Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшети для дітей з особливими освітніми потребами
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-09-16-001798-b fe4869b050b14eae81e775bcbfc47e98
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Булах Ганна Володимирівна

380445157665 schule248@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 248 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03871971
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул.М.Закревського, буд.45-Б
Контактна особа: Булах Ганна Володимирівна
380445157665
schule248@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 15:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 21:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 11:37
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Згідно кошторисних призначень, згідно постанови КМУ від 14.02.2017 № 88 "Про затвердження в Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами" (зі змінами), розпорядження КМУ від 12.12.2018 № 964-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2018 рік» та наказу МОН від 23.04.2018 № 414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти"за КЕКВ 3110.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Планшети для дітей з особливими освітніми потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, місто Київ, Київ, вул.М.Закревського, буд.45-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 15:51
Договір.doc
16 вересня 2019 15:45
Оголошення планшети Microsoft Word.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:10
Дата відповіді: 17 вересня 2019 15:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Вимоги до товару чітко прописані в технічних характеристиках оголошення. 2.Ми розглядаємо всіх учасників відповідно цін, які заявлені у пропозиціях у системі Прозорро після аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 173 521,96
UAH з ПДВ
173 521,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 193 782,00
UAH з ПДВ
193 782,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 13:42
Електронний підпис
21 вересня 2019 07:30
Електронний підпис
21 вересня 2019 07:28
Порівняльна таблиця.pdf
21 вересня 2019 07:28
Несертифікація копія.pdf
21 вересня 2019 07:28
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 12:02
Пропозиція.pdf
20 вересня 2019 12:02
Гарантійний лист.pdf
20 вересня 2019 12:02
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 173 521,96
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 17:54

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
173 521,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Догов 50.pdf укладений
02 жовтня 2019 18:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 173 521,96
UAH (в тому числі ПДВ 28 920,33 UAH)