Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для дезинфекції
Очікувана вартість
8 260,00 UAH
UA-2019-09-16-001555-a efcd443e991d43a8a102711a12e1e31f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 15:39
Очікувана вартість: 8 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Засоби для дезинфекції Манорм, 1л.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 упаков
Манорм - 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, Івана Крамського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-16-001555-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Парсек", Код ЄДРПОУ:22967470
Дата подання: 17 вересня 2019 12:38
Щодо апробоції та дослідження засобів
Доброго дня. Ознайомилися з оголошенням про закупівлю, і нас, як потенційного учасника, зацікавив п.11 - Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленого товару для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях, а відповідні дослідження щодо якості повинні проводитись за рахунок постачальника (в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист та лист-згоду про проведення досліджень зразків продукції за рахунок постачальника). Відповідно до цього виникло питання: відповідного до якого пункту Закону "Про публічні закупівлі" ви по-перше, прописуєте вимогу надати зразки продукції, по-друге, проводити аналіз продукції, та ще й за рахунок Учасника? Тобто, того, що учасник (виробник), отримав Висновок СЕС на засіб, Реєстраційне свідоцто, надав методичні вказівки та сертифікат якості не достатньо для того, щоб засіб вважався якісним? Вимагаємо прибрати цей пункт з оголошення про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2019 16:55
Доброго дня.
По-перше:
1. Відповідно до ч.1 ст. 268 Господарського кодексу України якість товарів, що поставляються, повинна відповідати, зокрема, зразкам (еталонам). Таким чином, вимога про надання зразка узгоджується із законодавством.
Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35, як і Господарський кодекс України не регламентує процедуру та строки надання зразка (еталона) товару. За відсутності у законодавстві такої регламентації вимога замовника про надання учасниками процедури закупівлі зразку товару не може розглядатися як порушення законодавства. А також п.6.3. «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, … та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.»
По-друге:
Багато Учасників постачають товар у супроводі висновків, сертифікатів якості та відповідними документами, але сам товар викликає на підозру щодо якості, відповідно перевірити якість товару можливо тільки в спеціальних акредитованих лабораторіях. Тому Учасник який впевнений у якості товару не хвилюється щодо перевірки якості продукції. Не добросовісні Учасники користуються слабкими сторонами бюджетних установ та мають на меті збагачення за їх рахунок.
Дані вимоги закупівлі є стандартною практикою для всіх бюджетних установ і є абсолютно законними. Закупівля за бюджетні кошти може відбуватися тільки після того як замовник буде впевнений у добросовісності постачальника та якості товару і ніяк інакше.
Скаржник не обґрунтував неможливості виконання вимог закупівлі в частині надання зразка товару та пройти перевірку якості, і не довів, яким чином це порушує його права та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 6 804,00
UAH з ПДВ
6 804,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 7 884,00
UAH з ПДВ
7 884,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 10:09
Пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 14:07
Цінова пропозиція.PDF
18 вересня 2019 14:07
ЕконормDez Антисептик.pdf
18 вересня 2019 14:07
Вимоги кваліфікації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Переможець 6 804,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 17:16

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
6 804,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 08:54
107-19 ТОВ ІМЕД (Мікрасепт).pdf укладений
26 вересня 2019 12:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 804,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 134,00 UAH)