Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-09-16-001867-b 09cb3bffcf5e4c3ba5aeba8d3568d489
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татієнко Петро Ігорович

+380509285732 kpvp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський пансіонат ветеранів праці
Код ЄДРПОУ: 03188783
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Жукова 2
Контактна особа: Татієнко Петро Ігорович
+380509285732
kpvp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Встановлення блискавкозахисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Встановлення блискавкозахисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська обл., Київ, Жукова, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:01
Оголошення Блискавкозахист.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-001867-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РЕЙДЕР", Код ЄДРПОУ:30320090
Дата подання: 17 вересня 2019 14:55
щодо наявності аналогічних договорів
Просимо внести зміни до тендерної документації відносно вимоги до учасників щодо наявності аналогічних договорів. Стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає кваліфікаційні критерії до закупівлі. Однією з них є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, саме аналогічного договору, а не договорів. Вашою вимогою визначено надання підтвердження повного виконання не меньше 6-ти договорів в соціально-медичних установах.Вищевказана вимога є дискримінаційною та порушує принцип здорової конкуренції, адже не кожна організація пов'язує свою діяльність з медичними установами та якщо в інших організацій не має такої кількості виконаних договорів з соціально-медичниими установами, це не знижує рівень їхньої кваліфікації по виконанню даного виду робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 11:51
Тендерний комітет уважно розглянув Вимогу та не вбачає наявності у тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, у зв’язку з чим не знаходить правових підстав для її задоволення, з огляду на наступне.
Враховуючи те, що Замовник є соціально-медичною установою, де постійно проживають люди похилого віку, переважно з обмеженими можливостями, Замовника цікавить спроможність надання послуг якісно та у встановлені терміни, а передбачений технічним завданням обсяг робіт відноситься до капітального ремонту категорії складності СС2 (клас наслідків), тому вимоги до проведення робіт потребують підвищеної уваги.
Окрім того, у штаті Замовника немає працівників, що мають глибокі професійні та кваліфіковані знання щодо капітальних робіт: з розробки і встановлення блискавкозахисту; пожежної сигналізації; оповіщення про пожежу; виклик медичного персоналу по радіоканалу; з встановлення охоронної сигналізації; відеоспостереження, з розробленням проектної документації.
Тому, відповідно до умов закупівлі, Замовник вимагає надати по одному аналогічному договору, як це встановлено ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», але по різним видам, перелічених вище робіт, що узгоджується з положеннями ч. 22 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, свідчить про спроможність виконати роботи якісно та у встановлені строки, та не містить жодних дискримінаційних елементів, і у розумінні ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відноситься до кваліфікаційних критеріїв до Учасників закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІК ГАРТ" 705 000,00
UAH з ПДВ
705 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІК ГАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІК ГАРТ"
#39035783
Переможець 705 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІК ГАРТ"
#39035783
705 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 1 до Дог 13 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 12:11
Дог 13 Блискавкозахист сж.pdf укладений
17 жовтня 2019 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 703 677,60
UAH (в тому числі ПДВ 117 279,60 UAH)