Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013. «Реконструкція будівельних конструкцій будівлі Раденської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Гагаріна, 1-Б в с. Раденськ Олешківського району Херсонської області» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) (державний бюджет, районний бюджет)
Очікувана вартість
7 910 072,00 UAH
UA-2019-09-17-000217-b 96972e08dc684706ae290bce1c60c3b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стопоренко Світлана Юріївна

+380554221942 centr_osvita.cyr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38230941
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22
Контактна особа: Стопоренко Світлана Юріївна
+380554221942
centr_osvita.cyr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 10:42
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 10:42
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 12:56
Очікувана вартість: 7 910 072,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 551,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція будівельних конструкцій будівлі Раденської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Гагаріна, 1-Б в с. Раденськ Олешківського району Херсонської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Олешківський район, вул. Гагаріна, 1-Б, с. Раденськ Олешківського району Херсонської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник при наявності фінансування перераховує Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання (устаткування), роботи у розмірі не більше 30% від вартості загального обсягу робіт за цим Договором згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України №117 від 23.04.2014 р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами). Аванс 7 Банківські 30
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:19
протокол про внес. змін скан.docx
01 жовтня 2019 16:19
перелік змін скан.docx
01 жовтня 2019 16:19
Тендерна документація Раденськ зі змінами 2.docx
01 жовтня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:19
протокол про внес. змін скан.docx
24 вересня 2019 14:57
протокол про внесен. змін скан.docx
01 жовтня 2019 16:19
перелік змін скан.docx
24 вересня 2019 14:57
перелік змін скан.docx
01 жовтня 2019 16:19
Тендерна документація Раденськ зі змінами 2.docx
24 вересня 2019 14:57
Тендерна документація Раденськ зі змінами.docx
17 вересня 2019 10:39
Тендерна документація Раденськ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підсумкової відомості ресурсів
Дата подання: 21 вересня 2019 13:57
Дата відповіді: 24 вересня 2019 14:08
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації згідно предмету закупівлі: ДСТУ БД.1.1-1:2013. «Реконструкція будівельних конструкцій будівлі Раденської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Гагаріна, 1-Б в с. Раденськ Олешківського району Херсонської області» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) Учасник, окрім інших документів, повинен завантажити розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, в тому числі, але не виключно: - підсумкову відомість ресурсів. Обсяги робіт для розрахунку договірної ціни зазначені Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації, в якому наведено інформацію про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) до закупівлі робіт, але, разом з цим, у складі Додатку № 3 Замовником надано Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1 на будівельні роботи по будівлі. Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» використовує інформацію про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) (Додаток № 3 до тендерної документації). При здійснені розрахунку підсумкової відомості ресурсів, Учасник вказує свої технічні ресурси (будівельні машини та механізми тощо), які необхідні для виконання зазначених будівельних робіт, і розрахована нами підсумкова відомість ресурсів не співпала з Відомістю ресурсів до локального кошторису, яка надана Замовником у складі тендерної пропозиції, ні в розрізі кошторисної трудомісткості, ні в розрізі переліку будівельних машин і механізмів, будівельних матеріалів, виробів і конструкцій тощо. Виникає питання: чи не буде надання підсумкової відомості ресурсів Учасником, яка не відповідає Відомості ресурсів до локального кошторису Замовника, розцінено як невідповідність та чи не призведе це до відхилення тендерної пропозиції Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник може запропонувати аналог (еквівалент) своїх технічних ресурсів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1" 7 904 380,18
UAH з ПДВ
7 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" 7 744 375,87
UAH з ПДВ
7 744 375,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 12:57
Електронний підпис
11 жовтня 2019 12:55
Електронний підпис
11 жовтня 2019 12:52
40_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
11 жовтня 2019 12:52
договірна ціна.pdf
11 жовтня 2019 12:51
тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2019 10:34
Електронний підпис
09 жовтня 2019 10:31
смета на тендет.pdf
09 жовтня 2019 10:31
залучена техніка.pdf
09 жовтня 2019 10:31
статут.pdf
09 жовтня 2019 10:31
решение на тендер.pdf
09 жовтня 2019 10:31
програми АК.pdf
09 жовтня 2019 10:31
дозвіл.pdf
09 жовтня 2019 10:31
ліцензія.pdf
09 жовтня 2019 10:30
мтб справка.pdf
09 жовтня 2019 10:30
захист довкілля.pdf
09 жовтня 2019 10:30
договора справка.pdf
09 жовтня 2019 10:30
гарантіійний лист.pdf
09 жовтня 2019 10:30
гарантійний листь 2.pdf
09 жовтня 2019 10:30
004 наказ на директора.pdf
09 жовтня 2019 10:30
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 21:09
Електронний підпис
20 жовтня 2019 10:28
Електронний підпис
20 жовтня 2019 10:25
Тендерна пропозиція.PDF
20 жовтня 2019 10:25
Кошторис.rar
20 жовтня 2019 10:25
ДФС електронна.pdf
20 жовтня 2019 10:25
Договірна ціна.PDF
20 жовтня 2019 10:25
Довідка з ДФС.PDF
08 жовтня 2019 16:20
Електронний підпис
07 жовтня 2019 20:32
19. Лист санкції.PDF
07 жовтня 2019 20:32
18. Дозволи.PDF
07 жовтня 2019 20:32
17. Гарантійний лист.PDF
07 жовтня 2019 20:32
16. Календарний план.PDF
07 жовтня 2019 20:32
14. Ліцензія.PDF
07 жовтня 2019 20:32
13. Статут.PDF
07 жовтня 2019 20:32
12. Лист пояснення.PDF
07 жовтня 2019 20:32
12. Витяг ПДВ.PDF
07 жовтня 2019 20:32
11. Виписка з ЄДР.PDF
07 жовтня 2019 20:32
10. Згода довідка.PDF
07 жовтня 2019 20:32
9. Інфо субпідряд.PDF
07 жовтня 2019 20:32
8. Лист щодо ціни.PDF
07 жовтня 2019 20:32
6. Договірна ціна.7z
07 жовтня 2019 20:32
6. Договірна ціна скан.PDF
07 жовтня 2019 20:32
4. Повноваження.PDF
07 жовтня 2019 20:32
3. Стаття 17 інфо.PDF
07 жовтня 2019 20:32
2.3. Дитсадок 8 допугоди.rar
07 жовтня 2019 20:32
2.3. Дитсадок 8 договір.rar
07 жовтня 2019 20:32
2.3.Виконання ЗОШ 16.rar
07 жовтня 2019 20:32
2.3.Допугоди ЗОШ 16.rar
07 жовтня 2019 20:32
2.3. Договір ЗОШ 16.rar
07 жовтня 2019 20:32
2.3. Досвід довідка.PDF
07 жовтня 2019 20:32
2.2. Працівники довідка.PDF
07 жовтня 2019 20:32
2.1. Оренда обладнання.PDF
07 жовтня 2019 20:32
2.1. Оренда кран.PDF
07 жовтня 2019 20:32
2.1. Компресор.PDF
07 жовтня 2019 20:32
2.1. МТБ довідка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1"
#37520097
Відхилено 7 450 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 13:41
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"
#31488281
Переможець 7 744 375,87
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 11:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"
#31488281
7 744 375,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:54
д.у від 29.12.2020року.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 09:43
дод.угода_pdf зміни до договору
11 грудня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:57
д.угода Раденськ скан.docx зміни до договору
26 грудня 2019 10:56
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 13:49
Додаткова угода 2 промальп скан.docx зміни до договору
27 листопада 2019 13:47
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 12:00
Д.угода 1 скан раденська ЗОШ.docx зміни до договору
04 листопада 2019 11:59
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 14:54
Договір Раденськ скан.docx зміни до договору
30 жовтня 2019 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів (розрахункового рахунка) замовника
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Довідки Херсонської обласної адміністрації про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2019 рік № 5 від 15.11.2019 року, на виконання рішення ХLVI сесії Олешківської районної ради VII скликання № 817 від 22.11.2019 року сторони дійшли згоди змінити вартість робіт, що виконуються в межах фінансування в 2019 році, та у зв*язку з чим змінити календарний план виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звя*язку із зменшенням об*ємів фактично виконаних робіт у 2019 році, змінити вартість робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із коригуванням робочого проекту,враховуючи позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності обєкта будівництва сторони дійшли згоди внести зміни
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із зменшенням обємів фактично виконаних робіт сторони дійшли згоди зменшити вартість робіт
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML