Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту внутрішньобудинкових мереж гарячого та холодного водопостачання житлового будинку ( обєкту) ( на умовах співфінасування) за адресою : вул. Братиславська,12, у м. Києві
Очікувана вартість
237 000,00 UAH
UA-2019-09-16-001800-a 809447bbbbab4aeda6ead6c1433854c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 00:00
Очікувана вартість: 237 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 185,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Ремонт внутрішньобудинкових мереж гарячого та холодного водопостачання житлового будинку ( обєкту) ( на умовах співфінасування) за адресою : вул. Братиславська,12, у м. Києві
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту внутрішньобудинкових мереж гарячого та холодного водопостачання житлового будинку ( обєкту) ( на умовах співфінасування) за адресою : вул. Братиславська,12, у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ" 236 020,18
UAH з ПДВ
236 020,18
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВРОРА ТЕРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ"
#34840889
Переможець 236 020,18
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ"
#34840889
236 020,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 14:12
Повід про внес змін до дог від 13.11.2019.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 14:09
Додаткова угода 5 від 13.11.2019.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 14:04
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 16:42
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 16:40
ПОВІД про внес змін до дог від 07.11.2019.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 16:39
ДОДАТКОВА УГОДА 4 від 07.11.2019.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 14:46
Повід про внес змін до дог від 30.10.2019.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 14:45
Додаткова угода 3 від 30.10.2019 .pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 14:44
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 11:31
Повід про внес змін до дог від 22.10.2019.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 11:25
ДОДАТКОВА УГОДА ВІД 22.10.2019.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 11:25
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 09:14
Повід про внес змін до дог 08.10.2019.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 09:13
Додаткова угода від 08.10.2019.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 09:13
ЗВІТ про уклад дог Братисл,12.pdf укладений
04 жовтня 2019 13:21
ДОГОВІР КАП Братисл.12.pdf укладений
04 жовтня 2019 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили зменшення ціни ( без зміни кількості та якості робіт)
Номер договору про закупівлю: ВПК-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились змінити строк виконання робіт та порядок фінансування
Номер договору про закупівлю: ВПК-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 2.4. Договору, у звязку з експертним висновком
Номер договору про закупівлю: ВПК-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до кошторисних розрахунків до договору, зазначивши їх складання в поточних цінах на 16 жовтня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: ВПК-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п. 10.1., з метою забезпечення контролю за відповідністю робіт, матеріальних ресурсів, замовником здійснено технічний нагляд за виконанням робіт , за результатами якого зменшено вартість робіт за договором
Номер договору про закупівлю: ВПК-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML