Легковi автомобiлi
Очікувана вартість
1 190 400,00 UAH
UA-2019-09-16-001442-a 55b12e8aa18e4939939b9dc9b6f98047
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37538877
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа замовника: Геннадій Петрович Павлов
+380975692702
mvartadn2017@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 13:48
Очікувана вартість: 1 190 400,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 904,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


3 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Легковi aвтомобiлi
(Бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Днiпро, проспект Дмитра Яворницько,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-04-000014 ● af502f7ec16f4de1b8be5d83eb078527
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-04 15:37:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.11.2019 № 190

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-09-16-001442-a 16.09.2019
Комунальне підприємство “Муніципальна варта» Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 37538877) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-04 16:04:09

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (оголошення за номером ID: UA-2019-09-16-001442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів встановлено невідповідність строку поставки товару, визначеного у пункту 10.3 проекту договору та договору, укладеного за результатами торгів. Відповідно до частини 1 статті 37 Закону про закупівлі Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Чому умови договору за результатами закупівлі за номером UA-2019-09-16-001442-a відрізняються від проекту договору, наданого у пропозиції визначеного переможця?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-07 16:06:57

Начальнику Східного офісу Держаудит служби Васильєву О. В. Пояснення.

Шановний Олександре Володимировичу!

Тендерним комітетом КП «Муніципальна варта» на черговому засіданні 07.11.2019 р уважно розглянуто Ваш запит від 04.11.2019 у межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (оголошення за номером ID: UA-2019-09-16-001442-a), повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 4.4 розілу 1 Тендерної документації строк поставки товарів становить до 31.12.2019 року. Пунктом 10.3 істотних умов проекту договору, що викладений у ТД встановлено, що договір вступає в силу з моменту підписання та помилково прописано, що до 31.12.2016 р. Строк поставки обумовлено п. 4.1 істотних умов договору і помилково він прописаний до 15.12.2017.
Частиною 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Прийняте рішення тендерного комітету про Переможця викликано тим, що різниця у строках поставки товару за умовами договору за результатами закупівлі номер UA-2019-09-16-001442-a від істотних умов проекту договору, наданого у пропозиції визначеного переможця обумовлена розд. 3 п. 1 ТД, а саме: формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, а саме - опискою.
Відповідно до умов тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність.
Отже, враховуючи той факт, що Замовником в розд. 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції міститься застереження про ймовірність формальних помилок та їх дефініція, Договір про закупівлю був укладений у відповідності до вимог ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також умовами тендерної документації п.4.1. Розділу 1 та оголошення про закупівлю, чітко прописані терміни постачання до 31.12.2019 р.
Крім того, враховуючи Ваші зауваження до даної закупівлі керівництвом КП «Муніципальна варта» прийнято рішення про розривання укладеного договору. Найближчим часом додаткові угоди будуть опубліковані для загального відкритого доступу.



З повагою

Голова тендерного комітету Г. П. Павлов


Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано у звязку з не можливістю усуннути порушення виявлені під час монніторингу ДАСУ.

2019-11-18 10:11:15

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради, 37538877, Україна, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
  2. Інформація про предмет закупівлі: Легковi aвтомобiлi (Бюджетні кошти), 1190400UAH, 34110000-1, ДК021, 3, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 55b12e8aa18e4939939b9dc9b6f98047, 2019-09-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Сінгл Мотор», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 25.10.2019 №251019, пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. На порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством надання документів переможцем торгів для підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 17 Закону. Окрім того, за результатами моніторингу установлено невідповідність строку поставки товару, визначеного у пункту 10.3 проекту договору та договору, укладеного за результатами торгів. Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Відповідно до частини 1 статті 37 Закону про закупівлі Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Отже Замовником на порушення частини 4 статті 36 Закону укладено договір з Учасником на закупівлю товару за державні кошти від 25.10.2019 №251019, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції. Згідно з частиною 2 Цивільного Кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Таким чином, відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Під час моніторингу порушення усунуто шляхом розірвання договору від 25.10.2019 №251019,що підтверджується звітом про виконання договору від 08.11.2019.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами проведеного моніторингу установлено порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на те, що у ході проведення моніторингу договір розірвано, вимоги щодо усунення порушень - відсутні.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР" 1 188 000,00
UAH з ПДВ
1 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВТО ГРУП + 1 190 340,00
UAH з ПДВ
1 190 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 16:29
sign.p7s
28 вересня 2019 16:02
sign.p7s
28 вересня 2019 16:01
Технічна специфікація.pdf
28 вересня 2019 16:01
Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2019 16:01
Статут ч.2.pdf
28 вересня 2019 16:01
Статут ч.1.pdf
28 вересня 2019 16:01
лист-відгук.pdf
28 вересня 2019 16:01
Дилерський договір.pdf
28 вересня 2019 16:01
Відомості про участника.pdf
28 вересня 2019 16:01
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2019 16:01
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 17:06
Статут.pdf
01 жовтня 2019 17:06
ст 17.pdf
01 жовтня 2019 17:06
Захист довкілля.pdf
01 жовтня 2019 17:06
договір Тузла акт.pdf
01 жовтня 2019 17:06
Довідка про МТБ.pdf
01 жовтня 2019 17:06
Довідка про досвід.pdf
01 жовтня 2019 17:06
відгук Тузла.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР"
#35807622
Переможець 1 188 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР"
#35807622
1 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 жовтня 2019 10:34
img20191025_09535381.jpg укладений
25 жовтня 2019 10:19
img20191025_09531884.jpg укладений
25 жовтня 2019 10:19
img20191025_09524887.jpg укладений
25 жовтня 2019 10:19
img20191025_09521202.jpg укладений
25 жовтня 2019 10:19
sign.p7s зміни до договору
08 листопада 2019 13:52
img20191108_13105871.jpg укладений
08 листопада 2019 13:50
sign.p7s зміни до договору
08 листопада 2019 13:44
img20191108_13125321.jpg зміни до договору
08 листопада 2019 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Умови розривання
Номер договору про закупівлю: 251019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін

Актуальні тендери

До пошуку