Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через р. Рось по вулиці Дружби в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45221111-3- Будівництво автодорожніх мостів)
Очікувана вартість
32 535 074,40 UAH
UA-2019-09-16-001829-b 6816edf4b39b4f3492a7e23919d58647
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Людмила Володимирівна

380456399482 djkgbmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Вебсайт: http://www.bc-ujkg.org.ua/
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Мельник Людмила Володимирівна
380456399482
djkgbmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 14:38
Очікувана вартість: 32 535 074,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 162675.37 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Очікувана вартість. Виконання робіт до кінця 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту через р. Рось по вулиці Дружби в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45221111-3- Будівництво автодорожніх мостів) Джерело фінансування кошти державного та місцевого бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Дружби
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45221111-3 — Будівництво автодорожніх мостів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія аванс на матеріали Аванс 10 Робочі 30
Iнша подія Поетапна оплата по факту виконаних робіт згідно акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-001829-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 06 листопада 2019 12:11
Визначення переможця.
Ох и липу вы напихали, отправляю эти все договора вместе тем сертификатом который определил классы последствий и видгуки по протоке и мосту горбатому в положенное для выяснения всех фактов место, беспредел полный! Жаль только что только глава тендерного комитета за это все отвечать будет и ни кто больше.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2019 16:23
Стосовно вимоги, розміщеної в електронній системі закупівлі 06 листопада 2019 року (ідентифікатор UA-2019-09-16-001829-b.c3), повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції (ч.1 ст. 23 Закону). При цьому замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу;
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (ч. 3 ст. 30 Закону). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Оскільки вимога не стосується ні усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а ні надання додаткової інформації учаснику, пропозиція якого відхилена, стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, тендерний комітет відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001829-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 12 листопада 2019 23:57
4.3. Довідки про відкриті рахунки:
Договір №10/05/18-С-1
на надання послуг з експлуатаційного утрим ання автомобільних доріг
с. Визирка від 10.05.2018 року
Лиманський район Одеської області між БК Дорсервіс та ТОВ Придніпров'я в реквізитах зазнечено р/р 2600536186 в ПАТ «ГГУМБ» м. Київ М ФО 334851
Договір Субпідряду № 104- тоже самое ПУМБ
в Т.П. присутня тільки с Банку Приват.
4.3. Довідки про відкриті рахунки:
- довідка видана банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника із зазначенням такого рахунку, датована не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Довідка з обслуговуючого банку про відкриті рахунки може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. Така довідка засвідчується посадовою особою банківської установи, в якій відкрито рахунок учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2019 15:56
Стосовно вимоги, розміщеної в електронній системі закупівлі 12 листопада 2019 року (ідентифікатор UA-2019-09-16-001829-b.b4), повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції (ч.1 ст. 23 Закону). При цьому замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу;
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (ч. 3 ст. 30 Закону). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Оскільки вимога не стосується ні усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а ні надання додаткової інформації учаснику, пропозиція якого відхилена, стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, тендерний комітет відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001829-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 13 листопада 2019 00:29
Спрощена версія не є юридично гарантованою.
Спрощена версія не є юридично гарантованою.
Підписувач: Трищев Вадим Ігорович -Тип носія особистого ключа: Захищений
Підписувач: Тахтаров Ігор Дмитрович-Тип носія особистого ключа: Незахищений
Документи долучаю)
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2019 15:56
Стосовно вимоги, розміщеної в електронній системі закупівлі 13 листопада 2019 року (ідентифікатор UA-2019-09-16-001829-b.b5), повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено два випадки звернення до замовника з вимогою:
1. Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі подається фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції (ч.1 ст. 23 Закону). При цьому замовник зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу;
2. Вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, про надання додаткової інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (ч. 3 ст. 30 Закону). При цьому замовник зобов’язаний надати такому учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
Оскільки вимога не стосується ні усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а ні надання додаткової інформації учаснику, пропозиція якого відхилена, стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, тендерний комітет відхиляє вимогу з причин її невідповідності положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-16-001829-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 27 вересня 2019 21:56
Скарга
Умови ТД
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2019 20:55
рішення від 02.10.2019 № 14056 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 20:55
рішення від 15.10.2019 № 14731.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 23:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель тендерний комітет ДЖКГ БМР , керуючись частиною 2 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» , вносить зміни до тендерної документації щодо здійснення закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через р. Рось по вулиці Дружби в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45221111-3- Будівництво автодорожніх мостів (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-09-16-001829-b)
Дата виконання рішення замовником: 19 жовтня 2019 15:35
Номер скарги: UA-2019-09-16-001829-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 23 жовтня 2019 00:48
Оскарження умов тендерної документації
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 28.10.2019 № 15464.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 21:32
Номер скарги: UA-2019-09-16-001829-b.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Техномістбуд Холдинг, Код ЄДРПОУ:41624830
Дата подання: 14 листопада 2019 15:46
Скарга на неправомірне рішення замовника
СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-001829-b Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОМІСТБУД ХОЛДИНГ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - капітальний ремонт мосту через р. Рось по вулиці Дружби в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45221111-3- Будівництво автодорожніх мостів що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 283 від 04.11.2019 року. Підставою для відхилення зазначено наступне: 1. Підпунктом 2 пункту 5 «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації щодо закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через р. Рось по вулиці Дружби в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45221111-3- Будівництво автодорожніх мостів) замовником встановлено вимогу до учасника підтвердити наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначені відомості повинні підтверджуватися зокрема довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які братимуть участь у наданні послуг, оформленою у відповідності до Додатку 5 до даної документації конкурсних торгів. При цьому довідка про наявність в учасника працівників Додаток 5 містить примітку, згідно якої до тендерної пропозиції учасник має приєднати копії дипломів працівників, які мають вищу освіту . В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник зазначив зокрема головного інженера Полякевича В.К., який має вищу освіту за спеціальністю «автомобільні дороги та аеродроми», яку отримав у Національному університеті «Львівська політехніка». При цьому копія диплому Полякевича В.К. відсутня в тендерній пропозиції учасника, чим не дотримано вимог тендерної документації. 2. Підпунктом 3 пункту 5 «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації щодо закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через р. Рось по вулиці Дружб; в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45221111-3- Будівництво автодорожніх мостів) замовником встановлено вимогу до учасника підтвердити наявність у нього досвіду виконання аналогічних договорів, що має підтверджуватися в тому числі: - Довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у відповідності до Додатку 6 даної тендерної документації. - Копіями договору(ів) роботи по якому завершено, та акту(ів) виконаних робіт по договорам вказаним у довідці (якщо актів виконаних робіт по даному договору більше трьох, то надається Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт з вказанням суми. В цьому разі надається тільки копії трьох актів з реєстру до даного договору). - Оригіналом листа-відгука від контрагента, якого вказано у інформаційній довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, підписаного керівником контрагента та адресованого замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, клас наслідків (відповідальності) робіт, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання і відсутність претензій з боку контрагента. В супереч вимогам тендерної документації учасник приєднав до тендерної пропозиції Листи відгуки № 89/1/л від 21.06.2019 року, №01-19/10/1062 від 08.04.2019 року, № 27-10-01/45 від 20.06.2019 року жоден з яких не адресовано замовнику торгів (ДЖКГ БМР), що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Підпунктом З пункту 5 «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації щодо закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через р. Рось по вулиці Дружби в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45221111-3- Будівництво автодорожніх мостів) замовником встановлено вимогу до учасника надати у складі про позиці і лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем Він зобов’язується розмістити передбачені для переможця документи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, у строки встановлені чинним законодавством та у порядку, визначеному цією тендерною документацією. Всупереч вимогам тендерної документації зазначений документ відсутній у тендерній пропозиції учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Пунктом 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через р. Рось по вулиці Дружби в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45221111-3- Будівництво автодорожніх мостів) замовником встановлено вимогу до учасника надати у складі тендерної пропозиції відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). В супереч вимогам тендерної документації зазначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції учасника. Скаржник не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: 1. Щодо першої підстави: При формуванні тендерної пропозиції товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОМІСТБУД ХОЛДИНГ» було помилково (людський фактор) продубльовано диплом Мулача Миколи Миколайовича, в той час, як диплом Полякевича В.К. також наявний у учасника та буде представлено на розгляд Замовника та комісії. Додаємо до цієї скарги наявні у товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОМІСТБУД ХОЛДИНГ» копії дипломів про вищу освіту працівників - Мулача М.М. та Полякевича В.К.. Окремо варто звернути увагу на обставину, що вимога до учасників в цій частині була сформульована як: «При цьому довідка про наявність в учасника працівників Додаток 5 містить примітку, згідно якої до тендерної пропозиції учасник має приєднати копії дипломів працівників, які мають вищу освіту». Тобто з формулювання вимоги Замовника не йдеться про кількість дипломів про вищу освіту, що повинен додати учасник конкурсних торгів до тендерної пропозиції. 2. Щодо другої підстави: На вимогу Замовника при формуванні та поданні тендерної пропозиції нами було надано Листи відгуки № 89/1/л від 21.06.2019 року, № 01-19/10/1062 від 08.04.2019 року, № 27-10-01/45 від 20.06.2019 із зазначенням в частині адресата-отримувача таких листів «По місцю вимоги». Вимога Замовника в частині зазначення за змістом листа-відгука в розділі «адресат/отримувач» саме замовника торгів – ДЖКГ БМР не передбачено жодною нормою права, а саме головне – не впливає на репутаційну складову учасника як надійного партнера в умовах ринкової економіки, здатного запропонувати і застосувати унікальні проекти і технологічні рішення. Адже учасник конкурсних торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОМІСТБУД ХОЛДИНГ» організацією, яка укомплектована висококваліфікованими кадрами і оснащена сучасними технологічними засобами для виконання замовлень. Ввжаємо, що відсутність адресації вищезазначених листів-відгуків саме цьому Замовнику не є причиною для відхилення тендерної пропозиції підприємства. Обставина відхилення Замовником пропозиції Учасника з таких підстав – є беззаперечним свідченням упередженості до нас як Учасника та обставиною, яка наглядно показує про недосконалість проведення торгів через існуючу систему, адже можливість за таких надуманих підстав відхилити пропозицію учасника повинно бути усунуто відповідним органом контролю в сфері закупівель. 3. Щодо третьої підстави: Вважаємо, що як і у попередньому випадку, подібні дії Замовника та його трактування положень Закону України «Про публічні закупівлі» є викривленим, що як наслідок, порушує права та законні інтереси товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОМІСТБУД ХОЛДИНГ» як учасника конкурсних торгів. Адже сама участь підприємства у тендері є гарантію того що у разі визначення нас його переможцем таке підприємство буде зобов’язано розмістити передбачені для переможця документи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку, визначеному цією тендерною документацією. Наполягаємо на тому, що в даному випадку – відсутність гарантійного листа є формальністю, яка не може впливати на можливість участі в конкурсних торгах Замовника, а наша пропозиція не могла бути відхилена за цих підстав. 4. Щодо четвертої підстави: Згідно положень ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тому вважаємо дану причину відхилення незаконною. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. 2. Також звертаємо вашу увагу що попри вимоги тендерної документації щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів а саме подати не менше двох договорів на об’єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, роботи по якому завершено, а об’єкт зданий в експлуатацію (за формою, встановленою Додатком 6 до даної тендерної документації) у Додатком 6 чітко визначено що *Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостів та/або шляхопроводів на об’єктах будівництва класу наслідків (відповідальності )не нижче СС2, які укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про які знаходиться в публічному доступі, що визначається Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону як роботи тоді як ТОВ «ПРИДНІПРОВ'Я» було подано 2 договори надання послуг з експлуатаційного утримання № 10/05/18- С-1 10.05.2018р. експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса-Южний- /М-14/ з під’їздами, км 13+914-км 50+312, міст на км 22+856. та Договір субпідряду № 104 від 12.06.2018р. експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 364+122-км 464+122, та тільки 1 договір Реконструкція шляхопроводу №50 на вул. Дніпропетровське шосе в м. Кривий Ріг 4. вул. Дніпропетровське шосе, м. Кривий Ріг що не відповідає вимогам тендерної документації, однак замовник не відхилив пропозицію ТОВ «ПРИДНІПРОВ'Я» що свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів. 3. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»: закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що відповідні основні принципи процедури закупівлі були порушені Замовником під час проведення процедури закупівлі - відкриті торги ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-001829-b. Адже принцип добросовісної конкуренції серед учасників на всіх стадіях закупівель тісно пов’язаний з принципом недискримінації учасників. Замовник під час проведення процедури закупівлі, своїми діями призвів до штучного та формального обмеження кола учасників для суб’єктивного визначення переможця торгів. Було порушено чесне і неупереджене ставлення замовником до проведення закупівель та учасників. Замовник своїми діями показав прихильність та надання переваг окремому його учаснику. Під час розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця Замовник не дотримався принципів: - щодо неупередженого розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації; - щодо оперативного реагування на непередбачені обставини, дотримання законодавства незважаючи на можливий зовнішній тиск, фахово та своєчасно приймати рішення; - щодо використання даних з відкритих єдиних державних реєстрів; - щодо принципу - не відхиляти тендерну пропозицію через допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Згідно з частиною третьою статті 8 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) – фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі (частина дев’ята статті 18 Закону). Згідно з частиною восьмою статті 18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «ПРИДНІПРОВ'Я» Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним та досвідченим учасником у сфері ремонтів мостів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХНОМІСТБУД ХОЛДИНГ» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 283 від 04.11.2019 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «ПРИДНІПРОВ'Я» зазначене у протоколі № 284 від 05.11.2019 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 листопада 2019 10:56
рішення від 18.11.2019 № 16826 +лист Замовника.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2019 10:56
рішення від 04.12.2019 № 17999.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 23:38
Номер скарги: UA-2019-09-16-001829-b.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 15 листопада 2019 20:14
Скарга
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 20:47
рішення від 20.11.2019 № 17011.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 20:46
рішення від 27.11.2019 № 17502.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2019 22:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення тендерного комітету ДЖКГ БМР про визначення переможцем відкритих торгів щодо закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через річку Рось по вулиці Дружби в м. БІла Церква скасоване (протокол засідання тендерного комітету № 304 від 09.12.2019 року) у відповідності до рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України № 17502-р/пк-пз від 27.11.2019 року
Дата виконання рішення замовником: 10 грудня 2019 11:19

Документи подані скаржником

27 вересня 2019 21:56
Скарга Рось.doc

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 00:48
Скарга
23 жовтня 2019 00:48
Додаток до скарги

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

14 листопада 2019 15:44
Скарга
14 листопада 2019 15:45
Додатки
14 листопада 2019 15:45
Додатки
14 листопада 2019 15:45
Додатки

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 20:10
Скарга Рось.doc

Документи Органу Оскарження

20 листопада 2019 20:46
рішення від 20.11.2019 № 17011.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-06-000016 ● b428624bff8543e2b3ae8c9a8a1ffba0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2019 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.11.2019 № 203
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2019 № 203

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-09-16-001829-b 16.09.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДЖКГ БМР надає аргументовані заперечення щодо висновку

2019-11-18 14:02:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" 28 351 339,60
UAH з ПДВ
28 351 339,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техномістбуд Холдинг 28 356 102,55
UAH з ПДВ
28 356 102,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" 32 001 375,60
UAH з ПДВ
29 132 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 32 139 274,41
UAH з ПДВ
32 139 274,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:26
Електронний підпис
02 жовтня 2019 09:51
Електронний підпис
02 жовтня 2019 09:48
15641 Акелік Груп p7s.rar
02 жовтня 2019 09:48
156.imd
02 жовтня 2019 09:48
15641 Акелік Груп p7s.rar
02 жовтня 2019 09:48
Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2019 09:48
Календарний графік.pdf
02 жовтня 2019 09:48
Статутні документи.pdf
02 жовтня 2019 09:48
Дозвіл з роз'ясненнями.pdf
02 жовтня 2019 09:48
Договори оренди МТБ.pdf
02 жовтня 2019 09:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 16:53
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:49
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:48
3_29_БГ008_697ГР.rar
01 жовтня 2019 16:47
40_Довідка СС2.pdf
01 жовтня 2019 16:47
38_Лист гарантія.pdf
01 жовтня 2019 16:47
35_Лист гарантія.pdf
01 жовтня 2019 16:47
34_Персональні данні.pdf
01 жовтня 2019 16:47
33_ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 16:47
31_Статут.pdf
01 жовтня 2019 16:47
25_тендерна прпозиція.pdf
01 жовтня 2019 16:47
24_Захист_довкілля.pdf
01 жовтня 2019 16:47
23_Довідка ст.17.pdf
01 жовтня 2019 16:47
21_довідка санкції.pdf
01 жовтня 2019 16:47
15_ДЦ і Кошторис.rar
01 жовтня 2019 16:47
12_Листи відгуки.rar
01 жовтня 2019 16:47
11_Аналог договори.rar
01 жовтня 2019 16:47
9_Ліцензія.pdf
01 жовтня 2019 16:47
8_Документи працівники.pdf
01 жовтня 2019 16:47
7_Довідка працівники.pdf
01 жовтня 2019 16:47
0_Реєстр документів.docx

Публічні документи

07 листопада 2019 14:27
частина 4 Кошториси.pdf
07 листопада 2019 14:27
частина 3 Кошториси.pdf
07 листопада 2019 14:27
частина 2 Кошториси.pdf
07 листопада 2019 14:27
Тердерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 14:27
268.imd
25 жовтня 2019 13:55
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:55
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 14:47
Електронний підпис
01 жовтня 2019 14:46
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 14:46
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 14:46
Інші документи.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2019 09:47
Електронний підпис
27 жовтня 2019 09:46
Листи-згоди.pdf
27 жовтня 2019 09:44
Працівники.rar
27 жовтня 2019 07:57
МТБ.rar
27 жовтня 2019 07:24
Статистика буд пром.pdf
27 жовтня 2019 07:23
32 Проект договору .pdf
27 жовтня 2019 07:23
28 Пояснення печатка.pdf
27 жовтня 2019 07:23
Витяг ЄДР.pdf
27 жовтня 2019 07:23
31 Пояснення по актам .pdf
27 жовтня 2019 07:23
27 Пояснення ПДВ.pdf
27 жовтня 2019 07:23
26 Довідка про санкції.pdf
27 жовтня 2019 07:23
Витяг ПДВ.pdf
27 жовтня 2019 07:22
14-21 Довідки по статті 17.pdf
27 жовтня 2019 06:53
Кошториси.rar
27 жовтня 2019 06:53
Тендерна пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"

ТОВ Техномістбуд Холдинг

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"
#1501817351
Рішення скасоване 28 351 339,60
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 11:07
ТОВ Техномістбуд Холдинг
#41624830
Рішення скасоване 28 356 102,55
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 11:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я"
#23650002
Рішення скасоване 29 132 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 11:07
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"
#1501817351
Відхилено 28 351 339,60
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:36
ТОВ Техномістбуд Холдинг
#41624830
Відхилено 28 356 102,55
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я"
#23650002
Відхилено 29 132 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Відхилено 32 139 274,41
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:44

Документи

01 листопада 2019 16:37
Електронний підпис
01 листопада 2019 16:36
Протокол 281.PDF

Документи

04 листопада 2019 18:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 листопада 2019 18:07
Електронний підпис
04 листопада 2019 18:06
Протоко 283.PDF

Документи

10 грудня 2019 16:35
Електронний підпис
10 грудня 2019 16:32
Протокол 305.PDF

Документи

10 грудня 2019 16:38
Електронний підпис
10 грудня 2019 16:37
Протокол 306.PDF

Документи

10 грудня 2019 16:40
Електронний підпис
10 грудня 2019 16:40
Протокол 307.PDF

Документи

10 грудня 2019 16:43
Електронний підпис
10 грудня 2019 16:42
Протокол 308.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
10 грудня 2019 16:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі