Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання спецтехніки(Трактор)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-09-16-001776-b e7e861bb2aab4c11aec26c5b68bb57f3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авдіюк Андрій

380999616130 odobrobyt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ольгинське комунальне підприємство "ДОБРОБУТ"
Код ЄДРПОУ: 35180720
Місцезнаходження: 74621, Україна , Херсонська обл., село Ольгине, вулиця Сонячна, будинок 18
Контактна особа: Авдіюк Андрій
380999616130
odobrobyt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 11:26
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
16700000-2 – Трактори (Трактор МТЗ – 82 «або еквівалент»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74621, Україна, Херсонська область, с.Ольгине, вул. Сонячна.18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготовікових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Продавця визначеному у договорі, протягом 20 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання – прийняття товару. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000001 ● 160a9c4d0ffb455b986aa078e8223abc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.10.2019 № 227

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: A-2019-09-16-001776-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-17 11:08:06

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі Трактору , що проводить Ольгинське комунальне підприємство «ДОБРОБУТ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-16-001776-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:


1) Чому у тендерній документації відсутній кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
2) Чому у додатку №6 до тендерної документації міститься вимога до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі оригіналу документу виданого відповідним територіальним управлінням або оригінал документу виданого Міністерством юстиції України про відсутність підстав, передбачених пунктом 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
3) Чому у додатку №4 до тендерної документації не міститься вимога до учасників торгів щодо надання ними підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 9 частини першої статті 17 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-18 14:43:09

ПОЯСНЕННЯ по запиту замовнику на пояснення (моніторинг закупівлі ID: UA-M-2019-10-16-000001 ● 160a9c4d0ffb455b986aa078e8223abc від 16.10.2019

Горностаївська селищна рада
Ольгинське комунальне підприємство «Добробут»

74621, Україна, Херсонська область, село Ольгине, вул. Сонячна , 18

Вих. №36 від 18.10.2019р.
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Від Ольгинське комунальне
підприємство «Добробут»
Адреса: 74621, Україна, Херсонська область,
с. Ольгине, вул.Сонячна.18
Код:35180720

Процедура закупівлі: " ДК 021:2015: 6700000-2 – Трактори (Трактор МТЗ – 82 «або еквівалент») оголошення
про проведення якої
оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу
за UA-2019-09-16-001776-b ● e7e861bb2aab4c11aec26c5b68bb57f3


ПОЯСНЕННЯ
по запиту замовнику на пояснення (моніторинг закупівлі ID: UA-M-2019-10-16-000001 ● 160a9c4d0ffb455b986aa078e8223abc від 16.10.2019


Ольгинським комунальним підприємством «Добробут» (надалі – Замовник) було отримано запит замовнику на пояснення (моніторинг закупівлі ID: UA-M-2019-10-16-000001 ● 160a9c4d0ffb455b986aa078e8223abc від 16.10.2019
виданого Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області , щодо проведення моніторингу закупівлі Трактору МТЗ – 82 Ольгинським комунальним підприємством «Добробут» , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2019-09-16-001776-b .


По першому питанню: Чому у тендерній документації відсутній кінцевий строк подання тендерних пропозицій?

У відповідності до розділу IV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товару за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 (CPV): 16700000-2 – Трактори (Трактор МТЗ – 82 «або еквівалент») , процедура закупівлі - відкриті торги , а саме п. 1 Кінцевий строк подання тендерної документації – подано :
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій (п.3 ст.21: не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу) визначається електронною системою закупівель автоматично та зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
В оголошені про проведення відкритих торгів UA-2019-09-16-001629-а
визначено автоматично :
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 00:00
що відповідає статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»


По другому питанню : Чому у додатку №6 до тендерної документації міститься вимога до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі оригіналу документу виданого відповідним територіальним управлінням або оригінал документу виданого Міністерством юстиції України про відсутність підстав, передбачених пунктом 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
У відповідності до п.3 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі» :
Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

По третьому питанню : Чому у додатку №4 до тендерної документації не міститься вимога до учасників торгів щодо надання ними підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 9 частини першої статті 17 Закону?
У відповідності до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товару за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 (CPV): 16700000-2 – Трактори (Трактор МТЗ – 82 «або еквівалент») , процедура закупівлі - відкриті торги , а саме п. 1Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції – зазначено :
Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки* (у разі наявності).
*Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно перевіряє дані щодо наявності інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.


Начальник КП «Добробут»,
голова тендерного комітету Авдіюк А.М.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-21 10:25:43

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі Трактору , що проводить Ольгинське комунальне підприємство «ДОБРОБУТ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-16-001776-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:


1) Чому тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не зважаючи на те. що відповідно до вимог статті 252 Цивільного Кодексу України кінцевий строк має визначатися роками, місяцями, тижнями, днями або годинами ?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерним комітетом було проаналізовано оголошену процедуру закупівлі відкритих торгів й прийнято рішення про відміну торгів оскільки неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Відповідно до вищенаведеного членами тендерного комітету вирішено: Відмінити відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 16700000-2 – Трактори (Трактор МТЗ –82 «або еквівалент») на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-10-29 14:18:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Техноторг" 468 900,00
UAH з ПДВ
458 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фотон-Україна" 486 000,00
UAH з ПДВ
463 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 13:44
Електронний підпис
03 жовтня 2019 13:39
Цінова пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 13:39
Технічна частина.pdf
03 жовтня 2019 13:39
Стаття 17.pdf
03 жовтня 2019 13:39
Копія Статуту з описом.pdf
03 жовтня 2019 13:39
Копія ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 13:39
Копія договору ВЖРЕП 15.pdf
03 жовтня 2019 13:39
Довідки відповідності.pdf
03 жовтня 2019 13:39
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Техноторг"

ТОВ "Фотон-Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техноторг"
#30976452
Переможець 458 900,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 09:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техноторг"
#30976452
458 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2019 14:19
Коментар щодо відміни: На підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.