ДК 021:2015 (СРV): 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка та проектор)
Очікувана вартість
49 512,00 UAH
UA-2019-09-16-001775-b 1cd1724c20b74ce5949907506270b2a6
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт замовника: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження замовника: 69065, Україна, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа замовника: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 15:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 15:36
Початок аукціону: 23 вересня 2019 13:40
Очікувана вартість: 49 512,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 496,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт
проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно доп.6.2 Договору:"Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок." Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2019 08:39
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2019 08:27
оголошення проектор.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:10
Дата відповіді: 18 вересня 2019 07:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В оголошенні вказано, що аналоги не приймаються.
2. Замовник допускає до торгів учасників всіх форм оподаткування, але попереджує, що сума пропозиції має містити всі витрати і додатково сплачувати будь-які витрати не буде. Також учасник при реєстрації цінової пропозиції в системі має вказати з ПДВ чи ні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-001775-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 24 вересня 2019 17:01
НЕПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Шановний Замовнику! Згідно Протоколу №231 від 24.09.2019 року Замовником було відхилено пропозицію Учасника ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ», яка була найбільш економічно вигідною. Причина: «Учасник не надав скановані оригінал (ли) довідки(ок) не раніше, ніж пʼятиденної давнини по відношенню до дати подання тендерної пропозиції, видана (і) банківськими установами, у яких обслуговується Учасник, про їх стан.

Нами, як Учасниками, було подано довідку «КРЕО кредит» і «КРЕО рахунок», де вказана інформація про відкриті рахунки і їх СТАН: «позичкової заборгованостi за кредитами та вiдсотками вiн не має». Яка ж саме Вам інформація була потрібна?
Про залишок грошових коштів, тобто довідку про стан поточного рахунку? Повідомляємо Вам, що: Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею. Банківською таємницею, зокрема, є:
1. відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України;
2. операції, які були проведені на користь чи за дорученням клієнта, здійснені ним угоди;
3. фінансово-економічний стан клієнтів;
4. системи охорони банку та клієнтів;
5. інформація про організаційно-правову структуру юридичної особи - клієнта, її керівників, напрями діяльності;
6. відомості стосовно комерційної діяльності клієнтів чи комерційної таємниці, будь-якого проекту, винаходів, зразків продукції та інша комерційна інформація;
7. інформація щодо звітності по окремому банку, за винятком тієї, що підлягає опублікуванню;
8. коди, що використовуються банками для захисту інформації;
9. інформація про фізичну особу, яка має намір укласти договір про споживчий кредит, отримана під час оцінки її кредитоспроможності.
Ми маємо право не надавати Вам інформацію про стан поточного рахунку.

Якщо дискваліфікованому учаснику недостатньо пояснень, зазначених в повідомлені, він може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Чекаємо пояснень!

Просимо відмінити неправомірну дискваліфікацію нас як Учасника з найвигіднішою пропозицією (з Вашої сторони буде враховано необхідне раціональне та економічне витрачання бюджетних коштів), так як причин для дискваліфікації не було.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 вересня 2019 15:20
Шановний учасник! Відповідно до наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 19.03.19 № 10 Замовник вказує в оголошенні вимоги до предмета закупівлі,кваліфікаційні критерії, а Учасник має право звертатись за розясненнями та з вимогами про внесення змін до оголошення зі сторонони учасника звернень не було отже Учасник погодився з усіма умовами оголошення і мав їх виконати, тому Замовник не вбачає в своїх діях порушень і вважає своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" правомірним.
Також Замовник зауважує, що технічні характеристики запропонованої дошки не відповідають умовам оголошення в розмірі активної поверхності та розмірі проекційної поверхності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 39 996,00
UAH з ПДВ
39 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 49 312,00
UAH з ПДВ
49 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 15:31
sign.p7s
20 вересня 2019 15:29
Виробники.pdf
20 вересня 2019 15:29
КРЕО рахунок (2).pdf
20 вересня 2019 15:29
КРЕО кредит (2).pdf
20 вересня 2019 15:29
19. Погодження.pdf
20 вересня 2019 15:29
18. Проект договору.pdf
20 вересня 2019 15:29
17. Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2019 15:29
16. Гарантійний термін.pdf
20 вересня 2019 15:29
14. СТАТУТ.pdf
20 вересня 2019 15:29
13. Довідка право підпису.pdf
20 вересня 2019 15:29
12. Довідка.pdf
20 вересня 2019 15:29
9. Інфо про учасника.pdf
20 вересня 2019 15:29
8. Гарантійний лист.pdf
20 вересня 2019 15:29
5. Порівняльна таблиця.pdf
20 вересня 2019 15:29
4. Лист-погодження.pdf
20 вересня 2019 15:29
3. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 22:58
sign.p7s
19 вересня 2019 22:57
паспорт.pdf
19 вересня 2019 22:57
ИНН.pdf
19 вересня 2019 22:57
Довідки банк.pdf
19 вересня 2019 22:57
Выписка.pdf
19 вересня 2019 22:57
Витяг.pdf
19 вересня 2019 22:57
Санит.pdf
19 вересня 2019 22:57
МОН Yesvision 1_2.pdf
19 вересня 2019 22:57
МОН Optoma 1_2.pdf
19 вересня 2019 22:56
инф лист.pdf
19 вересня 2019 22:56
Висновок САНГІГ.pdf
19 вересня 2019 22:56
Висновок сан_епід.pdf
19 вересня 2019 22:56
2019-561.pdf
19 вересня 2019 22:56
2019-560.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 39 996,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 15:44
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА
#3230801869
Відхилено 49 312,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 16:15

Документи

24 вересня 2019 15:43
протокол

Документи

24 вересня 2019 16:14
протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку