Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт підвального приміщення Державного нотаріального архіву Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області за адресою: вул. Біла, 2/4, м. Миколаїв (45450000-6)
Очікувана вартість
561 789,60 UAH
UA-2019-09-17-000262-c ● 1249a352b5f842a7a96d16cf55511598
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 34889877 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця 8 Березня, 107 |
Контактна особа: |
Блинова Ольга Олександрівна +380512340144 bankrot-just-mykolaiv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 561 789,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 565,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підвального приміщення Державного нотаріального архіву Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області за адресою: вул. Біла, 2/4, м. Миколаїв (45450000-6); джерело фінансування: державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Біла, 2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2019 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2019 11:37 |
тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по техничному завданню
Дата подання: 22 вересня 2019 12:46
Дата відповіді: 25 вересня 2019 15:50
Роздiл 1.№ п/п 2:Демонтаж свiтильникiв яких?
-з лампами розжарювання;
-для люмiнесцентних ламп;
Роздiл 2.№ п/п 7:Вiдбивання штукатурки по цеглi та бетону зi стiн (яка площа?)
-площа вiдбивання в одному мiсцi до 5 м2;
-площа вiдбивання в одному мiсцi бiльше 5 м2:
Роздiл 2.№ п/п 9:Додавати на кожнi наступнi 10 мм товщини......
-5,5 м.куб.розчину ???Це ж скільки слоїв(ДСТУ-Н Б А.3.1-23:2013 таблиця 10)Може краще суцiльне вирiвнювання штукатурки до п.8?К томуж ця норма при ремонтi штукатурки, а тут штукатурення поверхонь стiн;
Роздiл 5.№ п/п 24,26,27:
-чому гофротруби більше норми, а кабелю менше?
Роздiл 5.№ п/п 34,35:
-так скільки УЗО 1 чи 2?
Роздiл 6.№ п/п 45:
-чому коробу більше норми?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Роздiл 1.№ п/п 2:Демонтаж свiтильникiв яких? -з лампами розжарювання; -для люмiнесцентних ламп;
Відповідь: демонтаж светильників з лампами розжарювання.
2. Роздiл 2.№ п/п 7:Вiдбивання штукатурки по цеглi та бетону зi стiн (яка площа?) -площа вiдбивання в одному мiсцi до 5 м2; -площа вiдбивання в одному мiсцi бiльше 5 м2:
Відповідь: відбивання штукатурки площею до 5 м2.
3. Роздiл 2.№ п/п 9:Додавати на кожнi наступнi 10 мм товщини...... -5,5 м.куб.розчину ???Це ж скільки слоїв(ДСТУ-Н Б А.3.1-23:2013 таблиця 10)Може краще суцiльне вирiвнювання штукатурки до п.8?К томуж ця норма при ремонтi штукатурки, а тут штукатурення поверхонь стiн;
Відповідь: 1,87 м3 розчину на першу розцінку та 1,1х3 = 3,3 на другу розцінку. Разом: 1,87+3,3=5,17 м3
4. Роздiл 5.№ п/п 24,26,27: -чому гофротруби більше норми, а кабелю менше?
Відповідь: Гофротруби 408 м на 400 прокладання, за нормою к=1,02. Розділ 5 п.26, 27 - кількість кабелю
5. Роздiл 5.№ п/п 34,35: -так скільки УЗО 1 чи 2?
Відповідь – встановлення – 1 шт, придбання 2 шт.
6. Роздiл 6.№ п/п 45: -чому коробу більше норми?
Відповідь: п. 45 короб вентиляційний 200х200 мм, одиниці виміру – п.м., кількість 32 п.м.;
п. 44 прокладання коробів вентиляційних периметром 800 мм і 1000 мм з листової сталі класу Н (нормальна) товщиною 0,5 мм, одиниці виміру 100 м².
Отже: (0,2+0,2+0,2+0,2)х32 = 25,6м². 32 метри коробів перерізом 200х200 - це 25,6 м² прокладання.
1. Роздiл 1.№ п/п 2:Демонтаж свiтильникiв яких? -з лампами розжарювання; -для люмiнесцентних ламп;
Відповідь: демонтаж светильників з лампами розжарювання.
2. Роздiл 2.№ п/п 7:Вiдбивання штукатурки по цеглi та бетону зi стiн (яка площа?) -площа вiдбивання в одному мiсцi до 5 м2; -площа вiдбивання в одному мiсцi бiльше 5 м2:
Відповідь: відбивання штукатурки площею до 5 м2.
3. Роздiл 2.№ п/п 9:Додавати на кожнi наступнi 10 мм товщини...... -5,5 м.куб.розчину ???Це ж скільки слоїв(ДСТУ-Н Б А.3.1-23:2013 таблиця 10)Може краще суцiльне вирiвнювання штукатурки до п.8?К томуж ця норма при ремонтi штукатурки, а тут штукатурення поверхонь стiн;
Відповідь: 1,87 м3 розчину на першу розцінку та 1,1х3 = 3,3 на другу розцінку. Разом: 1,87+3,3=5,17 м3
4. Роздiл 5.№ п/п 24,26,27: -чому гофротруби більше норми, а кабелю менше?
Відповідь: Гофротруби 408 м на 400 прокладання, за нормою к=1,02. Розділ 5 п.26, 27 - кількість кабелю
5. Роздiл 5.№ п/п 34,35: -так скільки УЗО 1 чи 2?
Відповідь – встановлення – 1 шт, придбання 2 шт.
6. Роздiл 6.№ п/п 45: -чому коробу більше норми?
Відповідь: п. 45 короб вентиляційний 200х200 мм, одиниці виміру – п.м., кількість 32 п.м.;
п. 44 прокладання коробів вентиляційних периметром 800 мм і 1000 мм з листової сталі класу Н (нормальна) товщиною 0,5 мм, одиниці виміру 100 м².
Отже: (0,2+0,2+0,2+0,2)х32 = 25,6м². 32 метри коробів перерізом 200х200 - це 25,6 м² прокладання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-17-000262-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО", Код ЄДРПОУ:34033573
Дата подання: 21 жовтня 2019 12:48
Оскарження рішення Замовника
ВИМОГА
Згідно протоколу №129 засідання тендерного комітету від 18.10.2019р. було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» через невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, працівники Учасника – будівельного підприємства, спеціалізація якого виконання будівельних робіт, а саме – демонтажних, монтажних, штукатурних, малярних, електромонтажних, в т.ч. на висоті, не спроможні виконати роботи в підвальному приміщенні з землі. В наданої довідці під переліком працівників було вказано: «Всі вищеназвані працівники атестовані за фахом виконання малярних, штукатурних, електромонтажних робіт, мають діючі посвідчення з електробезпеки 3 гр. та вище», але тендерний комітет не звернув на це увагу.
Кваліфікований будівельник, виконуючий роботи на висоті за допомогою спеціального обладнання, в змозі виконати ті ж самі роботи без цього спорядження з землі.
До розгляду нашої тендерної пропозиції тендерній комітет підійшов неуважно і
не об'єктивно, зробивши необґрунтовані висновки.
Вимагаємо тендерний комітет врахувати все сказане вище та переглянути своє рішення відносно пропозиції ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО».
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу №129 засідання тендерного комітету від 18.10.2019р. було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» через невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, працівники Учасника – будівельного підприємства, спеціалізація якого виконання будівельних робіт, а саме – демонтажних, монтажних, штукатурних, малярних, електромонтажних, в т.ч. на висоті, не спроможні виконати роботи в підвальному приміщенні з землі. В наданої довідці під переліком працівників було вказано: «Всі вищеназвані працівники атестовані за фахом виконання малярних, штукатурних, електромонтажних робіт, мають діючі посвідчення з електробезпеки 3 гр. та вище», але тендерний комітет не звернув на це увагу.
Кваліфікований будівельник, виконуючий роботи на висоті за допомогою спеціального обладнання, в змозі виконати ті ж самі роботи без цього спорядження з землі.
До розгляду нашої тендерної пропозиції тендерній комітет підійшов неуважно і
не об'єктивно, зробивши необґрунтовані висновки.
Вимагаємо тендерний комітет врахувати все сказане вище та переглянути своє рішення відносно пропозиції ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО».
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 14:34
Тендерний комітет Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області на Вашу вимогу щодо перегляду рішення тендерного комітету відносно пропозиції: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТРУС-ПРО» повідомляє наступне.
Згідно з частиною 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частина 2 статті 16 Закону: Замовник установлю один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації серед іншого учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників або залучених фахівців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (за наведеною нижче формою). В підтвердження наявності в учасника працівників, або залучених фахівців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопії наказів про призначення або сканкопії інших документів, що підтверджують наявність працівників в учасника або фахівців, залучених до виконання певних видів робіт/послуг, на кожну особу зазначену в Довідці.
Вами, на виконання вищезазначених вимог, надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій наведена інформація щодо п’яти працівників. Посади зазначених працівників, згідно довідки та копій наказів про прийняття на роботу – верхолаз.
Згідно з Додатком А «Покажчик професійних назв робіт за кодами професій» розділу 7 «Кваліфіковані робітники з інструментом» класифікатору професій ДК 003:2010 «Верхолаз» код КП- 7129; «Штукатур» код КП – 7133; «Маляр» код КП- 7141.
Враховуючи вищевикладене, подані Вами документи, не підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації.
Згідно з частиною 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частина 2 статті 16 Закону: Замовник установлю один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації серед іншого учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників або залучених фахівців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (за наведеною нижче формою). В підтвердження наявності в учасника працівників, або залучених фахівців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопії наказів про призначення або сканкопії інших документів, що підтверджують наявність працівників в учасника або фахівців, залучених до виконання певних видів робіт/послуг, на кожну особу зазначену в Довідці.
Вами, на виконання вищезазначених вимог, надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій наведена інформація щодо п’яти працівників. Посади зазначених працівників, згідно довідки та копій наказів про прийняття на роботу – верхолаз.
Згідно з Додатком А «Покажчик професійних назв робіт за кодами професій» розділу 7 «Кваліфіковані робітники з інструментом» класифікатору професій ДК 003:2010 «Верхолаз» код КП- 7129; «Штукатур» код КП – 7133; «Маляр» код КП- 7141.
Враховуючи вищевикладене, подані Вами документи, не підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АРТІЛЬ-БУД |
530 000,00
UAH з ПДВ
|
395 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА "РЕМТЕХ" |
427 000,00
UAH з ПДВ
|
424 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО" |
489 810,00
UAH з ПДВ
|
489 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" |
545 311,43
UAH з ПДВ
|
545 311,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АРТІЛЬ-БУД #31553727 |
Відхилено |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 11:04
|
ТОВ ФІРМА "РЕМТЕХ" #39934384 |
Відхилено |
424 400,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 14:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО" #34033573 |
Відхилено |
489 810,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 14:10
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" #41157144 |
Відхилено |
545 311,43
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 14:37
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 жовтня 2019 14:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі