Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні панелі)
Очікувана вартість
785 697,00 UAH
UA-2019-09-16-001981-a 4b86b68a6fa543119011ea1a0d7ef86f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 14:47
Очікувана вартість: 785 697,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 928,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
інтерактивні панелі (субвенція з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата на підставі видаткових накладних, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 17:46
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
16 вересня 2019 17:46
Додаток 6 - Проект договору.docx
16 вересня 2019 17:46
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 10:47
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-001981-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 15 жовтня 2019 17:45
оскарження дій Замовника стосовно прийнятого рішення
Шановний замовник, відповідно п. 5 розділу ІІІ ТД Для підтвердження наявності кваліфікованого спеціаліста Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідний кваліфікаційний сертифікат / свідоцтво / інше. Ми надали авторизаційний лист від компанії ASBIS, назва файлу «довідка підтвердження кваліфікації», в якому підтверджується наявність працівників, які мають відповідний досвід та кваліфікацію.
Тендерна пропозиція була надана згідно Додатку 1 ТД за винятком зайвої фрази "який викладено у Додатку 4 до Документації" яка не впливає на зміст пропозиції. Прошу вважати це формальною (несуттєвою) помилкою.
Відповідно п. 5 розділу ІІІ ТД Учасник повинен мати особу, відповідальну за виконання договору, вказати П.І.Б. та контактний телефон такої відповідальної особи. У файлі "довідки у довільній формі для тендера1" Док. No17713 ДОВІДКА про наявність працівників, їх знання, досвід та кваліфікацію, зазначена відповідальна особа за виконання договору з вказаним П.І.Б. та контактним телефоном
Виходячи з вищезгаданого прошу вас переглянути ваше рішення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 17:13
Доброго дня. Уповноваженою особою прийняте відповідне рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, але не зазначені всі зауваження. Так Учасником не подані сертифікати відповідності якості та декларації про відповідність на кожний вид товар, а саме дотримання дії Технічних регламентів:
- з електромагнітної сумісності обладнання та низьковольтного електричного обладнання, затверджених Постановою КМУ від 16.12.2015 №1077 та « 1067 відповідно.
До того ж відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» слід наголосити, що нормою визначено виключний перелік формальних помилок – тобто технічні помилки та описки пов’язані лише з оформленням пропозиції та які не стосуються її змісту. Натомість, помилка в тендерній пропозиції Учасника відповідно Додатку 1 до тендерної документації, є поза межами переліку формальних помилок, тому наявність помилки у пропозиції зумовило її відхилення.
Згідно зі ст. 18 Закону заявник має право у разі незгоди з рішенням замовника звернутись з відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Також інформуємо, що зазначену закупівлю оголошено повторно в системі електронних закупівель ProZorro під № UA-2019-10-16-003804-b.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 600 288,04
UAH з ПДВ
600 288,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 692 430,00
UAH з ПДВ
692 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 784 800,00
UAH з ПДВ
784 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шашко 785 692,80
UAH з ПДВ
785 692,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 17:11
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:10
6. Установчі документи.pdf
27 вересня 2019 17:10
5. Проект договору.pdf
27 вересня 2019 17:10
4. Специфікація.pdf
27 вересня 2019 17:10
3. Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 17:10
2. Кваліфікаційні вимоги.pdf
27 вересня 2019 17:10
1. Технічний опис.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 10:49
ОНОВЛЕНА ЦІНОВА
10 жовтня 2019 10:49
мвс
10 жовтня 2019 10:49
ДОВІДКА З ПОДАТКОВОЇ
30 вересня 2019 15:27
Електронний підпис
30 вересня 2019 14:51
1. Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2019 14:51
2. Специфікація.pdf
30 вересня 2019 14:51
3.5.НАКАЗ.pdf
30 вересня 2019 14:51
3.7 СТАТУТ.pdf
30 вересня 2019 14:51
4. Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
30 вересня 2019 14:51
5.1 Опис.pdf
30 вересня 2019 14:51
8. КРЕО кредит (2).pdf
30 вересня 2019 14:51
9. КРЕО рахунок (2).pdf
30 вересня 2019 14:51
13. Гриф МОН на ПЗ Мазебук.pdf
30 вересня 2019 14:51
17. 1ISO14001_2015 переклад.pdf
30 вересня 2019 14:51
17.2 ISO14001_English.pdf
30 вересня 2019 14:51
25.1 Накази на персонал.pdf
30 вересня 2019 14:51
25. Довідка про персонал.pdf
30 вересня 2019 14:51
17. ISO9001_2015 переклад.pdf
30 вересня 2019 14:51
27. Досвід.pdf
30 вересня 2019 14:51
28. Довідка ліцензування.pdf
30 вересня 2019 14:51
46. Порівняльна таблиця.pdf
30 вересня 2019 14:51
35. Довідка про обмеження.pdf
30 вересня 2019 14:50
49. AEPCertificate на Microsoft.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 15:11
Електронний підпис
01 жовтня 2019 15:10
AEPCertificate 2020.jpg
01 жовтня 2019 15:10
фин.результаты 2018г.pdf
01 жовтня 2019 15:10
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 15:10
СЭС_Prestigio MB.pdf
01 жовтня 2019 15:10
Скан 19 сент. 2019 г..pdf
01 жовтня 2019 15:10
СЕТ-65.pdf
01 жовтня 2019 15:10
Сертифікат 65 дюймов.pdf
01 жовтня 2019 15:10
Свідотство ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 15:10
проект договора.pdf
01 жовтня 2019 15:10
порівняльна таблиця.pdf
01 жовтня 2019 15:10
паспорт+инн.pdf
01 жовтня 2019 15:10
Отзыв Гум политика 2017.pdf
01 жовтня 2019 15:10
окпо.pdf
01 жовтня 2019 15:10
накази на сотрудников.pdf
01 жовтня 2019 15:10
код статут.jpg
01 жовтня 2019 15:10
Декларація 65 дюймов.pdf
01 жовтня 2019 15:10
Витяг від 23.03.2018.pdf
01 жовтня 2019 15:10
антикор уповноважений.jpg
01 жовтня 2019 15:10
антикор программа.jpg

Публічні документи

01 жовтня 2019 10:04
шашко документы.pdf
01 жовтня 2019 10:04
Шашко витяг.pdf
01 жовтня 2019 10:04
фін звітність.pdf
01 жовтня 2019 10:04
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 10:04
СЕС - Infocus.pdf
01 жовтня 2019 10:04
св-во ндс + единый.pdf
01 жовтня 2019 10:04
порівняльна таблиця.pdf
01 жовтня 2019 10:04
паспорт + инн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФОП Шашко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 600 288,04
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 14:34
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 692 430,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Відхилено 784 800,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 16:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Шашко
#2874100035
Відхилено 785 692,80
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 17:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

15 жовтня 2019 16:58
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Шашко #2874100035

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/18-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

15 жовтня 2019 17:05
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
15 жовтня 2019 17:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі