Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37538877 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Геннадій Петрович Павлов +380975692702 mvartadn2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 13:48 |
Очікувана вартість: | 1 190 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 904,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
(Бюджетні кошти)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2019 11:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 16:21 |
Тендерна документація_ЛАвтом -3_ .doc |
25 вересня 2019 11:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2019 16:21 |
Тендерна документація_ЛАвтом -3_ .doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-04-000014 ● af502f7ec16f4de1b8be5d83eb078527
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 15:37 |
01.11.2019 № 190
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-09-16-001442-a 16.09.2019
Комунальне підприємство “Муніципальна варта» Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 37538877) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-04 16:04:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (оголошення за номером ID: UA-2019-09-16-001442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів встановлено невідповідність строку поставки товару, визначеного у пункту 10.3 проекту договору та договору, укладеного за результатами торгів. Відповідно до частини 1 статті 37 Закону про закупівлі Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Чому умови договору за результатами закупівлі за номером UA-2019-09-16-001442-a відрізняються від проекту договору, наданого у пропозиції визначеного переможця?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-07 16:06:57
Начальнику Східного офісу Держаудит служби Васильєву О. В. Пояснення.
Шановний Олександре Володимировичу!
Тендерним комітетом КП «Муніципальна варта» на черговому засіданні 07.11.2019 р уважно розглянуто Ваш запит від 04.11.2019 у межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (оголошення за номером ID: UA-2019-09-16-001442-a), повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 4.4 розілу 1 Тендерної документації строк поставки товарів становить до 31.12.2019 року. Пунктом 10.3 істотних умов проекту договору, що викладений у ТД встановлено, що договір вступає в силу з моменту підписання та помилково прописано, що до 31.12.2016 р. Строк поставки обумовлено п. 4.1 істотних умов договору і помилково він прописаний до 15.12.2017.
Частиною 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Прийняте рішення тендерного комітету про Переможця викликано тим, що різниця у строках поставки товару за умовами договору за результатами закупівлі номер UA-2019-09-16-001442-a від істотних умов проекту договору, наданого у пропозиції визначеного переможця обумовлена розд. 3 п. 1 ТД, а саме: формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, а саме - опискою.
Відповідно до умов тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність.
Отже, враховуючи той факт, що Замовником в розд. 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції міститься застереження про ймовірність формальних помилок та їх дефініція, Договір про закупівлю був укладений у відповідності до вимог ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також умовами тендерної документації п.4.1. Розділу 1 та оголошення про закупівлю, чітко прописані терміни постачання до 31.12.2019 р.
Крім того, враховуючи Ваші зауваження до даної закупівлі керівництвом КП «Муніципальна варта» прийнято рішення про розривання укладеного договору. Найближчим часом додаткові угоди будуть опубліковані для загального відкритого доступу.
З повагою
Голова тендерного комітету Г. П. Павлов
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано у звязку з не можливістю усуннути порушення виявлені під час монніторингу ДАСУ.
2019-11-18 10:11:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР" #35807622 |
Переможець |
1 188 000,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 13:52
|
img20191108_13105871.jpg | укладений |
08 листопада 2019 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2019 13:44
|
img20191108_13125321.jpg | зміни до договору |
08 листопада 2019 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 10:34
|
img20191025_09535381.jpg | укладений |
25 жовтня 2019 10:19
|
img20191025_09531884.jpg | укладений |
25 жовтня 2019 10:19
|
img20191025_09524887.jpg | укладений |
25 жовтня 2019 10:19
|
img20191025_09521202.jpg | укладений |
25 жовтня 2019 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Умови розривання |
Номер договору про закупівлю: | 251019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |