Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (принтер)
Очікувана вартість
4 770,00 UAH
UA-2019-09-17-000385-a d3c57e9913f34f02a88983c2344558dc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 4 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання (принтер)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп’ютерне обладнання (принтер). Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, Музейна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлені документи:- видаткову накладну. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 09:44
ДОДАТОК №3 Перелік документів.doc
17 вересня 2019 09:44
ДКТ - комп. обладнання.doc
17 вересня 2019 09:44
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
17 вересня 2019 09:44
Додаток №1 Технічний опис.doc
17 вересня 2019 09:44
Дод 4 Проєкт договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 10:58
Дата відповіді: 18 вересня 2019 11:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВКТ СЕРВІС" 4 298,10
UAH з ПДВ
4 298,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:40
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:38
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Статут підписаний.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Сан висновок EPSON.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Проект Договору.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Про санкції.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Платник ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Маттех база.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Лист-гарантія ст17.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Захист довкілля.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Документи поставки.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Декларація L3100.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Витяг ВКТ.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Виписка стр2.pdf
02 жовтня 2019 15:38
Виписка стр1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВКТ СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
02 жовтня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій