Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Панцероване лобове скло
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2019-09-16-001836-a d5e239dd82c54e248c61449af94c9e9f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Павло Ліщина

+380412413564 lischinapv@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Житомирське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09311380
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Контактна особа: Павло Ліщина
+380412413564
lischinapv@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,08%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34910000-9: Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини


Запасні частини різні (Панцероване лобове скло), код ДК 021:2015 – 34913000-0. Технічні (якісні) вимоги до товару викладено в окремому файлі (додаток 1 до оголошення про закупівлю).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Запасні частини різні (Панцероване лобове скло) до автомобілів: - Ford Transit VAN350, 2012 року випуску, кузов WF0ХXХTTFXCK83422.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 34913000-0 — Запасні частини різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% протягом 5 банківських днів з дати отримання рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 17:10
1_Оголошення.docx
16 вересня 2019 17:10
1_ДКТ_Лобове скло.docx
16 вересня 2019 17:10
1_Оголошення.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій