Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбук
Очікувана вартість
30 357,00 UAH
UA-2019-09-17-000165-a 01b260cfda884e509d137bc2d293abd0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Вертепна

+380674316454 zakupivliosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02125786
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а
Контактна особа: Євгенія Вертепна
+380674316454
zakupivliosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 08:51
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 08:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 12:02
Очікувана вартість: 30 357,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,65%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
ноутбук (державна субвенція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м.Жмеринка, вул.Короленко,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 08:51
Оголошення..docx
17 вересня 2019 08:51
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 11:01
Дата відповіді: 18 вересня 2019 14:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до підпункту 13 пункту 2 розділу V тендерної документації – «Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»». У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-000165-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КомпаКом", Код ЄДРПОУ:40484701
Дата подання: 26 вересня 2019 10:23
Вимога повернути до розгляду нашу пропозицію
Просимо повернути до розгляду нашу пропозицію у зв'язку з неправильною трактовкою дискваліфікації
Скасована
Дата: 27 вересня 2019 08:21
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-09-17-000165-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 27 вересня 2019 13:05
скасувати статус переможця ТОВ "КомпаКом" у сфері публічних закупівель ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерним комітетом не взялось до уваги, що тендерна пропозиція ТОВ "КомпаКом" не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ "КомпаКом" порушив вимоги тендерної документації, а саме:
У вимогах тендерної документації в Оголошення..docx на закупівлю ноутбука чітко прописано:

1. мережевий адаптер Ethernet:
інтегрований;
з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T;
2. маніпулятор типу "миша":
технологія - оптична;
тип підключення - USB-інтерфейс;

При подачі пропозиції ТОВ "КомпаКом" не дотрималось тендерних вимог, а саме:
Учасником подано модель Lenovo IdeaPad S340-15 (81N800WERA), доводимо до відома тендерний комітет що в даної моделі відсутній вихід LAN (RJ-45), крім цього відсутній маніпулятор типу «миша».

Наведений факт свідчить про те, що ТОВ "КомпаКом" не правомірно подав пропозицію, чим спотворив результати тендеру.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 вересня 2019 15:08
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 22 407,00
UAH з ПДВ
22 407,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 29 886,00
UAH з ПДВ
29 886,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 14:33
Сертификаты леново.rar
20 вересня 2019 14:33
Сервіс_центри.pdf
20 вересня 2019 14:33
Пропозиція 22407.00.pdf
20 вересня 2019 14:33
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 14:33
Згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 29 886,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 15:01
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Рішення скасоване 22 407,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 08:21
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 29 886,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 08:21
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Рішення скасоване 22 407,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:08
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 22 407,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 08:53
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 29 886,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 09:41

Документи

25 вересня 2019 08:36
Електронний підпис
25 вересня 2019 08:36
Протокол уч.2.pdf

Документи

25 вересня 2019 08:35
Електронний підпис
25 вересня 2019 08:34
Протокол уч.1.pdf

Документи

27 вересня 2019 12:34
Електронний підпис
27 вересня 2019 12:33
Протокол уч.1.pdf

Документи

30 вересня 2019 08:53
Електронний підпис
30 вересня 2019 08:52
Протокол №1.pdf

Документи

01 жовтня 2019 09:41
Електронний підпис
01 жовтня 2019 09:38
Протокол уч.2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
29 886,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2019 09:41
Електронний підпис
01 жовтня 2019 09:38
Протокол уч.2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 15:39
додат уг.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 15:37
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 09:12
Договір 44.2019.pdf укладений
08 жовтня 2019 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML