Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-09-16-001867-b ● 09cb3bffcf5e4c3ba5aeba8d3568d489
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський пансіонат ветеранів праці |
Код ЄДРПОУ: | 03188783 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Жукова 2 |
Контактна особа: |
Татієнко Петро Ігорович +380509285732 kpvp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Встановлення блискавкозахисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Встановлення блискавкозахисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, Київська обл., Київ, Жукова, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 16:01 |
Оголошення Блискавкозахист.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001867-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РЕЙДЕР", Код ЄДРПОУ:30320090
Дата подання: 17 вересня 2019 14:55
щодо наявності аналогічних договорів
Просимо внести зміни до тендерної документації відносно вимоги до учасників щодо наявності аналогічних договорів. Стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає кваліфікаційні критерії до закупівлі. Однією з них є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, саме аналогічного договору, а не договорів. Вашою вимогою визначено надання підтвердження повного виконання не меньше 6-ти договорів в соціально-медичних установах.Вищевказана вимога є дискримінаційною та порушує принцип здорової конкуренції, адже не кожна організація пов'язує свою діяльність з медичними установами та якщо в інших організацій не має такої кількості виконаних договорів з соціально-медичниими установами, це не знижує рівень їхньої кваліфікації по виконанню даного виду робіт.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 11:51
Тендерний комітет уважно розглянув Вимогу та не вбачає наявності у тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, у зв’язку з чим не знаходить правових підстав для її задоволення, з огляду на наступне.
Враховуючи те, що Замовник є соціально-медичною установою, де постійно проживають люди похилого віку, переважно з обмеженими можливостями, Замовника цікавить спроможність надання послуг якісно та у встановлені терміни, а передбачений технічним завданням обсяг робіт відноситься до капітального ремонту категорії складності СС2 (клас наслідків), тому вимоги до проведення робіт потребують підвищеної уваги.
Окрім того, у штаті Замовника немає працівників, що мають глибокі професійні та кваліфіковані знання щодо капітальних робіт: з розробки і встановлення блискавкозахисту; пожежної сигналізації; оповіщення про пожежу; виклик медичного персоналу по радіоканалу; з встановлення охоронної сигналізації; відеоспостереження, з розробленням проектної документації.
Тому, відповідно до умов закупівлі, Замовник вимагає надати по одному аналогічному договору, як це встановлено ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», але по різним видам, перелічених вище робіт, що узгоджується з положеннями ч. 22 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, свідчить про спроможність виконати роботи якісно та у встановлені строки, та не містить жодних дискримінаційних елементів, і у розумінні ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відноситься до кваліфікаційних критеріїв до Учасників закупівлі.
Враховуючи те, що Замовник є соціально-медичною установою, де постійно проживають люди похилого віку, переважно з обмеженими можливостями, Замовника цікавить спроможність надання послуг якісно та у встановлені терміни, а передбачений технічним завданням обсяг робіт відноситься до капітального ремонту категорії складності СС2 (клас наслідків), тому вимоги до проведення робіт потребують підвищеної уваги.
Окрім того, у штаті Замовника немає працівників, що мають глибокі професійні та кваліфіковані знання щодо капітальних робіт: з розробки і встановлення блискавкозахисту; пожежної сигналізації; оповіщення про пожежу; виклик медичного персоналу по радіоканалу; з встановлення охоронної сигналізації; відеоспостереження, з розробленням проектної документації.
Тому, відповідно до умов закупівлі, Замовник вимагає надати по одному аналогічному договору, як це встановлено ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», але по різним видам, перелічених вище робіт, що узгоджується з положеннями ч. 22 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, свідчить про спроможність виконати роботи якісно та у встановлені строки, та не містить жодних дискримінаційних елементів, і у розумінні ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відноситься до кваліфікаційних критеріїв до Учасників закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІК ГАРТ" #39035783 |
Переможець |
705 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ 1 до Дог 13 (1).pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 12:11
|
Дог 13 Блискавкозахист сж.pdf | укладений |
17 жовтня 2019 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |