Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Проведення заходів з термомодернізації закладу дошкільної освіти «Колосок» з використанням енергозберігаючих технологій Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області. Реконструкція» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
3 189 706,00 UAH
UA-2019-09-16-001536-a 749932464f484dfe98f291192aa7cb87
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Еліна Сергіївна Рубан

+380666684166 dolmativkarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34381816
Місцезнаходження: 75662, Україна , Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, , пров. Шкільний
Контактна особа: Еліна Сергіївна Рубан
+380666684166
dolmativkarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 3 189 706,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 897,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Проведення заходів з термомодернізації закладу дошкільної освіти «Колосок» з використанням енергозберігаючих технологій Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області. Реконструкція»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, с. Долматівка, Голопристанський район , вул. Шевченка, буд. 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Замовник керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (із змінами) та від 27.12.2001 року №1764 (зі змінами) має право надати Генпідряднику, та у разі наявності звернення Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) має право надати субпідряднику, за рахунок коштів державного бюджету попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року). По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету Аванс 30 Робочі 30
Iнша подія Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Генпідрядника. 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 17:24
Додаток_4.pdf
25 вересня 2019 17:24
Перелiк_змiн.pdf
25 вересня 2019 17:24
Додаток_3.pdf
25 вересня 2019 17:23
Змiни_до_тендерноi_документацii.pdf
25 вересня 2019 17:23
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
25 вересня 2019 17:23
Додаток_1.pdf
25 вересня 2019 17:23
Додаток_2.pdf
25 вересня 2019 17:23
Додаток_5.pdf
25 вересня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 17:24
Додаток_4.pdf
16 вересня 2019 16:31
Додаток_4.doc
25 вересня 2019 17:24
Перелiк_змiн.pdf
16 вересня 2019 16:41
Додаток_6.doc
16 вересня 2019 16:31
Додаток_6.doc
25 вересня 2019 17:24
Додаток_3.pdf
16 вересня 2019 16:31
Додаток_3.doc
25 вересня 2019 17:23
Змiни_до_тендерноi_документацii.pdf
16 вересня 2019 16:31
Тендерна_документацiя.doc
25 вересня 2019 17:23
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
16 вересня 2019 16:31
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
25 вересня 2019 17:23
Додаток_1.pdf
16 вересня 2019 16:31
Додаток_1.doc
25 вересня 2019 17:23
Додаток_2.pdf
16 вересня 2019 16:31
Додаток_2.doc
25 вересня 2019 17:23
Додаток_5.pdf
16 вересня 2019 16:31
Додаток_5.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" 3 160 172,00
UAH з ПДВ
3 160 172,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 17:27
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:54
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 жовтня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій