Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерний клас (10+1)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-09-16-001706-a 7aec034eb09942e5bdf7c71a00a28d07
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Костюк

+380465721170 kor.osvita_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41086985
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Бульварна, 6
Контактна особа: Валентина Костюк
+380465721170
kor.osvita_otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 17:20
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 17:20
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 13:28
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп’ютерний клас (10+1) ( Джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, Корюківка, Шевченко, 116-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:47
ТД нова редакція .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:04
Дата відповіді: 18 вересня 2019 09:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна специфікація містить детальний опис товару з посиланням на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде проводитись згідно вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 вересня 2019 16:16
Коментар щодо відміни: у зв’язку з неможливістю усунення порушень
Документи:
30 вересня 2019 16:16
Електронний підпис
30 вересня 2019 16:02
Протокол скасування компютерний класс.pdf