Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні панелі)
Очікувана вартість
785 697,00 UAH
UA-2019-09-16-001981-a ● 4b86b68a6fa543119011ea1a0d7ef86f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2019 14:47 |
Очікувана вартість: | 785 697,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 928,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
інтерактивні панелі (субвенція з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата на підставі видаткових накладних, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 17:46 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx | |
16 вересня 2019 17:46 |
Додаток 6 - Проект договору.docx | |
16 вересня 2019 17:46 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 10:47
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001981-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 15 жовтня 2019 17:45
оскарження дій Замовника стосовно прийнятого рішення
Шановний замовник, відповідно п. 5 розділу ІІІ ТД Для підтвердження наявності кваліфікованого спеціаліста Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідний кваліфікаційний сертифікат / свідоцтво / інше. Ми надали авторизаційний лист від компанії ASBIS, назва файлу «довідка підтвердження кваліфікації», в якому підтверджується наявність працівників, які мають відповідний досвід та кваліфікацію.
Тендерна пропозиція була надана згідно Додатку 1 ТД за винятком зайвої фрази "який викладено у Додатку 4 до Документації" яка не впливає на зміст пропозиції. Прошу вважати це формальною (несуттєвою) помилкою.
Відповідно п. 5 розділу ІІІ ТД Учасник повинен мати особу, відповідальну за виконання договору, вказати П.І.Б. та контактний телефон такої відповідальної особи. У файлі "довідки у довільній формі для тендера1" Док. No17713 ДОВІДКА про наявність працівників, їх знання, досвід та кваліфікацію, зазначена відповідальна особа за виконання договору з вказаним П.І.Б. та контактним телефоном
Виходячи з вищезгаданого прошу вас переглянути ваше рішення
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція була надана згідно Додатку 1 ТД за винятком зайвої фрази "який викладено у Додатку 4 до Документації" яка не впливає на зміст пропозиції. Прошу вважати це формальною (несуттєвою) помилкою.
Відповідно п. 5 розділу ІІІ ТД Учасник повинен мати особу, відповідальну за виконання договору, вказати П.І.Б. та контактний телефон такої відповідальної особи. У файлі "довідки у довільній формі для тендера1" Док. No17713 ДОВІДКА про наявність працівників, їх знання, досвід та кваліфікацію, зазначена відповідальна особа за виконання договору з вказаним П.І.Б. та контактним телефоном
Виходячи з вищезгаданого прошу вас переглянути ваше рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 17:13
Доброго дня. Уповноваженою особою прийняте відповідне рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, але не зазначені всі зауваження. Так Учасником не подані сертифікати відповідності якості та декларації про відповідність на кожний вид товар, а саме дотримання дії Технічних регламентів:
- з електромагнітної сумісності обладнання та низьковольтного електричного обладнання, затверджених Постановою КМУ від 16.12.2015 №1077 та « 1067 відповідно.
До того ж відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» слід наголосити, що нормою визначено виключний перелік формальних помилок – тобто технічні помилки та описки пов’язані лише з оформленням пропозиції та які не стосуються її змісту. Натомість, помилка в тендерній пропозиції Учасника відповідно Додатку 1 до тендерної документації, є поза межами переліку формальних помилок, тому наявність помилки у пропозиції зумовило її відхилення.
Згідно зі ст. 18 Закону заявник має право у разі незгоди з рішенням замовника звернутись з відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Також інформуємо, що зазначену закупівлю оголошено повторно в системі електронних закупівель ProZorro під № UA-2019-10-16-003804-b.
- з електромагнітної сумісності обладнання та низьковольтного електричного обладнання, затверджених Постановою КМУ від 16.12.2015 №1077 та « 1067 відповідно.
До того ж відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» слід наголосити, що нормою визначено виключний перелік формальних помилок – тобто технічні помилки та описки пов’язані лише з оформленням пропозиції та які не стосуються її змісту. Натомість, помилка в тендерній пропозиції Учасника відповідно Додатку 1 до тендерної документації, є поза межами переліку формальних помилок, тому наявність помилки у пропозиції зумовило її відхилення.
Згідно зі ст. 18 Закону заявник має право у разі незгоди з рішенням замовника звернутись з відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Також інформуємо, що зазначену закупівлю оголошено повторно в системі електронних закупівель ProZorro під № UA-2019-10-16-003804-b.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
600 288,04
UAH з ПДВ
|
600 288,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
692 430,00
UAH з ПДВ
|
692 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
784 800,00
UAH з ПДВ
|
784 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шашко |
785 692,80
UAH з ПДВ
|
785 692,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Відхилено |
600 288,04
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 14:34
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
692 430,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 11:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641 |
Відхилено |
784 800,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 16:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Шашко #2874100035 |
Відхилено |
785 692,80
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 17:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
15 жовтня 2019 17:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі