Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж та налагодження пожежної сигналізації та системи оповіщення Львівської середньої спеціалізованої музичної школи-інтернат ім.С.Крушельницької за адресою м.Львів, вул.Зелена,10
Очікувана вартість
1 333 831,80 UAH
UA-2019-09-17-000103-b 8c86aae8ab374fc5afd083da3cf3b20f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бабій

+380322762411 bedronka1991@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська середня спеціалізована музична школа-інтернат імені С.Крушельницької
Код ЄДРПОУ: 02214231
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. ЗЕЛЕНА, будинок 10
Контактна особа: Оксана Бабій
+380322762411
bedronka1991@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 15:10
Очікувана вартість: 1 333 831,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 335,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Під кількістю "1 послуга" слід розуміти "Обсяги надання послуг згідно до Технічного завдання, що міститься у Додатку 2 Документації."
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж та налагодження пожежної сигналізації та системи оповіщення Львівської середньої спеціалізованої музичної школи-інтернат ім.С.Крушельницької за адресою м.Львів, вул.Зелена,10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зелена, будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування-кошти державного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 12:47
ТД Зміни.docx
03 жовтня 2019 12:47
Рішення про внесення змін 3 жовтня.docx
19 вересня 2019 10:35
Рішення про внесення змін.docx
19 вересня 2019 10:35
Проект договору.docx
17 вересня 2019 10:15
Технічне завдання.docx
03 жовтня 2019 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 12:47
ТД Зміни.docx
19 вересня 2019 10:35
Тендерна документація.doc
17 вересня 2019 10:15
Тендерна документація.doc
03 жовтня 2019 12:47
Рішення про внесення змін 3 жовтня.docx
19 вересня 2019 10:35
Рішення про внесення змін.docx
19 вересня 2019 10:35
Проект договору.docx
17 вересня 2019 10:15
Проект договору.docx
17 вересня 2019 10:15
Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 вересня 2019 13:48
Дата відповіді: 19 вересня 2019 09:33
Згідно чинного законодавства даний об'єкт , за класом наслідків, відноситься до класу не менше СС2. Чому в кваліфікаційних вимогах не вимагається надання обов'язкової,для даних робіт, ліцензій ДАБІ України, а вимагаються сертифікати якості, які не є обов'язковими.
Відповідь: Що стосується, ліцензії ДАБІ, то предметом даної закупівлі є «Монтаж та налагодження пожежної сигналізації та системи оповіщення». Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення , а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Тому вимагати від учасників надання ліцензії ДАБІ не передбачено чинним законодавством.
Що стосується сертифікатів якості, то Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю гарантує якість надання послуг.
Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг.
Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-08-000037 ● 31fcf727fbf146829c74624dd900710c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    3. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.11.2019 № 194

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 08.11.2019 № 194
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-17-000103-b 17.09.2019. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В пояснення щодо документів переможця торгів ФОП Подоляк М.С. завантажених в електронну систему закупівель на підтвердження відсутності підстав визначених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо наступне: Згідно приміток Розділу 2 додатку 1 *Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Ця вимога, зокрема, стосується документів на підтвердження ч. 2 статті 17 Закону, - Учасник має відсутню заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). 17 жовтня 2019 року учасника ФОП Подоляк М.С. було визначено переможцем торгів та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з відповідним учасником торгів. Отже, довідки по ст 17 Закону учасник мав довантажити до 22 жовтня 2019 року. 21.10.2019 року учасником було подано чинні відповідні довідки, зокрема довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів(обов’язкових платежів). Щодо форми завантажених документів повідомляємо, що з часу запровадження державної політики у сфері надання адміністративних послуг, ДФСУ здійснено низку важливих кроків у напрямі оптимізації своєї роботи, зокрема, щодо розширення опцій електронних сервісів. Відтак, отримати довідку про відсутність податкового боргу платникам стало можливо в електронній формі просто зі свого електронного кабінету. Відтак, електронна довідка вважається оригіналом документа. Перевірка факту видачі такої довідки, дати її підписання електронним підписом та її чинності здійснюється у відкритому реєстрі відповідних довідок в електронному кабінеті платника за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit Кожна електронна довідка видана відповідним органом має дату та номер, які разом із кодом ЄДРПОУ учасника вводяться в пошуковому запиті для перевірки інформації про видачу довідки. Отже, Замовником торгів було проведено оцінку довантажених документів і встановлено, що довідка від 21.10.2019 року №77720 дійсно була видана учаснику, підтверджує факт відсутності заборгованості і, що головне, - містить електронний цифровий підпис, накладення якого можна перевірити на вищенаведеному сайті. Отже, підстав для відхилення пропозиції учасника-переможця відкритих торгів згідно Закону немає. Для підтвердження інформації кріпимо скріншоти відповідної інформації в супутньому файлі:

2019-11-18 11:47:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Подоляк М.С. 1 332 510,85
UAH з ПДВ
1 332 510,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТІС-ДИЗАЙН" 1 333 000,00
UAH з ПДВ
1 333 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 16:11
Електронний підпис
21 жовтня 2019 16:07
Довідка НАЗК
21 жовтня 2019 16:07
Довідка з МВС
10 жовтня 2019 15:46
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:18
Цінова пропозиція.PDF
10 жовтня 2019 15:18
Проект договору.pdf
10 жовтня 2019 15:17
Інші документи.rar
10 жовтня 2019 15:17
Технічна частина.rar

Публічні документи

09 жовтня 2019 16:38
Електронний підпис
09 жовтня 2019 16:32
Електронний підпис
09 жовтня 2019 16:32
Статут compressed.pdf
09 жовтня 2019 16:32
Ліцензія.pdf
09 жовтня 2019 16:32
витяг з реєстру ПДВ.pdf
09 жовтня 2019 16:32
Договір.pdf
09 жовтня 2019 16:32
Цінова пропозиція.pdf
09 жовтня 2019 16:32
лист-гарантія Ст.17.pdf
09 жовтня 2019 16:32
Інші довідки та листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Подоляк М.С.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТІС-ДИЗАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Подоляк М.С.
#3223704959
Переможець 1 332 510,85
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 15:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Подоляк М.С. #3223704959

№ рішення у справі

60/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Подоляк М.С.
#3223704959
1 332 510,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 22:33
Додаток №5.PDF укладений
29 жовтня 2019 17:58
Додаток №2.PDF укладений
29 жовтня 2019 17:58
Договір.PDF укладений
29 жовтня 2019 17:58
Додаток №4.PDF укладений
29 жовтня 2019 17:58
Додаток №1.PDF укладений
29 жовтня 2019 17:58
Додаток №3.PDF укладений
29 жовтня 2019 17:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 332 510,85
UAH