Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівська середня спеціалізована музична школа-інтернат імені С.Крушельницької |
Код ЄДРПОУ: | 02214231 |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. ЗЕЛЕНА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Оксана Бабій +380322762411 bedronka1991@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 1 333 831,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 335,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,40% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування-кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2019 13:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 12:47 |
ТД Зміни.docx | |
03 жовтня 2019 12:47 |
Рішення про внесення змін 3 жовтня.docx | |
19 вересня 2019 10:35 |
Рішення про внесення змін.docx | |
19 вересня 2019 10:35 |
Проект договору.docx | |
17 вересня 2019 10:15 |
Технічне завдання.docx |
03 жовтня 2019 13:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 жовтня 2019 12:47 |
ТД Зміни.docx
|
||||||
03 жовтня 2019 12:47 |
Рішення про внесення змін 3 жовтня.docx
|
||||||
19 вересня 2019 10:35 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
19 вересня 2019 10:35 |
Проект договору.docx
|
||||||
17 вересня 2019 10:15 |
Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що стосується сертифікатів якості, то Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю гарантує якість надання послуг.
Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг.
Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-08-000037 ● 31fcf727fbf146829c74624dd900710c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2019 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.11.2019 № 194
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 08.11.2019 № 194
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-17-000103-b 17.09.2019. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
В пояснення щодо документів переможця торгів ФОП Подоляк М.С. завантажених в електронну систему закупівель на підтвердження відсутності підстав визначених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо наступне: Згідно приміток Розділу 2 додатку 1 *Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Ця вимога, зокрема, стосується документів на підтвердження ч. 2 статті 17 Закону, - Учасник має відсутню заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). 17 жовтня 2019 року учасника ФОП Подоляк М.С. було визначено переможцем торгів та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з відповідним учасником торгів. Отже, довідки по ст 17 Закону учасник мав довантажити до 22 жовтня 2019 року. 21.10.2019 року учасником було подано чинні відповідні довідки, зокрема довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів(обов’язкових платежів). Щодо форми завантажених документів повідомляємо, що з часу запровадження державної політики у сфері надання адміністративних послуг, ДФСУ здійснено низку важливих кроків у напрямі оптимізації своєї роботи, зокрема, щодо розширення опцій електронних сервісів. Відтак, отримати довідку про відсутність податкового боргу платникам стало можливо в електронній формі просто зі свого електронного кабінету. Відтак, електронна довідка вважається оригіналом документа. Перевірка факту видачі такої довідки, дати її підписання електронним підписом та її чинності здійснюється у відкритому реєстрі відповідних довідок в електронному кабінеті платника за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit Кожна електронна довідка видана відповідним органом має дату та номер, які разом із кодом ЄДРПОУ учасника вводяться в пошуковому запиті для перевірки інформації про видачу довідки. Отже, Замовником торгів було проведено оцінку довантажених документів і встановлено, що довідка від 21.10.2019 року №77720 дійсно була видана учаснику, підтверджує факт відсутності заборгованості і, що головне, - містить електронний цифровий підпис, накладення якого можна перевірити на вищенаведеному сайті. Отже, підстав для відхилення пропозиції учасника-переможця відкритих торгів згідно Закону немає. Для підтвердження інформації кріпимо скріншоти відповідної інформації в супутньому файлі:
2019-11-18 11:47:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Подоляк М.С. |
1 332 510,85
UAH з ПДВ
|
1 332 510,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТІС-ДИЗАЙН" |
1 333 000,00
UAH з ПДВ
|
1 333 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Подоляк М.С. #3223704959 |
Переможець |
1 332 510,85
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 15:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 22:33
|
Додаток №5.PDF | укладений |
29 жовтня 2019 17:58
|
Додаток №2.PDF | укладений |
29 жовтня 2019 17:58
|
Договір.PDF | укладений |
29 жовтня 2019 17:58
|
Додаток №4.PDF | укладений |
29 жовтня 2019 17:58
|
Додаток №1.PDF | укладений |
29 жовтня 2019 17:58
|
Додаток №3.PDF | укладений |
29 жовтня 2019 17:58
|