Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2
Очікувана вартість
7 016 641,00 UAH
UA-2019-09-16-002095-a e66dde7d17da4a4f94b73e2baad7ed87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григорій Смоляр

+380685757111 gosbita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Городнянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42050022
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., м. Городня, вул. Троїцька, буд. 13
Контактна особа: Григорій Смоляр
+380685757111
gosbita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 18:07
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 18:07
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 12:47
Очікувана вартість: 7 016 641,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 083,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт за адресою м.Городня вул.Троїцька 2а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу середньої освіти №2 (Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету у розмірі 20% та коштів Державного фонду регіонального розвитку у розмірі 80%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, Троїцька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету у розмірі 20% та коштів Державного фонду регіонального розвитку у розмірі 80% Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 18:28
Тендерна документація ШКОЛА готова Остання редакція.doc
16 вересня 2019 18:28
ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ.docx
16 вересня 2019 18:28
Тех завдання.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз’яснення щодо змісту Технічне завдання.
Дата подання: 17 вересня 2019 12:35
Дата відповіді: 18 вересня 2019 14:49
Доброго дня, Шановний Замовнику! Керуючись розділом 1 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати роз’яснення щодо змісту Технічне завдання на «Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (перша та друга черги)», а саме: 1) Чи відповідає дійсності позиція «5.Знiмання дверних полотен» в кількості – 12 132,75 м2, враховуючи той факт, що позиція «6. Демонтаж дверних коробок в кам'яних стiнах з вiдбиванням штукатурки в укосах» передбачає демонтаж лише 31 дверної коробки? 2) Просимо вказати ширину пластикових пiдвiконних дошок. 3) Просимо вказати ширину віконних зливів. 4) Для запобігання факту маніпуляцій Учасників під час розрахунку тендерних пропозицій, просимо Вас надати інформацію щодо технічних характеристик віконних та дверних металопластикових блоків, а саме: 1. Мінімальна кількість камер в профільній системі; 2. Країна виробника профільної системи. 3. Монтажна ширина. 4. Мінімальна товщина зовнішньої стінки профілю. 5. Мінімальна товщина елементу жорсткості (вид металевого армування та товщина металу). 6. Показник мінімального опору теплопередачі. 7. Фурнітура (бажаний країну-виробник) та тип фурнітури (з мікрощільовим провітрюванням, або без). 8. Загальна товщина склопакета, кількість камер (бажано вказати її формулу).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Інформація стосовно технічних, якісних та кількісних характеристик щодо предмету закупівлі вичерпно та в повному обсязі наведено в Розділі ІІІ п.5 ТД та в Технічному завданні. Якщо існує необхідність більш детально ознайомитись з проектною документацією, згідно Розділу ІІІ п.5 до ТД « З кресленнями (за наявності), відповідно до яких виконуватимуться роботи, можна ознайомитися у приміщенні Замовника (п.2.2 розділу І тендерної документації) за наявності відповідного письмового звернення.»
Обмеження конкуренції та дискримінація учасників
Дата подання: 18 вересня 2019 09:40
Дата відповіді: 20 вересня 2019 16:08
Шановний замовник! Відповідно п. 4, додатку 1 вимагається надання аналогічного договору який був укладений з бюджетною установою. Вимога щодо надання зазначених документів у складі тендерної документації є дискримінаційною, так як штучно обмежує коло учасників виходячи з джерел фінансування та ціни договорів підряду, які учасник може подати як підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ст. 3 до принципів публічних закупівель, крім інших, належить недискримінація учасників. Зазначена позиція також підтримується в рішенні Антимонопольного комітету № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 року ! Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до антимонопольного комітету та державної аудиторської служби.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваші зауваження щодо усунення дискримінаційних вимог повідомляємо наступне:
Вимога зазначена в п. 4 додатку 1 тендерної документації на закупівлю робіт по об`єкту:«Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (перша та друга черги)» встановлює надання аналогічного договору який був укладений з бюджетною установою, зазначена вимога встановлена Замовником з метою не допущення до участі відкритих торгах Учасників з невиконаними та (або) фіктивними, удаваними договорами аналогії. Наявність досвіду роботи з бюджетною організацію в Учасника, надає можливість Замовнику самостійно перевірити в системі Прозоро виконання договірних зобов’язань.
Також даним пунктом вимагається наявний досвід виконання договірних зобов’язань на умовах повної післяоплати без попереднього авансування та можливою затримкою оплати в залежності від наявності бюджетного фінансування.
Крім того, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Враховуючи викладене, вважаємо що тендерна документація складена з дотримання вимог діючого законодавства України та не містить дискримінаційних вимог.
Аналогічний Договір
Дата подання: 20 вересня 2019 16:55
Дата відповіді: 25 вересня 2019 15:24
Тендерною документацією передбачено надання довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт з капітального ремонту об’єктів, укладений з бюджетною установою, за 2017-2019 роки, сума договору якого, становить не менше ніж 5 млн. (п’ять мільйонів) гривень, та повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактних даних), предмета договору, ціни договору та стану належного виконання договору(ів) стосовно якості і строків. Вважаємо умову щодо суми аналогічного договору в розмірі 5 млн. грн.дискримінаційною вимогою. Так як учасник який виконував роботи за договорами з бюджетними організаціями, але їх сума менше ніж 5 млгн грн не може брати участь у торгах. Даним пунктом вбачається окрім дискримінаційних вимог і корупційна складова, спрямована на визначення відповідного переможця. Вимагаємо з метою усунення сумнівів щодо незацікавленості членів тендерного комітету і будь-якої корупціної складової виключення з тендерної документації вимоги щодо розміру суми аналогічного договору в розмірі 5 млн гривень. У випадку незадоволення даної вимоги ми будемо вимушені звернутися за захистом своїх прав до правоохорнних органів та прем'єр-міністра України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваші зауваження щодо усунення дискримінаційних вимог повідомляємо наступне: Вимога зазначена в п. 4 додатку 1 тендерної документації на закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (перша та друга черги)» встановлює надання аналогічного договору який був укладений з бюджетною установою, зазначена вимога встановлена Замовником з метою не допущення до участі відкритих торгах Учасників з невиконаними та (або) фіктивними, удаваними договорами аналогії. Наявність досвіду роботи з бюджетною організацію в Учасника, надає можливість Замовнику самостійно перевірити в системі Прозоро виконання договірних зобов’язань. Також даним пунктом вимагається наявний досвід виконання договірних зобов’язань на умовах повної післяоплати без попереднього авансування та можливою затримкою оплати в залежності від наявності бюджетного фінансування. В зв’язку з відсутністю фінансування на сьогодні та можливого наявності його лише наприкінці року тендерним комітетом прийнято рішення встановити суму аналогічних договорів лише за для того щоб компанія яка виявиться переможцем не чекала фінансування а виконала весь обсяг робіт лише на власних ресурсах. Крім того, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, вважаємо що тендерна документація складена з дотримання вимог діючого законодавства України та не містить дискримінаційних вимог.
Довідка про працівників
Дата подання: 20 вересня 2019 17:05
Дата відповіді: 25 вересня 2019 15:41
П. 3 Додатку 1 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ" передбачено надання Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. * Примітки до п.3: а) довідка подається у табличному вигляді, в якій обов’язкового зазначаються наступні графи «Прізвище, ім`я, по батькові працівника», «Спеціальність, розряд» та «Стаж роботи за спеціальністю, років» В той же час п. 2 Додатку 5 до тендерної документації передбачається надання Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у формі таблиці. Просимо роз'яснити чи потрібно в даному випадку надавати дві довідки або буде достатнім надати інформацію у формі таблиці, визначену п. 2 Додатку №5 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довідка про наявність працівників надається у формі таблиці, визначеної п. 2 Додатку №5 до тендерної документації із зазначенням інформації, що вимагається тендерною документацією (в т.ч. п.3 Додатку 1)
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-16-002095-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:24838096
Дата подання: 11 жовтня 2019 17:26
Скарга №26-10/19 від 11 жовтня 2019 р. щодо неправомірного визначення переможця
Додані файли: - Скарга №26-10/19 від 11 жовтня 2019 р; - Скарга №26-10/19 від 11 жовтня 2019 року (в форматі word) - Додаток 1; - Додаток 2; - Додаток 3; - Додаток 4; - Додаток 5; - Додаток 6; - Додаток 7; - Платіжне доручення №440 від 11 жовтня 2019 року
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 22:12
рішення від 17.10.2019 № 14866 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 22:12
Рішення від 29.10.2019 №15603.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2019 20:51

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 17:24
Додаток 7.pdf
11 жовтня 2019 17:24
Додаток 2.pdf
11 жовтня 2019 17:24
Додаток 3.pdf
11 жовтня 2019 17:24
Додаток 1.pdf
11 жовтня 2019 17:25
Додаток 5.pdf
11 жовтня 2019 17:25
Додаток 6.pdf
11 жовтня 2019 17:25
Додаток 4.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРО-СТАНДАРТ" 6 705 172,51
UAH з ПДВ
6 705 172,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 6 983 954,86
UAH з ПДВ
6 948 871,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 11:29
Довідка.zip
07 жовтня 2019 11:29
Довідка корупція.zip
07 жовтня 2019 11:29
Довідка банкрутство.pdf
07 жовтня 2019 11:29
public_doc.pdf
07 жовтня 2019 11:29
public_doc.p7s
07 жовтня 2019 11:29
Dovidka_19274351780540065797.pdf.p7s
07 жовтня 2019 11:29
Dovidka_19274351780540065797.pdf
02 жовтня 2019 17:23
Гарантия 6413.zip

Публічні документи

02 жовтня 2019 17:53
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:51
6.1. Реєстр 8.pdf
02 жовтня 2019 17:22
4.1. Реєстр 6.pdf
02 жовтня 2019 15:21
3.1. Реєстр 5.pdf
02 жовтня 2019 15:21
12.1. Реєстр 14.pdf
02 жовтня 2019 15:21
7.1. Реєстр 9.pdf
02 жовтня 2019 15:21
8.1. Реєстр 10.pdf
02 жовтня 2019 15:20
10.1. Реєстр 12.pdf
02 жовтня 2019 15:20
11.1. Реєстр 13.pdf
02 жовтня 2019 15:20
5.1. Реєстр 7.pdf
02 жовтня 2019 15:20
9.1. Реєстр 11.pdf
02 жовтня 2019 14:55
2.3. Реєстр 3.pdf
02 жовтня 2019 14:55
2.1. Реєстр 2.pdf
02 жовтня 2019 14:55
2.5. Реєстр 4.pdf
02 жовтня 2019 14:50
1.2. Заява-пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 14:50
1.1. Реєстр 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРО-СТАНДАРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРО-СТАНДАРТ"
#38767347
Переможець 6 705 172,51
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРО-СТАНДАРТ"
#38767347
6 705 172,51
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 09:54
IMG_20191114_0007.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 09:53
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 16:53
IMG_20191105_0011.pdf укладений
05 листопада 2019 16:51
IMG_20191105_0016.pdf укладений
05 листопада 2019 16:51
IMG_20191105_0015.pdf укладений
05 листопада 2019 16:51
IMG_20191105_0014.pdf укладений
05 листопада 2019 16:51
IMG_20191105_0013.pdf укладений
05 листопада 2019 16:51
IMG_20191105_0012.pdf укладений
05 листопада 2019 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML