Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) будівлі учбового корпусу Державного навчального закладу «Барський професійний будівельний ліцей» по вул.Григоровичів – Барських,5 м.Бар Вінницької області. Джерело фінансування - обласний бюджет (Вінницька область)
Очікувана вартість
1 162 604,00 UAH
UA-2019-09-17-000076-c ● aedc65aef1c84c6faa97aea811f1ec93
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Барський професійний будівельний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 02539803 |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., Бар, Барський район, ВУЛИЦЯ ГРИГОРОВИЧІВ-БАРСЬКИХ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Мазур Сергій Сергійович +380434121385 mazyr_sergi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 15:23 |
Очікувана вартість: | 1 162 604,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 813,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) будівлі учбового корпусу Державного навчального закладу «Барський професійний будівельний ліцей» по вул.Григоровичів – Барських,5 м.Бар Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2019 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2019 10:35 |
дефектний акт 1.pdf | |
17 вересня 2019 09:37 |
ТД Барський професійний будівельний ліцей.docx |
17 вересня 2019 10:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 вересня 2019 10:35 |
дефектний акт 1.pdf
|
|||
17 вересня 2019 09:37 |
ТД Барський професійний будівельний ліцей.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-17-000076-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 08 жовтня 2019 11:41
Неправомірне рішення щодо визнання переможцем ПП "ладога 77"
Вважаємо, що Замовником неправомірно, всупереч Закону та вимогам тендерної документації було прийняття рішення про визначення переможця ПП «Ладога 77» з наступних підстав:
1. Відповідно до п.5 Р.3 Тендерної документації (Спосіб документального підтвердження учасником його відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлений у Додатку 2), а саме Учасник повинен був надати :
«Якщо учасник не є виробником продукції надати копії документів, а саме: договір з виробником та/або сертифікат дилера або інший документ, відповідно до яких учасника визнано офіційним представником-дилером або дистриб’ютером або офіційним представником імпортером в Україні.
копія дійсного на момент розкриття пропозицій сертифіката відповідності на профіль, який використовуються виробником при виробництві віконних та дверних блоків;
копія дійсного на момент розкриття пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль, який використовуються виробником при виробництві віконних блоків.»
ПП «Ладога 77» не надало копію дійсного на момент розкриття пропозиції сертифіката відповідності на профіль, який використовується виробником при виробництві віконних та дверних блоків.
2. Відповідно до п.5 Р.3 Тендерної документації (Спосіб документального підтвердження учасником його відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлений у Додатку 2), а саме Учасник повинен був надати:
Технічний звіт/протоколи про проведення випробувань електроінструменту( з переліком інструментів та інв№)
ПП «Ладога 77» не надало Технічний звіт/протоколи про проведення випробувань електроінструменту( з переліком інструментів та інв№), натомість надало довідку про те, що електроінструменти нові, підтвердження даної інформації не надало
Таким чином, учасником ПП «Ладога 77» не дотримано вимог Замовника, викладених у тендерній документації.
Отже, тендерна пропозиція ПП «Ладога 77» не відповідає умовам тендерної документації,оскільки учасником не виконано усі законні вимоги Замовника викладені в тендерній документації та норми чинного законодавства, а тому визнання переможцем пропозицію ПП «Ладога 77» є неправомірним та таким, що суперечить чинному законодавству України.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені принципи здійснення закупівель, а саме:
п.1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО
1. Розглянути ВИМОГУ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Скасувати своє рішення щодо визнання переможцем ПП «Ладога 77»
3. Надати відповідь згідно до чинного законодавства.
В іншому випадку будемо змушені звернутися до органу оскарження та до управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зі скаргою на неправомірні дії тендерного комітету.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до п.5 Р.3 Тендерної документації (Спосіб документального підтвердження учасником його відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлений у Додатку 2), а саме Учасник повинен був надати :
«Якщо учасник не є виробником продукції надати копії документів, а саме: договір з виробником та/або сертифікат дилера або інший документ, відповідно до яких учасника визнано офіційним представником-дилером або дистриб’ютером або офіційним представником імпортером в Україні.
копія дійсного на момент розкриття пропозицій сертифіката відповідності на профіль, який використовуються виробником при виробництві віконних та дверних блоків;
копія дійсного на момент розкриття пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль, який використовуються виробником при виробництві віконних блоків.»
ПП «Ладога 77» не надало копію дійсного на момент розкриття пропозиції сертифіката відповідності на профіль, який використовується виробником при виробництві віконних та дверних блоків.
2. Відповідно до п.5 Р.3 Тендерної документації (Спосіб документального підтвердження учасником його відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлений у Додатку 2), а саме Учасник повинен був надати:
Технічний звіт/протоколи про проведення випробувань електроінструменту( з переліком інструментів та інв№)
ПП «Ладога 77» не надало Технічний звіт/протоколи про проведення випробувань електроінструменту( з переліком інструментів та інв№), натомість надало довідку про те, що електроінструменти нові, підтвердження даної інформації не надало
Таким чином, учасником ПП «Ладога 77» не дотримано вимог Замовника, викладених у тендерній документації.
Отже, тендерна пропозиція ПП «Ладога 77» не відповідає умовам тендерної документації,оскільки учасником не виконано усі законні вимоги Замовника викладені в тендерній документації та норми чинного законодавства, а тому визнання переможцем пропозицію ПП «Ладога 77» є неправомірним та таким, що суперечить чинному законодавству України.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені принципи здійснення закупівель, а саме:
п.1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО
1. Розглянути ВИМОГУ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Скасувати своє рішення щодо визнання переможцем ПП «Ладога 77»
3. Надати відповідь згідно до чинного законодавства.
В іншому випадку будемо змушені звернутися до органу оскарження та до управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зі скаргою на неправомірні дії тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 жовтня 2019 16:51
Звернули увагу на допущену помилку, і прийняли рішення
Номер вимоги: UA-2019-09-17-000076-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛАДОГА 77", Код ЄДРПОУ:35200359
Дата подання: 16 жовтня 2019 15:08
Вимога
Вимога про надання додаткової інформації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 20:54
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно до пп.1 п.1 Розділу 3 Тендерної документації «1. Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік таких критеріїв та документів на їх підтвердження, наведено в Додатку №2 Тендерної документації)»
Учасник повинен був надати, якщо не є виробником продукції, а саме:
• договір з виробником та/або сертифікат дилера або інший документ, відповідно до яких учасника визнано офіційним представником-дилером або дистриб’ютером або офіційним представником імпортером в Україні.
• копія дійсного на момент розкриття пропозицій сертифіката відповідності на профіль, який використовуються виробником при виробництві віконних та дверних блоків;
• копія дійсного на момент розкриття пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль, який використовуються виробником при виробництві віконних блоків.
• Посвідчення з охорони праці під час роботи на висоті на всіх працівників які будуть виконувати роботи.
Ми не заперечуємо, що ПП «Ладога 77» надали копію договору з виробником та сертифікат відповідності, але ПП «Ладога 77» не надали копію дійсного на момент розкриття пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль, який використовуються виробником при виробництві віконних блоків.
2. Відповідно до пп.1 п.1 Розділу 3 Тендерної документації «1. Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік таких критеріїв та документів на їх підтвердження, наведено в Додатку №2 Тендерної документації)» Учасник повинен був надати
2.20. Технічний звіт/протоколи про проведення випробувань електроінструменту( з переліком інструментів та інв№)
ПП «Ладога 77» не надалиТехнічний звіт/протоколи про проведення випробувань електроінструменту( з переліком інструментів та інв№)
3. Відповідно до ст..23 ЗУ «Про публічні закупівлі» ми могли звернутися за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. ПП «Ладога 77» не зверталась , таким чином Ваше підприємство погодилося на всі вимоги щодо тендерної документації на закупівлю робіт«Капітальний ремонт (заміна вікон) будівлі учбового корпусу Державного навчального закладу «Барський професійний будівельний ліцей»
Таким чином, тендерний комітет не задовольняє вимогу ПП «Ладога 77»
1. Відповідно до пп.1 п.1 Розділу 3 Тендерної документації «1. Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік таких критеріїв та документів на їх підтвердження, наведено в Додатку №2 Тендерної документації)»
Учасник повинен був надати, якщо не є виробником продукції, а саме:
• договір з виробником та/або сертифікат дилера або інший документ, відповідно до яких учасника визнано офіційним представником-дилером або дистриб’ютером або офіційним представником імпортером в Україні.
• копія дійсного на момент розкриття пропозицій сертифіката відповідності на профіль, який використовуються виробником при виробництві віконних та дверних блоків;
• копія дійсного на момент розкриття пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль, який використовуються виробником при виробництві віконних блоків.
• Посвідчення з охорони праці під час роботи на висоті на всіх працівників які будуть виконувати роботи.
Ми не заперечуємо, що ПП «Ладога 77» надали копію договору з виробником та сертифікат відповідності, але ПП «Ладога 77» не надали копію дійсного на момент розкриття пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль, який використовуються виробником при виробництві віконних блоків.
2. Відповідно до пп.1 п.1 Розділу 3 Тендерної документації «1. Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік таких критеріїв та документів на їх підтвердження, наведено в Додатку №2 Тендерної документації)» Учасник повинен був надати
2.20. Технічний звіт/протоколи про проведення випробувань електроінструменту( з переліком інструментів та інв№)
ПП «Ладога 77» не надалиТехнічний звіт/протоколи про проведення випробувань електроінструменту( з переліком інструментів та інв№)
3. Відповідно до ст..23 ЗУ «Про публічні закупівлі» ми могли звернутися за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. ПП «Ладога 77» не зверталась , таким чином Ваше підприємство погодилося на всі вимоги щодо тендерної документації на закупівлю робіт«Капітальний ремонт (заміна вікон) будівлі учбового корпусу Державного навчального закладу «Барський професійний будівельний ліцей»
Таким чином, тендерний комітет не задовольняє вимогу ПП «Ладога 77»
Номер вимоги: UA-2019-09-17-000076-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРКА ЕМ", Код ЄДРПОУ:42017231
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:32
ВИМОГА до тендерного комітету Державного навчального закладу «Барський професійний будівельний ліцей»
Просимо розглянути вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В» з наступних підстав:
Відповідно до абз. 6 п. 2.24 додатку 2 Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційний вимог Учасником необхідно було надати копія дійсного на момент розкриття пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль, який використовуються виробником при виробництві віконних блоків.
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» було надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль. Згідно даного висновку, висновок дійсний: на термін дії ДСТУ Б В.2.7-130:2007 ПРОФІЛІ ПОЛІВІНІЛХЛОРИДНІ ДЛЯ ОГОРОДЖУВАЛЬНИХ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ Загальні технічні умови.
Згідно вимог дії ДСТУ Б В.2.7-130:2007 строк дії такого висновку становить 2 роки. Таким чином, оскільки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи датований 28.04.2017 року – термін дії даного висновку на момент розкриття пропозицій сплив.
Крім того, згідно п. 3 розділу 6 Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції заповнений, підписаний та скріплений пачаткою (за наявності) договір з додатками (крім зазначення номера, дати договору та вартісних показників).
Відповідно до додатку 6 Тендерної документації «Проект договору» додатками до договору є Локальний кошторис; Відомість ресурсів до локального кошторису; Договірна ціна; Зведений кошторис; Дефектний акт; Календарний графік відповідно ДБН.
В порушення данної вимоги ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не було надано усіх додатків до договору, зокрема відомість ресурсів до локального кошторису.
Відповідно до п. 2.20 додатку 2 Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних вимог Учасником необхідно було надати Технічний звіт/протоколи про проведення випробувань електроінструменту( з переліком інструментів та інв№).
В порушення п. 2.20 додатку 2 Тендерної документації Учасником надано протоколи про проведення випробувань електроінструменту не на увесь перелік електроінструменту, що зазначений у довідці про наявність обладнання, інструменту та техніки ( вих№01-10-09 від 01.10.19 р.), згідно протоколу випробувань № 871/19 - пилка шабельна Boch GSA 1100Е – не відповідає вимогам НД, також не зазначено жодного інвентарного номеру інструменту.
Відповідно вимог Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасниками закупівлі додатково повинно бути надано у окремому файлі довідку відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” де керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua).
В порушення вимог Тендерної документації розділ 3 п.5, ТОВ «ГЛОРІЯ-В» надано лист - згоду (вих№01-10-01 від 01.10.19 р), де не зазначено жодних персональних даних керівника ( в т.ч. ідентифікаційний код) , не надано згоду на збирання, зберігання, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua.
Відповідно вимог Тендерної документації , додатку №2 п.2.16. Учасниками закупівлі додатково повинно бути надано документальне підтвердження відповідності робіт технічної документації закупівлі, у тому числі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати:
- Договірна ціна
- Зведений кошторисний розрахунок
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку
- розрахунок прибутку
- розрахунок адмінвитрат
В порушення вимог Тендерної документації, ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не надано розрахунок прибутку (згідно ПК АВК – кошторисний розрахунок № П130) та розрахунок адмінвитрат (згідно ПК АВК – кошторисний розрахунок № П147). Також ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не надано пакет кошторисних документів (скорегованих за результатами аукціону), договірна ціна на суму 990000,00 грн. та не надано «ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ» на суму 990 000,00 грн.
Відповідно до п. 2.14 -2,15 додатку 2 Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних вимог Учасником необхідно було надати копії аналогічних договорів. В порушення вимог Тендерної документації, ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не надано договірну ціну до підрядного договору № 14/12/17 від 14.12.12017 р, та договірну ціну до підрядного договору № 08/12/17 від 14.12.12017 р., як невід’ємний додаток до підрядного договору.
Відповідно до п. 2.15 додатку 2 Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних вимог Учасником необхідно було надати довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Акти виконаних робіт (КБ-2в). В порушення вимог Тендерної документації, ТОВ «ГЛОРІЯ-В» надано довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Акти виконаних робіт (КБ-2в) по Калинівській ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій обл. та ТОВ «ІДЕА ЦЕНТР», про те вони оформленні не належним чином, не зазначено дати завершення робіт, таким чином дані форми КБ-3 та КБ-2в, не можуть бути прийнятті, а розцінюватись як порушення кваліфікаційних вимог Тендерної документації.
Таким чином, враховуючи невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В» тендерній документації Замовника вважаємо, що така тендерна пропозиція Учасника має бути відхилена у відповідності до ст.. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У випадку визнання ТОВ «ГЛОРІЯ-В» переможцем торгів, ми змушенні будемо звертатись до правоохоронних органів та органів уповноважених здійснювати перевірки щодо проведення закупівлі робіт за державні кошти з заявою про перевірку проведення даної процедури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абз. 6 п. 2.24 додатку 2 Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційний вимог Учасником необхідно було надати копія дійсного на момент розкриття пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль, який використовуються виробником при виробництві віконних блоків.
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» було надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль. Згідно даного висновку, висновок дійсний: на термін дії ДСТУ Б В.2.7-130:2007 ПРОФІЛІ ПОЛІВІНІЛХЛОРИДНІ ДЛЯ ОГОРОДЖУВАЛЬНИХ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ Загальні технічні умови.
Згідно вимог дії ДСТУ Б В.2.7-130:2007 строк дії такого висновку становить 2 роки. Таким чином, оскільки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи датований 28.04.2017 року – термін дії даного висновку на момент розкриття пропозицій сплив.
Крім того, згідно п. 3 розділу 6 Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції заповнений, підписаний та скріплений пачаткою (за наявності) договір з додатками (крім зазначення номера, дати договору та вартісних показників).
Відповідно до додатку 6 Тендерної документації «Проект договору» додатками до договору є Локальний кошторис; Відомість ресурсів до локального кошторису; Договірна ціна; Зведений кошторис; Дефектний акт; Календарний графік відповідно ДБН.
В порушення данної вимоги ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не було надано усіх додатків до договору, зокрема відомість ресурсів до локального кошторису.
Відповідно до п. 2.20 додатку 2 Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних вимог Учасником необхідно було надати Технічний звіт/протоколи про проведення випробувань електроінструменту( з переліком інструментів та інв№).
В порушення п. 2.20 додатку 2 Тендерної документації Учасником надано протоколи про проведення випробувань електроінструменту не на увесь перелік електроінструменту, що зазначений у довідці про наявність обладнання, інструменту та техніки ( вих№01-10-09 від 01.10.19 р.), згідно протоколу випробувань № 871/19 - пилка шабельна Boch GSA 1100Е – не відповідає вимогам НД, також не зазначено жодного інвентарного номеру інструменту.
Відповідно вимог Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасниками закупівлі додатково повинно бути надано у окремому файлі довідку відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” де керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua).
В порушення вимог Тендерної документації розділ 3 п.5, ТОВ «ГЛОРІЯ-В» надано лист - згоду (вих№01-10-01 від 01.10.19 р), де не зазначено жодних персональних даних керівника ( в т.ч. ідентифікаційний код) , не надано згоду на збирання, зберігання, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua.
Відповідно вимог Тендерної документації , додатку №2 п.2.16. Учасниками закупівлі додатково повинно бути надано документальне підтвердження відповідності робіт технічної документації закупівлі, у тому числі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати:
- Договірна ціна
- Зведений кошторисний розрахунок
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку
- розрахунок прибутку
- розрахунок адмінвитрат
В порушення вимог Тендерної документації, ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не надано розрахунок прибутку (згідно ПК АВК – кошторисний розрахунок № П130) та розрахунок адмінвитрат (згідно ПК АВК – кошторисний розрахунок № П147). Також ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не надано пакет кошторисних документів (скорегованих за результатами аукціону), договірна ціна на суму 990000,00 грн. та не надано «ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ» на суму 990 000,00 грн.
Відповідно до п. 2.14 -2,15 додатку 2 Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних вимог Учасником необхідно було надати копії аналогічних договорів. В порушення вимог Тендерної документації, ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не надано договірну ціну до підрядного договору № 14/12/17 від 14.12.12017 р, та договірну ціну до підрядного договору № 08/12/17 від 14.12.12017 р., як невід’ємний додаток до підрядного договору.
Відповідно до п. 2.15 додатку 2 Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних вимог Учасником необхідно було надати довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Акти виконаних робіт (КБ-2в). В порушення вимог Тендерної документації, ТОВ «ГЛОРІЯ-В» надано довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Акти виконаних робіт (КБ-2в) по Калинівській ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій обл. та ТОВ «ІДЕА ЦЕНТР», про те вони оформленні не належним чином, не зазначено дати завершення робіт, таким чином дані форми КБ-3 та КБ-2в, не можуть бути прийнятті, а розцінюватись як порушення кваліфікаційних вимог Тендерної документації.
Таким чином, враховуючи невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В» тендерній документації Замовника вважаємо, що така тендерна пропозиція Учасника має бути відхилена у відповідності до ст.. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У випадку визнання ТОВ «ГЛОРІЯ-В» переможцем торгів, ми змушенні будемо звертатись до правоохоронних органів та органів уповноважених здійснювати перевірки щодо проведення закупівлі робіт за державні кошти з заявою про перевірку проведення даної процедури.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2019 08:04
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до п.3ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може звернутися до Замовника: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Відповідно до вимог Тендерної документації, ТОВ «Глорія-В» надало повний пакет документів в електронному вигляді, тобто оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу та надаву паперовому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону Розділу 3 Тендерної документації «1. Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям»
Таким чином, тендерний комітетДержавного навчального закладу «Барський професійний будівельний ліцей » не задовольняє вимогу ТОВ «АРКА ЕМ»
Відповідно до п.3ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може звернутися до Замовника: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Відповідно до вимог Тендерної документації, ТОВ «Глорія-В» надало повний пакет документів в електронному вигляді, тобто оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу та надаву паперовому вигляді документи, що підтверджують відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону Розділу 3 Тендерної документації «1. Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям»
Таким чином, тендерний комітетДержавного навчального закладу «Барський професійний будівельний ліцей » не задовольняє вимогу ТОВ «АРКА ЕМ»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЛАДОГА 77" |
917 000,00
UAH з ПДВ
|
917 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРКА ЕМ" |
997 779,00
UAH з ПДВ
|
957 957,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
997 997,78
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЛАДОГА 77" #35200359 |
Рішення скасоване |
917 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 16:47
|
ПП "ЛАДОГА 77" #35200359 |
Відхилено |
917 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 16:48
|
ТОВ "АРКА ЕМ" #42017231 |
Відхилено |
957 957,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 12:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Переможець |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:23
|
додаткова угода до 69 договору.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 13:13
|
договір учбовий корпус.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:47
|
навчальний корпус додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:34
|
додаткова угода учбовий корус (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2019 19:38
|
дод.уг.капремонт учбовий (1) (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2019 19:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2019 19:35
|
дод.уг.капремонт учбовий (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2019 19:34
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2019 11:57
|
договір Глорія.pdf | укладений |
01 листопада 2019 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розміру бюджетних асигнувань на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із продовженням строку дії договору до 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |