ДПС до 10.10.19.pdf
17 жовтня 2019 14:54
Довідка4 з МВС 06.10.19.pdf
08 жовтня 2019 12:42
Лист про ліцензування.pdf
08 жовтня 2019 12:42
Проект Договору.pdf
08 жовтня 2019 12:42
Витяг 220719 (копія).pdf
08 жовтня 2019 12:41
Технічні вимоги лот 1.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 12:27
Електронний підпис
07 жовтня 2019 12:26
Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 12:26
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2019 12:26
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «АРТЛАЙН ІТ»

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ»
#39718730
Переможець 507 600,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 14:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ»
#39718730
507 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 14:23
Дг62.pdf укладений
06 листопада 2019 14:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 507 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 84 600,00 UAH)