ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 – 32617 Cистема лапароскопічна, багаторазового використання) - 1 комплект
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-09-16-002000-a 65b22a4c82b140249fa1bf6b3bed0d4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт замовника: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження замовника: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа замовника: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 12:16
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 – 32617 Cистема лапароскопічна, багаторазового використання)
- 1 комплект
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Cистема лапароскопічна, багаторазового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78701, Україна, Відповідно до документації, вул.Невестюка,2, смт.Верховина, Верховинського р-ну, Івано-Франківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 32617 — Система лапароскопічна, багаторазового використання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник зобов'язується поставити Покупцеві Товар зазначений в специфікації, яка містить вказівку на найменування, одиницю виміру, кількість, ціну за одиницю та загальну суму і є невід'ємною частиною Договору, провести встановлення та пусконалагоджувальні роботи та забезпечити проведення інструктажу персоналу по користуванню запропонованим Товаром, а Покупець - прийняти і оплатити такий Товар. Оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товарно-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування: Кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 вересня 2019 17:58
Електронний цифровий підпис
16 вересня 2019 17:55
Додаток_5_Проект_договору.docx
16 вересня 2019 17:55
Медико-технiчнi_вимоги.docx
16 вересня 2019 17:54
Тендерна_документацiя_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Медінтекс 1 788 955,00
UAH з ПДВ
1 788 955,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 1 798 000,00
UAH з ПДВ
1 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 12:25
sign.p7s
02 жовтня 2019 14:26
sign.p7s
02 жовтня 2019 14:25
15. Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 14:25
12. Інструкції ч. 5.pdf
02 жовтня 2019 14:25
11. Інструкції ч. 4.pdf
02 жовтня 2019 14:25
10. Інструкції ч. 3.pdf
02 жовтня 2019 14:25
9. Інструкції ч. 2.pdf
02 жовтня 2019 14:25
8. Інструкції ч. 1.pdf
02 жовтня 2019 14:25
5. Відповідність ст. 17.pdf
02 жовтня 2019 14:25
2. Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 14:25
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 14:48
sign.p7s
30 вересня 2019 14:47
24-31_Інші документи.pdf
30 вересня 2019 14:47
18-23_Повноваження.pdf
30 вересня 2019 14:47
10. Інструкції 2.rar
30 вересня 2019 14:47
10. Інструкції 1.rar
30 вересня 2019 14:47
8-9_11-17_Технічна частина.pdf
30 вересня 2019 14:47
2. Форма ЦП.pdf
30 вересня 2019 14:47
1. Реєстр документів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Медінтекс
#37515425
Переможець 1 788 955,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Медінтекс
#37515425
1 788 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 жовтня 2019 17:13
Договір Медінтекс.PDF укладений
24 жовтня 2019 17:10
sign.p7s укладений
31 грудня 2019 12:41
sign.p7s зміни до договору
13 листопада 2019 17:20
Дод.уг.1 до Дог.25ДЗ.PDF зміни до договору
13 листопада 2019 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною організаційно-правової форми лікувального закладу, який є місцем поставки за договором, відповідно до п.10.5., та п.10.6. Договору, Сторони домовились викласти пункт 5.3. Договору в наступній редакції: "5.3. Місце поставки (передачі товарів) - 78701, вул.Невестюка,2, смт.Верховина, Верховинського району Івано-Франківської області (Комунальне некомерційне підприємство "Верховинська районна лікарня Верховинської районної ради"
Номер договору про закупівлю: 25ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 788 955,00
UAH (в тому числі ПДВ 117 034,44 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку