Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп"ютерне обладнання для закладів освіти
Очікувана вартість
579 837,00 UAH
UA-2019-09-16-001615-b ● 2e02f0b8ba2545c99fa9e4b3f6ab5a72
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Жашківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41779881 |
Місцезнаходження: | 19200, Україна , Черкаська обл., місто Жашків, вул. Соборна,56 |
Контактна особа: |
Чорна Алла Вікторівна +380963596780 tendervo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2019 15:11 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2019 15:11 |
Очікувана вартість: | 579 837,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 798,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 шт
Комп"ютерне обладнання для закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19200, Україна, Черкаська область, м.Жашків, вул.Соборна,56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування-кошти місцевого та державного бюджету | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 15:11 |
ТД компютери 16.09.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:14
Дата відповіді: 17 вересня 2019 11:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Допускається аналог, але якісні та технічні характеристики не повинні буди гірше, ніж характеристики зазначені у Додатку 3 до тендерної документації.
2.Згідно тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.
Розділ « Оцінка тендерної пропозиції» -п. 1.2. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством.
1.4.Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому»
3.Відповідно Додатку 3 до тендерної документації «Специфікація товару» п.2.1 Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог Замовник залишає за особою право відхилити пропозицію.)
2.Згідно тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.
Розділ « Оцінка тендерної пропозиції» -п. 1.2. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством.
1.4.Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому»
3.Відповідно Додатку 3 до тендерної документації «Специфікація товару» п.2.1 Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог Замовник залишає за особою право відхилити пропозицію.)
Інформація про відміну
Дата відміни
01 жовтня 2019 15:11
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій