Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок (Материнська плата Asus Prime H310M-D (s1151, Intel H310, PCI-Ex16) / Оперативна пам'ять Kingston DDR4-2666 4096MB PC4-21300 ValueRAM (KVR26N19S6/4) / Процесор Intel Pentium Gold G5420 3.8GHz/8GT/s/4MB s1151 (BX80684G5420) / Жорсткий диск Seagate BarraCuda HDD 1TB 7200rpm 64MB ST1000DM010 3.5 SATA III / Корпус Gamemax ET-211-400W 400 Вт)
Очікувана вартість
35 994,00 UAH
UA-2019-09-17-000580-c f668a7a734d746ef8fed7613754869fc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткаченко Володимир Олександрович

+380412245707 admin.cnvpd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 20405992
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, м. Житомир, вул. Черняховського 105
Контактна особа: Ткаченко Володимир Олександрович
+380412245707
admin.cnvpd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 11:27
Очікувана вартість: 35 994,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 179,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Системний блок (Материнська плата Asus Prime H310M-D (s1151, Intel H310, PCI-Ex16) / Оперативна пам'ять Kingston DDR4-2666 4096MB PC4-21300 ValueRAM (KVR26N19S6/4) / Процесор Intel Pentium Gold G5420 3.8GHz/8GT/s/4MB s1151 (BX80684G5420) / Жорсткий диск Seagate BarraCuda HDD 1TB 7200rpm 64MB ST1000DM010 3.5 SATA III / Корпус Gamemax ET-211-400W 400 Вт)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Системний блок (Материнська плата Asus Prime H310M-D (s1151, Intel H310, PCI-Ex16) / Оперативна пам'ять Kingston DDR4-2666 4096MB PC4-21300 ValueRAM (KVR26N19S6/4) / Процесор Intel Pentium Gold G5420 3.8GHz/8GT/s/4MB s1151 (BX80684G5420) / Жорсткий диск Seagate BarraCuda HDD 1TB 7200rpm 64MB ST1000DM010 3.5 SATA III / Корпус Gamemax ET-211-400W 400 Вт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, Чуднівська 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2019  —  07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника згідно видаткової накдадної та специфікації Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 11:22
Додатки.doc
17 вересня 2019 15:19
Договір.doc
17 вересня 2019 15:19
Оголошення_системний блок.pdf
18 вересня 2019 11:22
Додатки.doc
17 вересня 2019 15:19
Додатки.doc
17 вересня 2019 15:19
Договір.doc
17 вересня 2019 15:19
Оголошення_системний блок.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:08
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Законом України "Про Публічні закупівлі" 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі (Допороговими вважаються такі закупівлі, загальна запланована сума яких складає менше ніж: 200 тисяч гривень для товарів та послуг;
1,5 мільйони гривень для робіт.) не регулюютьсяна них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція;
відкритість;
максимальна економія;
недискримінація кожного з Учасників;
неупередженість. Регулювання допорогових закупівель через систему Прозоро здійснюється виключно Порядком №35 від 13.04.2016 року. Відповідно до пункту 6.4. Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Тобто в даному виді закупівель Замовник на власний розсуд визначає чи можливо допустити на торги товари інших марок, ніж ті що вказані в оголошенні. У разі якщо пропозиція "Учасника", по даних торгах, який запропонував найменшу ціну, не буде відповідати умовам зазначеним в "Оголошенні" дана пропозиція не буде розглядатись "Замовником"
3) Згідно чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Спільна фірма "Ортекс" 35 388,00
UAH з ПДВ
34 797,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 35 880,00
UAH з ПДВ
34 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 12:09
цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 16:04
цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 16:04
Витяг.zip
19 вересня 2019 16:04
Довідка товар новий.pdf
19 вересня 2019 16:04
Довідка сервісний центр.pdf
19 вересня 2019 16:04
Довідка держ.стандарти.pdf
19 вересня 2019 16:04
Довідка про працівників.pdf
19 вересня 2019 16:04
Статут.pdf
19 вересня 2019 16:04
Свідоцтво.JPG
19 вересня 2019 16:04
Документи Ортекс.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 12:21
Сервіс_центри.pdf
19 вересня 2019 12:21
Пропозиція 35880.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Спільна фірма "Ортекс"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Спільна фірма "Ортекс"
#13581333
Переможець 34 797,60
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 14:10

Документи

20 вересня 2019 14:10
Протокол рішення №23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Спільна фірма "Ортекс"
#13581333
34 797,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2019 14:10
Протокол рішення №23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №54.pdf укладений
01 жовтня 2019 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 34 797,60
UAH (в тому числі ПДВ 5 799,60 UAH)