Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні стільці та крісла
Очікувана вартість
18 217,00 UAH
UA-2019-09-17-000516-c 0b6ca2998c2a42eba7e4d5894706e2a9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Галушка Михайло Васильович

+380445152569 sheudecn@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 04590234
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Закревського, 29
Контактна особа: Галушка Михайло Васильович
+380445152569
sheudecn@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 14:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 14:53
Початок аукціону: 20 вересня 2019 13:28
Очікувана вартість: 18 217,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 182,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Офісні стільці та крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Закревського, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:18
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.

1) Замовником будуть розглядатися товари, технічні характеристики яких відповідатимуть технічним вимогам відповідно до Оголошення, аналоги не розглядатимуться.

2) В Додатку № 2 Оголошення чітко прописано технічні характеристики предмету закупівлі конкретного виробника (фірми), без розгляду аналогів, тому завантажені Учасником цінова пропозиція, документи, які свідчитимуть про якість товару, передбачають посилання на конкретну назву товару, а також виробника (фірму).

3) Згідно з п.139 Податкового Кодексу України видатки, здійсненні у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у ФОП, що сплачують єдиний податок, Замовник не зможе включити до складу витрат при визначенні податку на прибуток. Це спричинить збільшення суми нарахованого податку на прибуток.
Основною метою проведення конкурсних торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства. Таким чином, у разі подання пропозиції Учасником, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка пропозицій буде здійснюватися однаково для всіх учасників за цінами без урахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 17 950,20
UAH з ПДВ
16 698,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 17 996,16
UAH з ПДВ
17 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 12:32
Технічне підтвердження.pdf
19 вересня 2019 12:32
Лист згода Договір.pdf
19 вересня 2019 12:32
Лист довідка ліцензія.pdf
19 вересня 2019 12:32
Комерційна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 12:32
Висновок СЕС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 16 698,96
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 12:27

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
16 698,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
18 жовтня 2019 15:47