Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-09-16-001398-a 8f0a16790fdc44e1bd7104ca174a4586
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Жалоба

+380993761150 mirnogradcz@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мирноградський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 25097806
Місцезнаходження: 85320, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, пров. Лісовий, 1
Контактна особа: Наталя Олександрівна Жалоба
+380993761150
mirnogradcz@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 16:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 16:10
Початок аукціону: 26 вересня 2019 11:03
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Принтер Canon i-SENSYS LBP-212dw
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85327, Україна, Донецька область, Мирноград, м-н Молодіжний 37-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2019  —  10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить розрахунок на підставі рахунку та накладної впродовж п‘ятнадцяти календарних днів з моменту постачання Товару. У разі затримки фінансування Покупець, як прирівняний до бюджетної державної установи, зобов’язаний провести розрахунок впродовж чотирнадцяти банківських днів з дня поновлення фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:14
Скан_20190916 (2).pdf
16 вересня 2019 16:14
Скан_20190916.pdf
16 вересня 2019 16:14
Проект_договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 вересня 2019 11:07
Дата відповіді: 18 вересня 2019 11:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Ні не допускаємо (Товар повинен відповідати заявленому найменуванню предмета закупівлі)
2)Відповідь: Допускаємо ФОП ІІІ групи, які можуть працювати з юрособами, без обмежень, передбачених для 2-ї групи. Пропозиції будуть розглядатися за остоточною найменшою ціною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ" 5 000,00
UAH з ПДВ
4 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 4 900,00
UAH з ПДВ
4 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 15:50
Лист про неліцензування.pdf
25 вересня 2019 15:50
Інформація про учасника.pdf
25 вересня 2019 15:50
Витяг ЄДРПОУ_09.09.2019.pdf
25 вересня 2019 15:50
ВИПИСКА.pdf
25 вересня 2019 15:50
РВО1823_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ"

ФОП ФУРТУНЕ Д.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ"
#3630806095
Переможець 4 899,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 14:56

Документи

26 вересня 2019 14:56
Електронний підпис
26 вересня 2019 14:54
Протокол_стор2.pdf
26 вересня 2019 14:54
Протокол_стор1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ"
#3630806095
4 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2019 14:56
Електронний підпис
26 вересня 2019 14:54
Протокол_стор2.pdf
26 вересня 2019 14:54
Протокол_стор1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 13:52
договор 001.jpg укладений
01 жовтня 2019 13:48
договор 002.jpg укладений
01 жовтня 2019 13:48